۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳

فارس نوشت:

شرکت اچ تی سی که در رقابت برای تسلط بر بازار محصولات همراه از سامسونگ عقب افتاده، با استخدام یکی از مدیران سابق این شرکت به دنبال بازاریابی مناسب‌تر است.
به نقل از وال استریت، اچ تی سی مدیر سابق بازاریابی سامسونگ در آمریکا را به عنوان مشاور خود به خدمت گرفت.

سخنگوی اچ تی سی نیز تایید کرده که پل گلدن از امروز به عنوان مشاور چر وانگ مدیر عامل اچ تی سی خدمت خواهد کرد. یکی از موفقیت های عمده پل گلدن تبدیل برند گلکسی شرکت سامسونگ به یک برند موفق و پرفروش در سراسر جهان بود.

مدیران شرکت اچ تی سی با این انتخاب یکی از مشکلات قدیمی خود یعنی ضعف در بازاریابی جهان را به طور ضمنی پذیرفته‌اند. اچ تی سی سالهاست که با این مشکل دست به گریبان است و به همین علت دیگر در جمع سه شرکت برتر سازنده گوشی های هوشمند حضور ندارد. تلاش‌های جاه طلبانه اچ تی سی برای بازاریابی موفق در سال های 2012 و 2013 هم به نتیجه نرسید.

پل گلدن از سال 2008 تا 2012 مدیر بازاریابی سامسونگ در آمریکا بود و با طراحی برند گلکسی سهم سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند را از 4.5 به 21 درصد ارتقا داد. این رقم برای اچ تی سی در حال حاضر تنها حدود دو درصد است.

 

5656

کد خبر 350611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =