بحث انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال همچنان یکی از بزرگترین تصمیم های پیش روی آبی هاست.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ از صبح یکشنبه مقداد نجف نژاد و گروهی از اعضای هیات مدیره استقلال به دفتر امیررضا خادم رفتند و بحث جدی میان آنها درباره شرایط تعیین هیات مدیره از سر گرفته شد. مقداد نجف نژاد رئیس فعلی هیات مدیره که به نظر می رسد ساعات پایانی حضورش در استقلال را سپری می کند ، اصرار دارد این شیوه واگذاری تیم اشتباه است و بر اساس مصوبه پیشین مجلس باید استقلال و پرسپولیس تا اول فروردین ماه واگذار می شدند. اگرچه از سوی دیگر امیر خادم که مسئولیت سرپرستی تیم ها را از سوی وزیر ورزش بر عهده گرفته پیشتر اعلام شده بود برای اوگذاری باید سازمان خصوصی سازی شرایطی را فراهم می کرد که موفق به انجامش نشده است.

این بحث جدی میان این دو در وزارت ورزش ادامه دارد باید دید در پایان این نشست ، اعضای هیات مدیره تیم معرفی می شوند. باید دید وزارت ورزش بر عزمش برای تغییرات جدی در ترکیب هیات مدیره آبی ها غیر سیاسی کردن ترکیب پافشاری می کند؟

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محبوب مارکت A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    32 1
    تورو خدا آقا نجف نژاد بیا یه کاری تو شهر خودت انجام بده فریدون کنار کلی مشکل داره استقلال رو کسانی دیگه هستد برسن نگران نباشید
    • علی A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
      5 0
      احسن درسته
  • پيشكسوت IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    30 3
    آقاي نجف نژاد يكبار استقلال در زمان مديريت اجرايي شما بدليل سوء مديريت از مسابقات آسيايي بازماند؛ الان دنبال چي ميگردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟