جراردو مارتینو می گوید انتظار نداشته چنین فصل دشواری را در بارسلونا پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا با تساوی 2-2 برابر ختافه متوقف شد تا آبی و اناری پوشان در فاصله دو هفته مانده به پایان لالیگا شانس چندانی برای قهرمانی نداشته باشند. کاتالان ها که پیش از این با شکست برابر اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند و در فینال جام حذفی هم مغلوب رئال مادرید شدند، حالا قهرمانی در لیگ را هم از دست رفته می بینند تا هواداران این تیم فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته باشند. جراردو مارتینو سرمربی بارسا پس از تساوی برابر ختافه مسئولیت نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر را بر عهده گرفت و گفت: «پایان خوبی نبود. از نظر شخصی فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم، تیم بارسلونا هم فصل خوبی نداشت. فصل جاری چیزی نبود که این تیم پیش از این تجربه کرده باشد.»

او ادامه داد:‌ «فصل سختی بود. مشکلات زیادی در خارج از زمین برای ما ایجاد شد. ما تلاش کردیم تا با فوتبال مان بر مشکلات غلبه کنیم و تا امروز هم در کورس قهرمانی بودیم. یک فصل ضعیف چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم.»

تاتا در پایان گفت: «اگر ما امروز توانایی رسیدن به پیروزی را نداشتیم، پس لیاقت داشتن شانس قهرمانی را هم نداریم. من نمی خواهم مسئولیت این ناکامی را از خودم دور کنم اما در طول فصل کاستی های زیادی داشتیم که هیچکدام حل نشد.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • samir IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    28 23
    از بارسلونا برو.از وقتی تو اومدی بارسلونا نابود شد
  • رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    59 27
    نه اتفاقا لیاقت بارسا خود تو هستی
  • ... A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 1
    من از همون اول وقتی تعویض هاش رو دیدم فهمیدم این بشر اصلا بازیکن ها رو به هیچ وجه نمیشناسه حتی این مسئله ی بزرک رو هم نمیدونست که بارسلونا بر اساس هافبک های تیمش بازی سازی میکنه نه مهاجم ها با این حال بازیکن هایی چون ژاوی و اینیستا رو از بازی بیرون میبرد و بجاش همه مهاجم ها رو میفرستاد داخل حتی کار بجایی رسیده بود که سرجیو روبرتو رو هم جای اینیستا میفرستاد داخل موقع تعویض ها من همیشه جلوی چشم هام رو میگرفتم نبینم چه کار داره با تیم محبوبم میکنه