تسنیم نوشت:

وزیر راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه طرح مطالعات مترو در شهرهای هشتگرد، پرند و شهرهای جدید در نزدیکی اصفهان انجام شده است، گفت: در شهرهای جدید حمل و نقل جاده‌ای و ریلی را به منظور تامین حمل ونقل یکپارچه مد نظر داریم.

عباس آخوندی در بازدید از شهر جدید عالی‌شهر بوشهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مطالعات احداث مترو در شهرهای جدید در کلان شهرها انجام شده، گفت: با توجه به اهمیت سیستم حمل و نقل یکپارچه در اکثر شهرهای جدید واقع در نزدیکی کلان شهرها مطالعات مربوط به احداث مترو انجام شده است.
او با بیان اینکه حمل ونقل یکپارچه به‌ویژه در شهرهای جدید از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: هم اکنون مطالعات لازم برای احداث مترو در اکثر شهرهای جدید واقع در نزدیکی کلان‌شهرها انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح مطالعات مترو در شهرهای هشتگرد - پرند و شهرهای جدید در نزدیکی اصفهان انجام شده بیان کرد: ما در شهرهای جدید حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به منظور تامین حمل ونقل یکپارچه مد نظر داریم.
آخوندی با اشاره به برخی مشکلات در تعاونی های مسکن مهر و زمینه برطرف شدن مشکلات این واحدها، گفت: با وجودی که هیئت مدیره تعاونی‌ها مسئول بررسی مشکلات آنهاست با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک نماینده را برای حل مسائل تعاونی‌های مسکن مهر تعیین شده تا هر جا نیازی به مداخله دولت برای حل مشکل است، اقدام شود.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FI ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    2 0
    مطالعه تمام نشد؟