سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

مهرداد بیت‌آشور،ابتدا درباره حضور در تیم باشگاهی‌اش و عملکردی که در این فصل داشت، گفت: همه چیز طبق برنامه کادر فنی تیم  پیش رفت و من برای تیمم 10 بازی را انجام دادم و تقریباً از زمان حضور در ونکوور وایت‌کپس کانادا در همه بازی‌ها حضور داشتم. اکنون در مرحله دیگری از وضعیت ورزشی خود هستم که باید روی تمرینات تیم ملی تمرکز داشته باشم و بهترین عملکرد را در زمان تمرینات خود به ثبت برسانم.

وی درباره وضعیت و نحوه تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: تاکنون تمرینات خیلی خوب بوده و فضای رقابتی سالمی که بین بازیکنان وجود دارد باعث شده تا تمرینات بسیار خوب برگزار شود. مسیر طولانی را پیش روی خود داریم و باید به مرز آمادگی برسیم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازی‌های جام جهانی گفت: این بازی‌ها جزو بزرگ‌ترین مسابقات دنیاست و آرزو دارم در جام جهانی باشم. پس باید از این فرصت استفاده کنم و در مقابل بهترین‌های دنیا قرار بگیرم.

وی درباره انتظارش از رسانه و مردم گفت: خوشحالم که در کنار تیم ملی هستم و همیشه سعی و تلاشم این بوده که در این مرحله حضور داشته و عملکرد خوبی داشته باشم. از مردم و رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم که تیم ملی را حمایت می‌کنند. ضمن اینکه از کروش هم تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داده تا در خدمت تیم ملی فوتبال باشم.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    5 4
    ببینیم و تعریف کنیم......