خواکین مدیر فونداسیون باشگاه رئال مادرید ظهر امروز در نشستی خبری در تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خواکین مدیر فونداسیون باشگاه رئال مادرید در نشست خبری خود گفت: «از اینکه برای بار دوم به ایران سفر می کنم خوشحالم. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و مسئولیت بزرگی در دنیای فوتبال دارد. کار ما در فونداسیون باشگاه آموزش و تربیت کودکان است. علت سفر من به ایران هم افتتاح کمپ برای کودکان است.»

او ادامه داد: «فونداسیون رئال مادرید بخش اصلی این باشگاه است. در حال حاضر این فونداسیون در 5 قاره فعالیت دارد. من از شانگهای به ایران آمدم و از اینجا هم به لبنان خواهم رفت.»

خواکین در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «در این یک سالی که با شرکت ایرانی طرف قراردادمان کار کردیم، می توانیم کمپ رئال مادرید را در ایران تاسیس کنیم. این کمپ تابستانی دو اردوی 15 روزه دارد. در این کمپ پسران و دختران صبح و ظهر زیر نظر مربیان اسپانیایی تمرین می کنند. همچنین ما یک کمپ داخلی هم خواهیم داشت که بچه ها چند روزی کنار یکدیگر زندگی کنند و با فوتبال به خوبی آشنا شوند.»

نماینده باشگاه رئال مادرید در پاسخ به این سوال که چه هدفی از برگزاری این کمپ ها دنبال می کنند، گفت: «هدف ما آموزش کودکان است. ما دنبال کریستیانو رونالدو نیستیم چرا که از هر 10 هزار بازیکن یک نفر مثل او خواهد شد. کار ما از احداث این کمپ ها پول درآوردن نیست. مهم نیست که کودکان در آینده هم فوتبال را ادامه دهند یا نه، مهم این است که اینها یاد بگیرند چطور حرفه ای باشند. برای گروه ما یک افتخار است که در ایران کار کنیم و با فرهنگ مردم این کشور آشنا شویم. خود من همین الان عاشق نان ایرانی شدم.»

خواکین در مورد عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان گفت: «من هیچ وقت با پرسپولیس قرارداد امضا نکردم و با رئیس این باشگاه هم توافق نداشتم. او خیلی دوست داشت با من عکس بیندازد و او از عکس گرفتن با من استفاده کرد.» او در مورد بازی دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید هم گفت: «من به اینجا نیامدم که در مورد تیم اصلی رئال صحبت کنم. کار من تنها مربوط به کمپ های این باشگاه است.»

خواکین در پایان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را اینگونه پیش بینی کرد: «فکر می کنم رئال با گل رونالدو یک بر صفر اتلتیکو را ببرد.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    فونداسیون چیه بابا فوندیشن یعنی بنیاد
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      14 4
      فونداسیون: فرانسوی فوندیشن: انگلیسی حالا مثلا چه فرقی می کنه فرانسوی باشه یا انگلیسی؟
    • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      9 29
      رویانیان هست عالی....... سوراخ کرد اس تق لالی
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    22 6
    شما باید هم عاشق نان ایرانی باشی . به هر حال هر بار میای ایران یه دوری میزنی ، مفت و مجانی پذیرایی میشی ، بعد هم بابت دو تا عکس زپرتی به هموطن ما توی کشورمون اهانت میکنی ... خوبه دیگه
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    6 1
    فونـــــــــــــــــــداســـــــــــیون نـــــــــــــــه جان مادرت خودت میتونی به خودت بقبولونی حالا ما هیچ
  • بی نام NL ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    8 0
    دوست عزیز درست خبر را بنویسید ان هست real madrid foundation
  • فرهنگ IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    2 0
    دليل اينكه نوشتن فونداسيون بخاطر اينه كه تو اسپانيايي اين كلمه رو fundacionاستفاده مي كنن كه شبيه تلفظ فرانسويشه.ولي خب شما كه كل حرفاي اين بنده خدارو ترجمه كردين.اين يكيم ترجمه مي كردين.من كه ياد فونداسيون خونه افتادم.همونيكه پول ندارم بسازمش