تیم فوتبال منچستر سیتی عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته پایانی لیگ برتر انگلستان از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) 10 دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم ترین آن منچستر سیتی میزبان وستهام بود. شاگردان پیگرینی که برای رسیدن به قهرمانی تنها یک امتیاز نیاز داشتند، در نهایت با ننیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و مقابل دیدگان هوادارانشان جشن قهرمانی به راه انداختند. در این مسابقه سمیر نصری (دقیقه 39) و ونسانت کمپانی (دقیقه 49) گلزنی کردند تا سیتی 86 امتیازی شود و برای دومین بار عنوان قهرمانی لیگ جزیره را از آن خود کند.

در دیگر بازی همزمان دو تیم لیورپول و نیوکاسل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برندن راجرز موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 حریف خود را شکست دهند. در این دیدار ابتدا مارتین اسکرتل روی یک گل به خودی نیوکاسل را پیش انداخت اما گل های دنیل اگر و دنیل استوریج در نیمه دوم قرمزپوشان را به پیروزی رساند. لیورپولی ها که امیدوار بودند با لغزش منچستر سیتی برابر وستهام قهرمان لیگ برتر شوند، با این نتیجه 84 امتیازی شدند و در جایگاه دوم قرار گرفتند.

نتایج مسابقات هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلستان  به شرح زیر است:

کاردیف 1 - چلسی 2

فولام 2 - کریستال پالاس 2

هال سیتی 0 - اورتون 2

نوریچ 0 - آرسنال 2

ساوتمپتون 1 - منچستریونایتد 1

ساندرلند 1 - سوانسی 3

تاتنهام 3 - استون ویلا 0

وست برومویچ 1 - استوک سیتی 2

 

252 41

کد خبر 354598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    24 0
    امیدوارم دیگه همگان فهمیده باشندکه باپول همه کارمیشوذکرد. فقط درشرایط فعلی امکان زنده کردن میت موجود نیست که انهم تو برنامست
  • ش ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    14 11
    سال بعد جام رو شياطين سرخ پس ميگيرند.
  • سر الکس فرگوسن A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    23 8
    بازم دست عربها درد نکنه که جام رو از لیورپول گرفتن خخخخخ
  • کامران IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    19 2
    مبارک سیتی باشد. منظور از دلارهای نفتی چی بود. حتما در خبرهای ما باید یک نیشی زده بشه؟ این نوع خبر نویسی تهوع آور شده بس کنید.
  • بی نام A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    29 5
    این قهرمانی رو بیش از همه به جرارد تبریک میگم
  • شهرزاد IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    18 4
    سوالی از وزیر محترم ورزش : آیا تیم هایی مانند منچستر سیتی ، چلسی و ... بدون تزریق پول های امثال شیخ منصور ، آبراموویچ و ... می توانستند قهرمان شوند ؟ آقای وزیر ، ورزش قهرمانی نیازمند سرمایه گذاری است . اما ورزش برای سلامتی به همان شیوه ی جنابعالی قابل اجرا است .
  • بي نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    17 3
    صرف بودن پول و دلار دليل موفقيت نيست بلكه در كنار دلارهاي نفتي هنر مديريت صحيح و استفاده درست از دلارهاي نفتي و البته بستر مناسب اقتصادي براي درآمدزايي و فراهم كردن امكانات استاندارد ورزشي و پزشكي و تغذيه و حمايت از ورزشكاران هم به لحاظ مالي و هم به لحاظ روحي رواني هم براي موفقيت لازمه. بهتره واقع بين تر باشيم و همه چيز رو در كنار هم ببينيم نه فقط دلارهاي نفتي.
  • مهرداد US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    1 1
    نمیدونم چرا دشمنی با عربها رو به لیگ انگلستان کشیدید مگه چلسی ب پول نفت قهرمان اروپا نشد؟؟ اون نفت آبرماموویچ ابود فرق میکنه.. بزارید مردم از فوتبال لذت ببرند .. راستی خود اهالی منچستر در مورد این خبر هم همبنطور فکر میکن لطفا حذف نکنید