سیدجلال حسینی: بازی‌هایمان خیلی سنگین است / فراموش نکنید که در دوره بدنسازی هستیم

مدافع تیم ملی ایران اردوی تیم ملی در اتریش را سخت و پرفشار ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال حسینی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط تمرینی و اردوی اتریش گفت: خدا را شکر در اینجا همه چیز خیلی خوب پیش می رود و همه چیز روی نظم و برنامه انجام می شود. روز گذشته هم یک دیدار تدارکاتی خوب و سنگین داشتیم که البته نباید فراموش کرد که در دوره بدنسازی هستیم. با این حال تمامی بازیکنان از نظر فردی و همینطور تیمی در وضعیت خوبی بودند و روز به روز بهتر خواهیم شد.
وی در خصوص سطح آمادگی جسمانی بازیکنان اینطور توضیح داد:همچنان زمان خوبی در اختیار داریم و بدون توجه به فرصت های از دست رفته اکنون باید بیشتر تلاش کنیم که باعث می شود خوب تمرین کنیم و با حضور همه بازیکنان در کنار هم تمرینات را با ترکیب کامل پیگیری می کنیم.
مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه میزان شناخت از بازیکنان مهاجم تیم های حریف ایران در جام جهانی دارد گفت: به هر حال در این اردو همه چیز طبق برنامه پیش می رود و هر روز جلسه داریم و در هر جلسه درباره تیم های همگروه ما در جام جهانی، تاکتیک آنها و بازیکنانشان بحث می شود که باعث آمادگی و تصویر سازی ذهنی ما می شود.
وی درباره بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: بازی های خیلی سنگینی پیش رو داریم و شرایط سخت خواهد بود و به امید خدا پس از این اردوها با شرایط مناسب وارد این مسابقات خواهیم شد.
حسینی در پایان گفت: از مردم و رسانه ها می خواهم تا از تیم ملی و بازیکنان حمایت کنند. ما در این اردوها شرایط پرفشاری را پشت سر می گذاریم و محتاج دعای خیر مردم هستیم و از رسانه ها می خواهم حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند. در جلسه ای که با دکتر ضرغامی - رییس سازمان صدا و سیما داشتیم هم بر این موضوع تاکید شد، اما باید تشکر ویژه ای از رسانه ها و بخصوص مطبوعات داشته کنم و امیدوارم همین شرایط ادامه داشته باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =