رایان گیگز سرانجام به ربع قرن حضورش در باشگاه منچستر یونایتد به عنوان بازیکن پایان داد و کفش‌هایش را آویخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گیگزی این تصمیم را درست بعد از آن که به عنوان دستیار لوییز فان خال انتخاب شد گرفت. بعد از انجام 963 بازی برای یونایتد، 64 بازی ملی برای ولز گیگز در نامه ای سرگشاده خطاب به هواداران با پیراهن شیاطین سرخ وداع کرد: «از این فرصت استفاده می کنم تا از فوتبال حرفه ای خداحافظی ام را اعلام کنم و فصل درخشانی را در زندگی حرفه ای ام آغاز کنم. با تمام وجود احساس غرور و خوش بختی می کنم که 963 بار برای بزرگ ترین باشگاه جهان  و 64 بار برای تیم ملی کشورم به میدان رفتم. رویای من همیشه بازی کردن برای یونایتد بوده هر چند که الان از این که باید با این پیراهن خداحافظی کنم ناراحتم و دیگر نمی توانم آن را به تن کنم.»

«من این افتخار را داشتم که در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنم و زیر دست یک مربی فوق العاده به نام سر الکس فرگوسن فوتبال بازی کنم و از همه مهم تر این که برای بهترین هواداران جهان به میدان بروم. من همیشه قدردان حمایت های شما هستم. از سوی دیگر می خواهم از اعضای باشگاه و تیم پشت صحنه که در این سال ها به من یاری کردند هم تشکر بکنم.»

«بدون زحمات بی وقفه و دلسوزی شما که بهترین جو را برای رشد بازیکنان فراهم کردید من هرگز نمی توانستم به این دستاوردها برسم. هرگز نمی توانستم بدون کمک شما به 34 جام قهرمانی در فوتبال دست پیدا کنم. بایداز خانواده و دوستانم هم به خاطر حمایت ها و علاقه ای که به من نشان دادند تشکر ویژه داشته باشم.امروز  من در جایگاهی هستم که در کنار احساس غرور به خاطر وداع با فوتبال ناراحتم اما حس خوبی نسبت به آینده دارم. هواداران یونایتد حتما به خوبی من می دانند که این جا همه در حال تلاشندتا باشگاه را به جایگاهی که شایسته نامش باشد برگردانند و من امیدوارم که در قدم به قدم این مسیر بتوانم به باشگاه کمک کنم. از بهترین هواداران دنیا تشکر می کنم. هر دقیقه بازی هایم را به عشق شما و بهترین باشگاه جهان دوست داشتم. فصل بعد می بینمتان.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    3 2
    این کجاش سر گشاده بود.جو میدین
  • ش ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    11 0
    نهايت ارامش تو بازي رو داشت مث پيرلو