۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان امروز با لیوان جاگاریان سفیر و نماینده فوق العاده روسیه در ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر در این دیدار دو طرف درباره موضوعات مورد علاقه، گفتگو کردند و بر لزوم گسترش همکاری های دو کشور در همه زمینه ها خصوصا در حوزه قضایی، حقوقی و حقوق بشری تاکید کردند.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در این دیدار بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مختلفی از اروپا، آسیا و آفریقا گفتگوها و همکاری های قضایی، حقوقی و حقوق بشری دارد توسعه این همکاری ها با روسیه را نیز مطلوب و تاثیر گذار توصیف کرد.

لاریجانی با اشاره به سفر قریب الوقوع هیأت عالی رتبه قضایی کشورمان به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه به روسیه برای شرکت در چهارمین کنفرانس بین المللی قضایی سن پترزبورگ، ابراز امیدواری کرد زمینه های لازم برای توسعه این همکاری ها با روسیه بزودی فراهم شود.

در این دیدار لیوان جاگاریان سفیر و نماینده فوق العاده روسیه در تهران نیز با استقبال از گسترش همکاری های قضایی، حقوقی و حقوق بشری میان ایران و روسیه ابراز امیدواری کرد این همکاری ها منجر به توسعه روابط ایران و روسیه در سایر زمینه ها شود.

دو طرف در پایان این دیدار بار دیگر بر اهمیت گسترش روابط دو جانبه و همچنین ادامه همکاری های مربوط به گزارش دوره ای جهانی، یو.پی آر. شورای حقوق بشر تاکید کردند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =