قرارداد جدید لیونل مسی تا سال 2018 اعتبار دارد و مبلغ فسخ آن 250 میلیون یورو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه قرارداد جدیدی را در دفتر این باشگاه به امضا رساند تا برای مدت طولانی تری در تیم کاتالان بماند. اگر در عکس منتشره به ساعتی که روی مچ رئیس باشگاه دیده می شود نگاه کنید، این اتفاق ساعت 13.55 روز دوشنبه رخ داد و در جریان این مراسم خورخه مسی، پدر لیونل مسی و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و تعدادی از مدیران این باشگاه حضور داشتند.

20 تا 23 میلیون یورو

البته سران باشگاه بارسلونا هنوز جزئیات دقیقی از این قرارداد منتشر نکرده اند ولی طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، مسی سالانه 20 میلیون یورو به صورت خالص دستمزد می گیرد و سه میلیون یوروی متغیر نیز برای او درنظر گرفته شده است. قرارداداو تا سال 2018 معتبر خواهد بود و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او همچنان 250 میلیون یورو است.

عصر روز دوشنبه و با تمدید قرارداد لیونل مسی، او با قیافه ای کاملا جدی در فرودگاه ال پرات شهر بارسلونا دیده می شد و به سمت سرزمین مادری اش آرژانتین پرواز کرد تا به اردوی آلبی سلسته ملحق شود.

جدایی از بارسا

اتفاق جالبی که در روزدوشنبه رخ داد، توئیتی بود که مسی در صفحه توئیتر چینی اش نوشت و در آن  برای اولین بار در طول عمر ورزشی اش به بررسی احتمال جدایی از بارسا پرداخت.

مسی در این باره یادآوری کرد که می خواهد در بارسلونا بماند ولی از آینده ای مبهم نیز صحبت به میان آورد:«واقعا احساس خوشبختی می کنم که همان طور که همیشه می گویم، در خانه ام فوتبالم را ادامه می دهم.این بارسایی ها هستند که تصمیم می گیرند که با آینده من چه کنند. ولی انتخاب من ادامه حضور در بارسلونا تا زمانی که همین محبت را از سوی طرف مقابلم دریافت کنم است. البته اگر این طور نباشد، به دنبال راه چاره ای خواهم گشت. چون من همیشه بهترین ها را برای این باشگاه می خواهم.»

عذرخواهی از هواداران

در ادامه ستاره آرژانتینی به خاطر فصل بدی که پشت سر گذاشت از تمام هوادارانش عذرخواهی کرد:« من از تمام بارسایی ها عذرخواهی می کنم و قول می دهم که سال آینده دوباره در حد واندازه های باشگاه ظاهر شده و کارهای مهمی انجام دهیم. امسال شاید آن طور که توقع داشتیم پیش نرفت و جزو بهترین سالهای فوتبالی ام نبود ولی مطمئنم که چه تیمی و چه فردی، در آینده شرایط متفاوت خواهد بود. ما در آخرین بازی این فرصت را داشتیم تا به یکی از اهدافمان برسیم ولی نتوانستیم از آن بهره ببریم.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    5 4
    دنیا مسی.......
  • ش ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    4 13
    ديگه دوره بارسا تموم شده...
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    5 6
    اگه ریال بزاره شما قهرمان شی با داداش رونالدو شما برو والادولید ببر