خانه ملت نوشت:

وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: درآمد دو ماه پایانی سال 92 به حساب خزانه واریز شده است.
علی طیب نیا دراین باره که گفته می شود دولت درآمد دو ماه پایانی سال را به حساب خزانه واریز نکرده است، گفت: درآمد دو ماه پایانی سال 92 به حساب خزانه واریز شده است.

او با بیان اینکه خوشحالیم که سالی که با وضعیت مالی نامناسب شروع شد در پایان به یک وضعیت مالی مناسب ختم شد، گفت: بیشترین حجم درآمد را در پایان سال به ویژه 10 روز پایانی از محل هایی همچون مالیات و اقساط سهام عدالت و سایر منابع به دست آوردیم که این امکان را به دولت داد تا ضمن پرداخت تمام هزینه های جاری 23 هزار میلیارد تومان را نیزبرای طرح های عمرانی پرداخت کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اینکه آیا حذف یارانه 10 میلیون نفر دهک پردرآمد عملیاتی خواهد شد، گفت: دولت در حال بررسی نتایج مرحله اول ثبت نام است و متناسب با بررسی ها تصمیم لازم اخذ می شود.

طیب نیا با یادآوری نشستی که با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس داشته و با بیان اینکه در این نشست درباره مسایل روز جامعه، سیستم بانکی، مطالبات معوق، نرخ سود بانکی، وضعیت بازار بورس تبادل نظر شد و بحث برداشت از صندوق توسعه ملی مطرح شد، گفت: در این جلسه توضیح دادم که نه تنها هیچ برداشتی از صندوق توسعه ملی انجام نشده بلکه سهم صندوق از درآمدهای ناشی از فروش نفت به صورت کامل پرداخت شده است.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =