مهر نوشت:

دبیر سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با اعلام جزئیات برنامه‌های نکوداشت روز روابط عمومی گفت: حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، علیرضا معزی دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت و پروفسور علی‌اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت رسانه کشور از سخنرانان این برنامه خواهند بود.
هوشمند سفیدی دبیر سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با اعلام برنامه‌های روز روابط عمومی گفت:‌ امروز 27 اردیبهشت و روز روابط عمومی است و حدود 60 سال از فعالیت روابط‌عمومی‌ها در ایران می‌گذرد و به همین مناسبت آیین نکوداشت روابط‌عمومی و تقدیر از ستارگان روابط عمومی در 60 سال گذشته، امروز به همت دبیرخانه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار خواهد شد.

او گفت: 60 چهره‌ای که در این برنامه مورد تقدیر قرار می‌گیرند، از افرادی هستند که به نوعی در رشد و اعتلای روابط عمومی در ایران، نقش داشته‌اند. همچنین در این برنامه از 5 استاد رشته‌های غیرمرتبط با روابط عمومی که در این زمینه مقاله داشته و موثر بوده‌اند و 10 مدیر ارشد روابط عمومی که در این سال‌ها حامی این حوزه بوده‌اند، تقدیر خواهد شد.

دبیر سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ادامه داد: حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معزی دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت و پروفسور علی‌اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت رسانه ایران به سخنرانی خواهند پرداخت.

به گفته سفیدی، انجمن روابط عمومی ایران، سال 2014 را سال همدلی روابط عمومی‌ها نامگذاری کرده و قرار است سخنرانی دکتر فرهنگی در این باره باشد. دکتر باقر ساروخانی دیگر سخنران این مراسم هم درباره ارزش‌های روابط عمومی سخنرانی خواهد کرد.

او گفت: پایان این برنامه نیز با نوازندگی تار توسط حسین علیزاده استاد موسیقی کشور همراه خواهد بود. این برنامه عصر امروز شنبه 27 اردیبهشت از ساعت 16 در هتل اسپیناس تهران واقع در بلوار کشاورز برگزار خواهد شد.


17231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    8 2
    امیدواریم مثل کنسرت اقای تاج چندتا خودسر خودجوش دلواپس نپرن وسط اون نوازنده بیچاره رو بیرون کنن