تاج جذب مربی خارجی را بلامانع دانست ولی اعلام کرد باشگاه‌ها پیش از عقد قرارداد باید از کمیته فنی تائیدیه بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مهر؛مهدی تاج در همایش سمینار هم اندیشی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و روسای هیات‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور در خصوص لیگ فصل گذشته گفت: در سال گذشته سازمان لیگ تمام تلاش خود را برای همکاری با تیم ملی و سرمربی تیم ملی انجام داده و اولویت را برای بازی‌های ملی گذاشته بود.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه اختتامیه خوبی را برای این مسابقات برگزار کردیم، هرچند قابل قیاس با همکاری که صداوسیمای کشورهای دیگر انجام می‌دهند، نبود زیرا برنامه اختتامیه لیگ قطر با بیش از 30 دوربین تصویربرداری شد ولی در ایران فقط سه دوربین مستقر بود.

وی در خصوص رتبه ایران در آسیا اظهار کرد: سال گذشته توانستیم 905 امتیاز کسب کنیم و بعد از ژاپن که 923 امتیاز گرفته بود، جایگاه دوم را بدست آوردیم. امسال هم این قول را خواهیم داد که با حداکثر امتیازی که کسب می‌کنیم، بتوانیم رتبه اول آسیا را بدست آوریم.

وی درباره الکترونیکی کردن بلیت فروشی در ورزشگاه‌ها افزود: ورزشگاه آزادی را الکترونیکی کردیم و بلیت فروشی به خوبی در آن انجام می‌شود. البته مشکل اصلی در موارد فرهنگی هست که باید با همکاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس برطرف شود. طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم، تا مهرماه سال جاری پنج ورزشگاه دیگر نیز الکترونیکی می‌شود.

تاج نسبت در خصوص بودجه هیات‌ها هم اظهار کرد: برای هر تیم باید بودجه مشخص شود و طبق آن خرج شود. البته از نسبت ثبت قراردادها و تبلیغاتی محیطی که امسال بعد از مزایده، توانستیم 160 میلیارد تومان درآمدزایی کنیم، هیا‌ت‌های استانی را تقویت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طبق آئین‌نامه تهیه شده برای لیگ‌ها در سال جاری، باید تمام تیم‌ها قراردادهای خود را در هیات‌های فوتبال هر استان ثبت کنند، آوردن مربی خارجی را طبق سنوات گذشته بلامانع دانست و تاکید کرد: باشگاه‌ها پیش از قرارداد با مربیان خارجی، باید وضعیت آن در کمیته فنی فدراسیون مطرح شود و بعد از تائیدیه کمیته فنی، نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

تاج در پایان گفت: آئین‌نامه جدید ناظران فدراسیون برای بازی‌ها امسال تدوین شده و باید از ناظران آزمون بعمل آید. افرادی که بتوانند طبق استانداردهای جهانی قبول شوند، برای سال جاری از آنها استفاده خواهد شد. ضمن اینکه حداکثر سن برای ناظرین 65 سال تعیین شده است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    5 0
    خواب دیدی خیر باشه