روزنامه کیهان در گزارشی از سخنرانی مدیرمسئول خود در خراسان نوشت:

*حسین شریعتمداری درباره مواضع اخیر آقایان هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی گفت؛ متأسفانه برخی از مواضع اخیر آنها با موازین شناخته شده و صریحاً اعلام شده حضرت امام(ره) همخوانی ندارد و افزود؛ به قول حضرت امیر(ع)، بایستی افراد را با حق سنجید و نه حق را با افراد. در کلام خدا آمده است نزدیکترین افراد به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از او پیروی می‌کنند. بنابراین پیوندهای نسبی و سببی با امام راحل(ره) و یا نزدیک بودن به امام در یک دوره زمانی نمی‌تواند ملاک ارزیابی افراد باشد بلکه میزان حال فعلی افراد و انطباق مواضع آنان با مواضع حضرت امام(ره) است.


*مدیر مسئول کیهان گفت؛ آقای خاتمی شعار اصلاحات سر داده بود ولی تازه در آخرین سال ریاست جمهوری خود می‌گفت باید بنشینیم و اصلاحات را تعریف کنیم، که انشاءالله شعار اعتدال آقای روحانی به سرنوشت اصلاحات آقای خاتمی مبتلا نشود.


*شریعتمداری درباره سیاست برد - برد در مذاکرات هسته‌ای گفت؛ در یک تعامل عادی مانند تجارت و داد و ستد بایستی دو طرف سود ببرند ولی چنانچه اموال شما را دزدی به سرقت برده باشد مذاکره با وی فقط می‌تواند برای اثبات دزدی و ضرورت بازگرداندن اموال سرقت شده باشد که دولت محترم و تیم هسته‌ای نیز ظاهراً  همین برداشت را دارند وگرنه مذاکرات برد - برد با این تعریف که در نهایت دزد هم به خاطر زحمتی که در سرقت اموال کشیده است! سهمی از اموال مسروقه داشته باشد، مفهوم و معنای قابل قبولی ندارد. آنها 100 میلیارد دلار از اموال ما را بلوکه کرده‌اند یعنی به سرقت برده‌اند و حالا منت می‌گذارند که 2/4 میلیارد آن را پس می‌دهیم. این که برد نیست.


*وی افزود: انتقاد از روند مذاکرات باید سمت و سوی حمایت از تیم مذاکره‌کننده کشورمان در مقابل دشمن را داشته باشد و در غیر اینصورت مثلا متهم کردن آنان به سازشکاری، بازی در زمین حریف است. و پرتاب توپ به زمین خودی است که این نیز آرزوی دشمن است.


*وی  درباره مواضع فرهنگی دولت گفت؛ متأسفانه خط فرهنگی دولت کنونی با موازین تعریف شده انقلاب و نظام همخوانی ندارد و این ناهمخوانی از مرز خطا و اشتباه گذشته و به «خط» تبدیل شده است.
وی در پاسخ به سؤال یکی از حاضران درباره هنجارشکنی‌های پی درپی در برخی از عرصه‌ها نظیر تغییرات فله‌ای در وزارت علوم گفت؛ عجله این آقایان نشان می‌دهد که آنها دوران عمر مسئولیت خود را کوتاه و زیر پای خویش را از حمایت مردمی خالی می‌دانند وگرنه اگر احساس می‌کردند که فرصت بیشتری دارند با این سرعت دست به هنجارشکنی نمی‌زدند.

 

17302

کد خبر 356739

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 157
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دولت آبادی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    68 8
    " آنها 100 میلیارد دلار از اموال ما را بلوکه کرده‌اند یعنی به سرقت برده‌اند و حالا منت می‌گذارند که 2/4 میلیارد آن را پس می‌دهیم. این که برد نیست. " اتفاقا این شماها بودید که باعث بلوکه شدن پولها شدید . دولت مورد حمایت شما باعث این کار شد و به مدت هشت سال مذاکره کرد . آیا یک ریال توانست بگیرد ؟ اتفاقاً با هر رفتار خصمانه و ناشیانه به میزان پولهای بلوکه شده اضافه میکرد . شما که حافظه خوبی در حد پیش گویی داری چرا این حرف رو میزنید ؟ . آقای محمد هاشمی دیروز حرف قشنگی زد . برخی اگر اعتراض نکنند فراموش میشوند
  • بی نام IS ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    82 8
    ای کاش زمینه ای فراهم میشد تا جناب حسین خان شریعتمداری به عنوان نماینده تام الاختیار مذاکره کننده از سوی جمهوری اسلامی معرفی میشدند و میرفتند و اونجا کار رو یکسره میکردند و بهانه به دست غرب میدادند و اونها هم میزدند همه جا رو داغون میکردند تا هم خیال ایشان و کسانی که ایشان سنگشان را به سینه میزنند راحت شود و هم تکلیف ملت بیچاره از اینجا رونده و از آنجا مونده مشخص
  • x A1 ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    43 6
    شریعتمداری باید رئیس جمهور شود البته با حفظ سمت در کیهان شاید مملکت از دید او درست شود.
  • بی نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    12 84
    زنده باد شریعتمداری
  • بی نام EU ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    46 6
    آقای محترم شما هیچ جایگاهی بین مردم نداری.شمایی که حتی به تذکرات رهبری هم توجهی نداری و مدام درحال تفرقه انگیزی و تامین منافع خودت و همفکرانتدست اندرکاران دو دولت قبل و متهمین به اختلاس و....هستی.
  • بی نام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    20 5
    و بازهم کیهان
  • بی نام A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    نه اینکه در زمان آقای جلیلی توانست پول بلوکه شده را بر گردونه همچون حرف می زنه انگار یادشون رفته این پولها بابت عملکرد دوستان خودشان بلوکه شده اگه عرضه داشتند یک دلار از پولها رو بر می گردوندند مردم آگاه و با سواد واقعی شده اند برادر حسین و این حرف ها خریدار اندکی مثل خودتان دارد
  • احمد/اصفهان A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    کیهان شده دلگیر ازاین عزم و صداقت /ای دولت تدبیر،خدا پشت و پناهت
  • بی نام RO ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    خدا حاج حسین رو حفظ کنه
  • بی نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    تاریخ همیشه در حال تکرار است.با خاندان رسول هم بعد از رحلت جفا کردند...در حالی که همیشه حق گفتند..
  • بي نام IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    108 6
    آقا ميگم 15 رو ول كنيد برادر حسين رو بگيريد گل به خودي نزنه؟ البته راجع به اين حرف ايشون كه ميگه:انتقاد از روند مذاکرات باید سمت و سوی حمایت از تیم مذاکره‌کننده کشورمان در مقابل دشمن را داشته باشد و در غیر اینصورت مثلا متهم کردن آنان به سازشکاری، بازی در زمین حریف است. و پرتاب توپ به زمین خودی است که این نیز آرزوی دشمن است.: موافقم ولي در كل يه مدافع خوب براش بزاريد مثل جلال حسيني
  • هموطن A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    لطفا به آقای شریعتمدار بگویید برود تحقیق کند که چه کسی باعث این بلوکه شدن دارایی های ایران شده مگر غیر از آقای احمدی نژاد که شما این همه دم از آن می زنید شخص دیگری باعث این کار شده است بوید احمدی نژاد را محاکمه کنید نه آنانکه هدفشان نجات ملت است.
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    بر حسب اتفاق این آقایان هاشمی سید حسن و آقای خاتمی وهمینطور دولت محترم تدبیر وامید مورد قبول مردم هستند و بیشتر حرفهای آقایان حرف دل مردم میباشد.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    شما و همفکرانتان همین 2/4 میلیارد رو نتونستیت پس بگیرید هیچ 3000 میلیارد از اموال ملت رو هم تو دولت مورد نظر شما بالا کشیدن . تو هیچ کشوری هم که حتی راهتون نمیدادن چه برسه باهاتون مذاکره کنند .رئیس جمهور قبلی توی خیلی از کشورها که برای اجلاس میرفت هیچ استقبال رسمی ازش نمیشد و مثل رئیس جمهور کشورهای تازه استقلال یافته با خدمه فرودگاه عکس میگرفت اون موقع جناب عالی که زیپ دهنت ور کشیده بودی .
    • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      6 31
      زیاد کاسه داغ تر از اش نشو این پس گرفتنی که این دولت انجام داده اینطوریه که "لپ تاپ "داده "تی تاپ" گرفته البته با توجه به اینکه ان تی تاپ هم مال خودمون بوده ولی متاسفانه همان تی تاپ را هم هنوز بهش ندادند , ضمنا این 3000 میلیاردی که ذهن شما را پر کرده حاصل راه در رو ها و خلع های قانونی ایکه معبر های امنی برای سودجویان و کلاه برداران باز میکنه که رئیس جمهور قبلی ده ها بار اصلاح قوانین بانکی و گمرکی و اداری را در خواست کرده بود . در مورد استقبال از رئیس جمهور قبلی هم که کلا جوک گفتی , حالا خوبه که ما استقبال از رئیس جمهور سابق را در کشور های مختلف دیده ایم , ضمنا در دوره گذشته جناب جلیلی با چه کشور هایی مذاکره میکرد,که شما میگی هیچ کشوری با شما مذاکره نمیکرد . لطفا شما زیپو ببند
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    ...وخداوند شريعتمداري را آفريد
  • علی A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    با این استدلال آقای شریعتمداری صلح حدیبیه پیامبر ص هم زیر سوال رفت . الخصوص آنجا که نام خدا را هم مشرکان و کافران در قرارداد خط زدند یعنی نام خدا را هم سرقت کردند
  • بهروز A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    وه از این همه بد بینی و کینه توزی....
  • حامد A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    این قسمت به نظرم خیلی درست است: ... "چنانچه اموال شما را دزدی به سرقت برده باشد مذاکره با وی فقط می‌تواند برای اثبات دزدی و ضرورت بازگرداندن اموال سرقت شده باشد که دولت محترم و تیم هسته‌ای نیز ظاهراً همین برداشت را دارند"
    • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      بلوکه شدن این اموال به خاطر ندانم کاری و بی تدبیری خود آقایون بود زمانی که فرق قطعنامه شورای امنیت و یک کاغذ باطله را نمی دانستند.
  • علی IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    مثلا شما فکر می کنید که آقا بالا سر مردمی و مردم از شما و جناح تان خیلی راضی هستند شما از آب گل الود ماهی می گیرید و این وضع و بهبود وضع مردم به ضرر شماست . چون نان تان از درگیری داخلی و جنگ تامین می شود و منافع تان را از دست می دهید . آقای کیهان بذارید این مردم بد بخت نفسی راحت بکشند
  • بی نام US ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    خوب الان بنی‌صدر هم همین حرفها رو میزند وهمین گونه به خیال خودش دلواپسی مکند.
  • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    وقتی مستند "من روحانی هستم" ساخته می شود آقای شریعتمداری سابقه افراد را مهم می داند اما وقتی صحبتهای یاران امام و انقلاب مطرح می شود ملاک میزان حال فعلی افراد است بالاخره مانفهمیدیم آقای شریعتمداری کدوم یک مهم شد؟؟؟؟؟
  • محمد A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقای شریعت مداری عزیز اینها به حرف شما گوش نمی دهند لطفا گلوی مبارک رو آزار ندهید
  • لاهیجی A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقای شریعتمداری 100میلیون دلار پول بلوکه شده ایران در چه زمانی بود؟ آیا در زمانی نبود که شما ها از ریس جمهوری وقت حمایت میکردید اتفاقا شما وامثال شما باید بیایید و به مردم جواب پس بدهید که با این سیاست غلط چه بلایی بر سر اقتصاد فرهنگ وسیاست خارجه آوردید که در اقتصاد از افقانستان بدتر ،در سیاست از طالبان بدتر ودر ....شدیم
    • یک مسئول ارزی بازنشسته A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      عزیزم 100 میلیون دلار نه حداقل 100 میلیارد دلار . توجه کنیدحداقل 100 میلیارد دلار .
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    زنده باد دکتر روحانی که اینجور آب به خوابگه مورچگان ریخته . کاسبان تحریم و فتنه خیلی حالشون بده .
    • محمد A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      باسمه تعالی بعضی فکر می کنند روند امتیاز دهی مدام تحریم رو بر می داره؟ ما که از خدامونه تحریم برداشته شه ولی معتقدیم این روند اوضاع رو بهتر نمی کنه، تجربه سی و چند ساله هم همین رو نشون داده. همین روند فعلی هم داره این ادعا رو تایید می کنه که ما به کل تعهداتمون که البته حجمش هم خیلی بیشتر بوده پایبند بودیم ولی 51 تنها به بخشی از تعهداتش پایبند بوده. کاش اگر دیگاهی رو قبول نداریم بی انصافی نکنیم و با دلیل حرف بزنیم.
    • علی A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      7 2
      دمت گرم زدی تو خال
  • علی A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    خبرآنلاین هم شده شریعتمداری . روزانه چندین کامنت می گذارم ولی سالی یکی و دو بار کامنتم را می گذارد .
  • بی نام IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    لابد شما حمایت مردمی دارید حسین آقا ..نه دولت
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    كاسه داغتر از آش
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    استاد شما اصلاً ميدوني معني برد برد چيه؟؟؟
    • علی IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      3 16
      بله یعنی اینکه 100 دلار از ما بدزدن بعد با منت فقط دو میلیاردش رو از اونا بخری این برده نه باخت
  • بی نام IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    یعنی الان شریعتمداری حق است و تمام شخصیت های نظام باید با تفکرات ایشون سنجیده بشه؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      چه طوری یه همچین برداشتی از متن بالا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل ما همین تفکرات عوامانس که اگر با کسی مخالفن حتی اگه حرف حق هم بزنه بازم به مخالفتشون ادامه میدن
  • بی نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقاي شريعتمداري: نون، بازو
    • مهدی A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      41 8
      تمام.قربون دهنت
  • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقای شریعتمداری لطفاً سکوت کنید
    • منتقد IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      سلام برادران عزیز من حقا و انصافا تعجب می کنم چرا سکوت؟؟ باید همه طبق منطق حرف بزنند این آقای شریعتمداری هم مستثنا نیست اگر میشود بجای تقابل ضمن تفکر به حرف های او با منطق به او جواب بدهید تشکر
    • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      شما که آقای شریعتمدای را به سکوت دعوت می کنی و دشمنان ایران و مردم ایران و انقلاب ایران را تشویق به وراجی می کنی ذره ای غیرت ایرانی در وجودت نیست. درود بر شریعتمداری عزیز.
    • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      راس میگه اصلا متن خوندی متعصب؟
    • بی نام FR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      در صورت سکوت ایشون جنجالها از بین میره و این برای بعضیا خیلی بده
    • اکبر IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      چرا بعضی افراد موافق تک صدایی هستند.
    • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      79 15
      این دوست منتقد همیشه چندین بار کامنت می ذاره...اقا ما میدونیم تو کی هستی
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      94 10
      آقایی که میفرمایید راست میگه، ایشون در این متن گفت آقایون هاشمی و خمینی از خط امام دور شدند، خوب این تا موقعی دلیل و مدرک نیاره تهمتی بیش نیست، در مورد مذاکرات هسته ای منظور از برد برد اینه که ایران به حقش برسه و نگرانی و ابهام جامعه جهانی از برنامه هسته ای ما برداشته شه، بله بنده هم در جامعه یک سری حقوق دارم ولی مثلا پلیس بهم مضنون شه فرار من و امتناع کردن من باعث میشه منو از حق آزادی محروم کنند تا رفع مظنونیت، و این حال ما در دولت قبل در مقابل با جهان بود، وگرنه این جمله خود آقای ظریف است که شما کمی تغییرش دادی، و اما از نظر فرهنگی باز مثله پاراگراف اوله، مدرک بیارید که کجا و در چه زمینه ای تخلف وجود داره، وگرنه تهمت زدن راحته، اگر هم تخلفی صورت گرفته چرا دادخواستی تقدیم مراجع نمیکنند ؟
    • محمد IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      26 8
      فقط یه نفر تو ایران دلسوزه اونم حسین جونه .... الهی سایه اش کم نشه .... حسین جون یه کم به فکر مردم هم باش
    • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      36 6
      شریعمتداری هیس
    • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      35 5
      دهنتو ببند... بهتره
    • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      9 2
      مهندس جان این لایک ها واقعی است نه لایک های مربوط به آقای خاتمی
    • بی نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      12 16
      ما با اسم شریعتمداری مخالفیم اگر همین مطالب رو با اسم دیگری چاپ کنید طور دیگری نظر میدهیم اگه شریعنمداری بگه خدا یکیست میگیم حرفش اشکال داره
    • بی نام EU ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      31 1
      توروخدا حضرت علي وعدالتش رو قاطي كاراي خودتون نكنيد كه هيچ همخوني نداره .
  • بی نام IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    خبر آنلاین چرا نظرات ما رو منتشر نمیکنی؟ نکنه شما هم از شریعتمداری میترسید؟
  • بانام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    ایشان فراموش کردند آقای احمدی نژاد چه شخمی زد کل سیستم اجرایی و اداری مملکتو و ان زمان هیچکس صداش در نیومد. این نهایت پررویی و گستاخی است که انتظار داشته باشید دولت جدید افرادی را شما میخواهید سر کار بگذارد
  • ناشناس IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    واقعــــــــا درسته ژنو3 يعني تركمن چاي2 تعطيلي 20 درصدفردواراك بازرسيهاي خيلي سنگين در ازاي به قول بعضي از آمريكاييها يعني سيب زميني يعني تلاش 10 ساله و شهيد دادن به هيــــــــــــــــچ رفت در عرض 3 ماه
    • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      68 8
      شما هم لطفا سكوت كنيد حال نداريم
    • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      85 7
      توی ترکمانچای بخشهای بسیار وسیعی از ایران به "روسیه" داده شد. مذاکرات هسته ای صرفاً برای جبران ندانم کاری های گذشته دوستان پرهیاهو است. نه به وحشتناکی ترکمانچای است نه به بزرگی ملی شدن نفت. آرام باشید لطفاً.
  • کاشکی IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    کسانی نطر بدهند که از دنیای سیاست اگاهی دارند
    • ارمان A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      3 0
      همه حق اظهار نظر دارند اقای محترم حالا میخواد عوامانه نظر شو بگه یا مثل شما، این کشور که فقط برای سیاست زده ها نیست
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    153 8
    اول اینکه کار خبرآنلاین در انعکاس حرفهای آقای شریعتمداری خوب است چرا که کامنت های مردم را هم منعکاس کرده و این حمایت و عدم حمایت مردم و همچنین مقبولیت ایشان را در جامعه نشان میدهد که خب نتیجه آن هم با رجوع به آمار کنار کامنت ها روشن است ....درباره خود خبر هم که مردم خود بدرستی نقد میکنند
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقای کاسه ازآش داغتر زمان دولت کریمه احمدی نژادکجابودی
  • رودرواسی IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقای شریعت مداری ما نمی توانیم با شما به زبان مرسوم در ادبیات سیاسی صحبت کنیم بنا بر این من مانند مثال شما در این جا می آورم. شما فرض کن یک دزدی با اسلحه به خانه شما آمده و نتنها همه اموالت بلکه به دلیل لجاجت شما یکی از اعضاء خانواده ات را هم کشته یا زخمی کرده چرا چون شما به حرف او گوش نداده اید آیا باز هم می خواهید با او لجاجت نمایید و با او که از شما قوی تر است و اسلحه دارد بجنگید. من به شما پیشنهاد می دهم اگر تمایل به مقابله دارید بفرمایید یک ویزای غرب بگیرید من آمریکا را پیشنهاد می دهم و در آنجا با صدای بلند فریاد بزنید البته با اسلحه بهتر است که ما آمدیم با شما بجنگیم به این می گویند شجاعت
    • علی A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      بلد نیستی حرف بزنی مجبوری نظر بدی اگه ان دزد به ناموست تجاوز کنه باز بیخال میشی که مبادا کشته شوی
    • یاور A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      0 1
      ؟آقای رودرواسی به قول شمانباید باذردزور گووقویترازخود لجاجت کردبلکه من می گویم باید درمقابل او تسلیم شده وهرآنچه دارید به اوارائه نموده تاشاید جان ناقابل خودرابه شکل ذلیلانه ترین حالت حفظ کرد من به شمامیگویم احسن که از بزرگان خودت یعنی نهضت آزادی پیروی مکنید آخه آنهاهم به رنگ دیگری همین حرف شمارا زده اند «اگر خدا به شیر زور بازو و قدرت حمله داده است، در عوض به آهو نیز پای فرار بخشیده و قانون بدون استثناء طبیعت، فرار آهو از مقابل شیر درنده است» پیشنهادمیکنم شما برویدجان ناقابلتان رادرخواست کنید
  • مومن A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    حالا هم دولت روحانی شخم میزنه
    • رسول حیدرنژاد IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      54 3
      اونهایی که اتوبوسی اومدند ، اتوبوسی هم میروند.
  • رسول IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    11 50
    با سلام خدمت همه دوستان عزیزم؛ کامنت های بالا رو وقتی داشتم می خوندم برای خودم و همه اونایی که مباحثه رو با مجادله اشتباه گرفتند؛ متاسف شدم. آقای شریعتمداری یا هر کس دیگه ای که نظر خودش رو اعلام می کنه و البته سالهاست که تو عالم سیاسته و تقریباً خیلی از پیش بینی هاش هم درست دراومده، نه معصوم و نه محکومه ما و شما و دیگران باید بدونیم که اول باید خوب گوش کرد، بعد تحلیل کنیم و تصمیم بگیریم. طرفداری چشم و گوش بسته از حزب و یا دولتی که مراد دل ماست؛ نه راه صوابه و نه مشکلی رو حل می کنه نکنه مثل دوران احمدی نژاد حق رو با آدمها محک بزنیم. در حالی که وظیفه داریم آدمها رو با حق محک کنیم و میزان علاقه و یا تبعیت ما از اونها به رعایت اونها در حق و عدالت بر می گرده با تشکر از همه دوستان عزیز
  • hossein IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    42 7
    آقای شريعتمداری لطفاً در اظهار نظرهایتان خدا را در نظر داشته باشید. تهمت و افترا از بزرگترین گناهان است.
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    28 7
    الکی میگه
  • بهمن IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    8 58
    بنده از سخنان آقاي شريعتمداري تشكر ميكنم بالاخره يكي بايد به اين تيم مذاكره كننده بكويد كه با چه كساني دارند مذاكره ميكنند البته تيم آقاي روحاني قبلا يك بار در تله اروپايي ها افتاده و اين بار ميبايست با حواس جمعتر مذاكره بكنند
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    20 3
    این تذهبون در این دعواها و رفتارهای غیراخلاقی انچه می سوزد اعتماد و همدلی و پیشرفت و تعالی است باید به خودمان بیاییم و نقدهای غیر منصفانه و یا حمایتهای کور را رها کنیم و کشور را با وحدت و خداترسی و خداجویی به پیش ببریم والعاقبه للمتقین
  • ایرانی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    72 9
    جناب آقای شریعتمداری ایران یعنی هفتاد دو میلیون نفر نه فقط آقای شریعتمداری ، لطف کنید فقط نظرات مردم را در همین صفحه توجه کنید،با تشکر.
  • علی A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    17 76
    شریعتمداری سرباز آگاه ایران زمین است. خداطول عمر بدهد انشاء الله
  • شولا پوش IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    36 6
    جناب شریعتمداری این جمله تون خیلی باحاله انان زیر پای خود را خالیا از حمایت مردمی میدانند شماچقدر بانمکی آدم یاد دیبی کلاه قرمزی میفته که همه چیو ی عک س میگفت
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    34 3
    این حرفا چیه ؟ فکری بابت تورم ، بیکاری و فلاکت مردم بکنید والله این پولی که شما بابت این کارهای بی خودی از بیت المال می گیرید حلال نیست
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    5 74
    با عرض سلام خدمت تمامی دوستان.باید این مطلب را از نوع رفتارهای دولت متوجه شویم که چه نوع تدبیری رو فکر میکنند.اقای شریعتمداری از نیروهای ازشی این نظام هستند و ایشان با اسناد و مدارک اظهار نظر میفرماییند ما باید متوجه شویم چی میگیریم و چی از دست میدهیم لذا این دولت در ظاهر تدبیر و در باطن اصلاح طلب یه مشت سرمایه داری هستند که زمان جناب خاتمی اعمال و افکارشان و در نهایت فتنشون مشخص شد.نباید گول شعارهایشان رو خورد و دچار شعار زدگی بشویم و از اصل مطالبات مردم و حقوقشان عقب کشید.یک بار برای همیشه بیان به صورت شفاف بیان کنند برای مسئله هسته ای چه کردند نه در پشت پرده کارهای در ضمینه از بین بردن عزت نفس ملت انجام شود و ویترین را باخنده به مردم تحویل دروغ بگن. مطمئن باشید اینان تفکر سرمایه داری دارن
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    67 7
    داش حسین تو برو پولامونو ازشون بگیر
  • افشار IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    147 8
    تو هم مگر دلواپسی آقای شریعت نداری ، ولی ما دلواپس امثال شما کاسبان تحریم هستیم تا کی دست از سر این مملکت بردارید
  • علی A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    حرف حق تلخه احسن به درایت وشجاعت شریعتمداری
    • فاطمه IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      4 25
      احسنت
  • reza A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    آقای شریعتمداری لطفاً قبل از اینکه سخن یا حدیثی را از بزرگی و علیه کسی نقل کنی لطفا معنا و مفهوم آن را درست درک و سپس سخن بگویید چون معنا و مفهوم همه ی این احادیث و آیات دقیقاً به خود شما اشاره دارد. در ضمن شما که این همه حدیث بلدی پس باید حدیث با دوستان مروت با دشمنان مدارا رو هم که حضرت علی ع در باب سیاست گفته اند رو هم بلد باشی
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    18 4
    "مدیر مسئول کیهان گفت؛ آقای خاتمی شعار اصلاحات سر داده بود ولی تازه در آخرین سال ریاست جمهوری خود می‌گفت باید بنشینیم و اصلاحات را تعریف کنیم" راست ميگه، همين كارا باعث شكست اصلاحات و نا اميدي مردم شد
  • لل A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    11 36
    خبر انلاین اصلاح طلب چرا همه کامنت ها رو منتشر نمیکنید فقط اونایی که با هاشمی موافق هستن رو منتشر میکنید براتون متاسفم
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    36 4
    اقای شریعتمداری تویی که از نوع صحبت کردن و نظراتت معلومه هاله ی نور احاطه ات کردهو جایی رو نمیبینی و فلاک مردمگ رو حس نمیکنی خواهشاونظر نده ، که سنگینتری و الا....
  • موافق سياست روحاني A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    43 6
    من سخنراني ايشان را نخواندم ولي از مواضع ايشان در قبال موضوع هسته اي آقاي روحاني آگاه هستم اقاي شريعتمداري و امثال وي مثل بذرپاش فقط انتقاد مي كنند اگر راست مي گويند عوض اين همه انتقاد و كارشكني راه حل بهتري ارايه كنند كه هم مسئله را حل كنند و هم وضع كشور از اين بدتر نشود و بايد بدانند ما فقط در قبال مسئله هسته اي دو راه داريم يا روش فعلي كه آقاي روحاني دنبال مي كند و باعث شده نور اميدي به اقتصاد كشور بتابد يا همان روش قبلي ادامه يابد تا باز امثال بابك زنجاني ها رشد كنند.
  • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    14 3
    یابایدشخصیت سالاری راازمملکت دوروصرفه نظرکنیم یاایشان حق توهین واین طوربرخوردها راندارد
  • مصطفی A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    29 3
    کسانی که از جمله شریعتمداری اینگونه انتقاد می کنند عمدتا کمر همت به تخریب این دولت بسته اند، چون دست آن ها از قدرت کوتاه شده استاگه شریعتمداری از دولت بدنگه که کلا فراموش میشه نکته اینجاست که معیاری که شریعتمداری برای سنجش دولت برگزیده کلا اشکال دارد... وگرنه در دولت قبلی، از ایشان حمایت بود و سکوت در مقابل فساد مالی و ...
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    62 5
    آقای شریعتمداری اگر اینقدر توانایی دارد بیاید به میدان و ریاست جمهوری را به دست بگیرد تا ببینیم چند مرده است از دور شعار دادند خیلی راحت است به میدان بیاید ببین چکار می کند
    • ناشناس A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      35 4
      اگرکاندید ریاست جمهوری شود ،تعداد آرای ایشان شریعت مداریگریه آور خواهد بود ،وچون ایشان از این موضوع آگاه است عمرا کاندید ریاست جمهوری شود
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    93 9
    محمدهاشمی: بعضی مخالفان دولت روحانی کسانی هستندکه اگر مخالفت نکنند فراموش می شوند
  • بی نام EU ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    14 25
    لابد حسین آقا حق است
  • علي از بچه هاي يافت آباد A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 91
    باعرض خدا قوت به آقاي شريعتمداري كه هميشه حرف حق راگفته ومي گويد وازهيچ كسي به جز خدا باكي نداردوپشتيبان ولايت است. مانيز از شما به عنوان فرمانده فرهنگي حمايت مي كنيم. وتا پاي جان براي ولايت ايستاده ايم وازهيچ كس باكي نداريم .ودشمنان نيزبدانند تا وقتي كه بجه هاي جنوب تهران ناقابل ترين چيزي كه مي توانند به رهبر هديه نمايند جان ناقابل است بدانند وجهان بداند كه هيچ غلطي نمي توانند بكنند.
  • amir IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    55 9
    خبر آن لاين ميشه ديگر از كيهان و شريعتمداري خبر نذاري اينها اگر اين حرفها رو نگن فراموش ميشن كه.
  • پرویز IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    101 7
    آقای شریعتمداری واحد سنجش شما برای زاویه پیدا کردن از نظرات امام راحل چیست ؟ چرا همیشه فکر می کنید شما بر حق هستید .؟ نمیشه شما برای مردم تصمیم نگیرید ؟ مردم انتخابی کرده اند اگه فهمیدند اشتباه بوده است چهار سال دیگه به روحانی و همفکرانش رای نمیدن .
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 74
    آقای شریعتمداری ،احسنت به این همه صداقت ،حقا راستگویان اندک شمارند.کاش مسئولان دینداری ،سیاست وشهامت راسر لوحه ی خود قرار می دادند
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    11 88
    بنظر من که تمام انتقاداتشون وارد بود، حالا اونقدر به این نظر ، رای منفی بدید تا منفی دانتون پاره بشه
    • reza IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      64 7
      ادب چیزی نیست که نزد هر کسی باشه
  • مژگان EU ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    95 5
    آقای شریعتمداری مردم دیگه شماها رو خوب شناختن .بیخود تلاش نکنین آقای روحانی و تیمش رو خراب کنید.اولین باره تو این 35 ساله عمرم مردم رو خواهان رئیس جمهور میبینم.واقعا داره تمام تلاششو میکنه که گند کاری شماها رو درست کنه.اگه دولت دهم با اون امکاناتی که داشت به دستش میرسید.الان ایران گل و بلبل بود.روحانی جون دوستت داریم.
  • از IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 86
    اقا شریعتمداری واقعا حرفاش عینه واقعیت هست
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    40 8
    ملاک حال افراد است میبایست در زمان احمدی نژاد هم رعایت میشد .وقتی اکثر مردم و مسئولین از دولت حمایت میکنند لااقل چوب لای چرخش نذارید بگذارید ملت از دست شما نفس راحتی بکشد به همه چیز این دولت گیر میدهید.بازور که کاری نمیشود کرد چرا زور میگویی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    42 5
    دو صد گفته چو نیم کردار نیست عزیز دل 8 سال شما حرف زدید و به اصطلاح خودتون دزدا رو محکوم کردین وضعمون اینه بس کن تو را به پیغمبر
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 25
    چر اینقدر می ترسید؟
  • رگنار A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 41
    ازتون دعوت میکنم یه سری به رسانه های غربی بزنید ببینید چطور ایرانی ها رو حقیر کردن این طور بیان میکنند جناح های سیاسی ایران درگیری لفظی پیدا کردن مردم بخاطر اثرات مهلک تحریم فقیر شدن و همواره با اسم مذاکرات دست بسوی ما دراز میکننددر یک خبر گذاری خوندم که آقای روحانی رو در مقابل نظام قرار دادند نوشته اند حتی ریس جمهور ایران نمیتواند باعث شادی مردم بشود گروهی از جوانان درحال شادی کردن دستگیر شدن شایعاتی بود که اصلاح طلبان افرادی رو بسیج کردن تا در شبکه های اجتماعی مخصوصا خبر گذاریها نظر بدن مردم واقع بین باشین
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    21 2
    با استناد به سخنان خود شخص ایشان ما دلیلی به مذاکره برد برد با ایشان نداریم.زیرا که ما ایشان و امثال ایشان را دزد منافع و پرورش دهنده ی دزدان بیت المال نظیر بابک زنجانی ها میشناسیم.
  • شریعتمداری A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    26 10
    من بسیار در شگرف هستم مخصوصا از استدلال و منطق تازه فعال شده ی جناب شریعتمداری و قیاسهای مع الفارق ایشان بخصوص آن قسمت داستان دزد اموال و مابقی....علی الظاهر ایشان دچار فراموشی آنی در خصوص 8 سال دوره ی ریاست جمهوری قبل شده اند که اینچنین قیاسی داشته اند. اینچنین عامیانه و و ساده انگارانه مثال زدن و قیاس کردن بخصوص برای کسی که خود را صاحب نظر و حق کامل در مسائل سیاسی آن هم در سطح کلان مملکت می داند واقعا جای بسی تاسف و دلواپسی دارد....
  • اهل پارسم A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    16 0
    نمیدونم چرا کامنت منو منتشر نمیکنید مشکوک میزنید
  • امیر پیری IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    8 35
    دوستان اصلاح طلب بااین کامنتهاتون همه شعارهای خوب اصلاح طلبی را به چالش میکشید،آقای شریعتمداری هم باسوادند هم کارکشته چرا از انتقاد ایشان بهم میریزید،درود بر اندیشه ورزانی که با دقت ومستدل پاسخ میدهند.
  • اشكان IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    26 5
    حسين شريعتمداري شايسته است كه سكوت كنيد و منافع مملكت را بر منافع شخصي ات ارجعتر بدانيد و به راي اكثريت مردم احترام بگذاري. اميد است كه اصلاح شويد و دست از اين بيهوده كاري هايتان برداريد.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    33 4
    جناب شریعتمداری آنقدر مخالف دولت هست که خبرهای دولت وصحبتهای رئیس جمهور محترم رو قسمت های پاورقی روزنامه اش بعضیها رو درج می کنه وتیترهای بزگش درمورد افغانستان واوکراین وسوریه و داعش و....هست. درضمن آقای شریعتمداری مردم سید حسن خمینی ،هاشمی و روحانی رو دوست دارند هرچه سمپاشی کنی بی اثر هست
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 5
    لطفا تفرقه افکنی نکنید
  • اشتهارد A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    11 3
    ميفرمايند:بایستی افراد را با حق سنجید و نه حق را با افراد. خوب اين سنجش به عهده چه كسي است با شما يا با همفكراي شما به نظر من اين سنجش را اكثريت جامعه بايد انجام بدهد.
  • ugd IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    16 2
    آقای شریعتمداری شما در انتخابات اخیر نشان دادید که فقط 10درصد مردم ایران به آقای جلیلی که نماینده شما بودند رای دادند شما با این ده درصد فکر میکنید صاحب و ملک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستید در دو دوره گذشته که آقای احمدی نژاد تحت حمایت کامل شما قدرت رو در دست گرفت دیدید که چه بلایی سر نظام جمهری اسلامی آود که باعث شد تمام اموال ما در کشور های دیگه بلوکه بشه اگر میخواستیم به همان شیوه که مورد نظر شماست پیش بریم الان دیگه نون هم نداشتیم که بخوریم در کشور مان در این هشت ساله فساد بحدی رشد کرده که که بعد از انقلاب بی سابقه بود با این همه فساد چطو ر میخواستیم جلو تمام دنیا بایستیم و پیشرفت هم بکنیم
  • رضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    7 25
    درود بر شریعتمداری قهرمان
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    6 10
    پس شعار گوش فلک کر کن زنده باد مخالف من و تحمل مخالف و ...مدعیان دروغین اصلاحات چی شد.
  • امیرکبیر A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 3
    کسانی از ادامه روند مذاکرات دلواپسند که که منافعشان در گرو تحریم بودن و در انزوا بودن کشور عزیزمان میباشد و اختلاسهای سه هزار میلیاردی را رقم میزدند.به کوری چشم اقلیتی که در انتخابات اخیر همصدا با اکثریت غالب مردم نشدند.زنده باد هاشمی روحانی خاتمی ناطق نوری و سید حسن خمینی
  • گیلانی A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    11 1
    آقای شریعتمداری فک کنم چندروز پیش یک فیلم از شبکه آی فیلم رو تماشا کردن که یه فلسطینی اومده بود ایران درس خونده بود حالا یکی اومده بود دنبالش برشگردونه فلسطین تمام حرفهاش دیالوگهای همون فیلمه
  • مهدی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    15 4
    شما 8سال وقت داشتید 10 میلیارد را پس می گرفتید وهیچ امتیازی هم نمیدادید
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    5 16
    با توجه به سخن حضرت امیر درست گفته
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    19 2
    اصلا تا حالا شده این شریعتمداری حرف درست بزنه .واینکه تو زمان احمدی نژاد کجا بود.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 10
    معاون شهردار شانگهای –شهری بندری در چین به همراه معاون وزیر خارجه تنها کسانی بودند که انتظار ورود عالی ترین مقام اجرایی ایران را می‌کشیدند. حسن روحانی در مقابل چشم ده ها دوریبن و خبرنگار با معاون شهردار یکی از شهرهای بندری چین همراه میشود و به محل اقامت خود میرود. آیا رئیس جمهور، نخست وزیر، معاونین ، وزیرخارجه و هیچ یک از مقامات رسمی و بلندپایه دیپلماتیک چینی فرصت استقبال از روحانی را نداشتند؟ حتی شخص شهردار شانگهای هم نمیتوانست به استقلال رییس جمهور ایران –عالی ترین مقام اجرایی و نفرد دوم کشور بیاید که معاونش را فرستاد؟ گویا وزارت خارجه ایران در این باره سکوت کرده و آن را نوعی بی احترامی برداشت نکرده است
    • reza A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      2 0
      استاد بي نام استادددددددددد ، وقتي كنفرانس بين المللي برگزار ميشه تقسيم كار ميشه .اگر همين كنفرانس در ايران برگزار ميشد رئيس جمهور تو محل كنفرانس منتظر رئيس جمهور چين و روسيه و ... ميموند نه تو فرودگاه .
  • علی A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    5 13
    یعنی میشه روزی که خبرآنلاین بنویسه:شریعتمداری از روحانی دافاع کرد؟ یعنی میشه؟
  • عباس A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    8 0
    الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه
  • ارش A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 16
    حق باشریعت مداریه گرونیهارو حس نمیکنین
  • یا حق A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    6 3
    نظرات جناب آقای شریعتمداری بیشتر موجب تقویت آقای روحانی است تا این کامنت های وب گرد هایی حرفه ای و فله ای که از متن نوشته هاشون معلومه هیچ اطلاعی از فضای سیاسی ندارند و شاید هم خیلی صیاصی هستند ما کم سوادیم و بی اطلاع آقایون کامنت حرفه یک بار دیگه نظرات خودتون رو بخونید و دو سال قبل کیهان رو هم یک ورق بزنید بعد خودتون قضاوت کنید. البته یک جو انصاف هم لازمه یه طوری جورش کنید...
  • علی A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    5 34
    ایکاش تواین دولت ده تا مثل شریعت مداری دل وجرات دار داشیم . معلوم است تواین جند سال کیهان را نخواده اید
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 1
    تمام اتفاقاتی که برای دولت قبل در 8 سال افتاد در همین یک سال دولت فعلی اتفاق افتاده و اصلاح طلب بی انصاف و بی خدا صدایش در نمی اید. 100 تا روزنامه دارید باز هم پر رویید و می گویید تک صدایی هیچ وقت به رای مردم احترام نمی گذارید یک بار 24 میلیون را دروغ می دانید و یک بار هم 4 میلیون رای دهنده را تحقیر می کنید. هنرپیشه هایی که با نظام هستند را هم با لگد راهنمایی می کنید. حالم از این گروه مدعی ناکارامد به هم می خورد یک نفر از استاد ها هم از توافق ژنو دفاع نکرد اقای رئیس جمهور
  • کرد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    2 1
    شریعت جان اولا شما ودولت احمدی نژادت اگه میتونستید 0/4اون اموال بلوکه شده رو پس میگرفتید دوما شماحتما تاجر تحریم هستید که اینطوری دارید می سوزید سوما شما دیگه پیر شدید حواس درست وحسابی برات نموده به فکر آخرتت باش جدیدا شنیدم وام کفن ودفن هم میدن.ضمنا روزنامه کیهان خیلی خوبه البته برای شیشه پاک کنی.
    • کُراس A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      0 0
      من کرد کرمانشاه هستم وقتی درباره مسائل سیاسی نظز میذاری اول املاتو درست کن، بعد چند مدت تو سیاست باش بعد مجتهد شو. خیلیای دیگه هم همینطورن. واژه فارسی تنوین عربی نه ی ری، عزیزه که م. دوماً سوماً و... شما مسئولین سایت هم بی طرف باشید و نظزها رو تایید کنید، سلیقه ای و حزبی برخورد نکنین، استقلال و عزت رسانه ای داشته باشید.
  • بی نام GB ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    اقای شریعت مداری اهل بصیرت واگاه از مثایل هستند ایشا درست میگویند حق با ایشان هست برادران عزیز
  • هاشم A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 0
    منافع اقلیت تندرو و رادیکال که 8 سال تمام و کمال سکان مملکت رو به دست داشتند در تخریب دولت روحانی و همچنین پابرجا موندن تحریم ها خلاصه شده . اینها دلولپس منافع و اختلاس های 3000 و 9000 میلیاردی و ... خودشون هستند .
  • حاج مسیح IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    خبرجان...حمله ندیدی... ما تو فتنه 88. حمله ها رو دیدیم....نقد منصفانه کرده... شما اصلاح طلب ها در واقع دیکتاتورمآب هستید... ما هانتينگتون رو تدریس میکنیم...کتاب گام به گامتون رو...
  • حسن IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    به قول رییس جمهور شما دیوار پولادین هستین کسی شمارو نمیتونه تکون بده که اینقدر زبونتون درازه.......
  • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 1
    آقای شریعمتداری خجالت بکش دست از توطئه بردار، کشور نیاز به ارامش داره هرکس ارامش مردم و نظام رو بهم بزنه فتنه گره
  • نادر IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 0
    اقای شریعمتداری عزیز لطفا به این منفی ومثبتهانگاه کنید میفهمید که سیاستهای شما و حرفهای شما دیگر خریدار ندارد واولین کسی که ازبه نتیجه رسیدن مذاکرات متضرر خواهد شد شماهستین ............
  • افشین A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    آخه یکی نیست به این شریعت مداری بگه مگه تیم مذاکره کننده مستقیم زیر نظر رهبری نیستش پس شما دیگه چرا در ضمن حاج حسین آقا اگه فکو فامیلات پشت در اتاق عمل مشکل دارو داشتند بازم از این حرفها میزدی
  • علی A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    2 0
    یکی نیست به این شریعتمداری بگه اخه عزیزم کی از تو نظر خواست ؟ توسر پیازی یا ته پیاز ؟
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 1
    شریعتمداری میخواد به اصطلاح بر مدار شریعت قدم برداره خب بذارین زورشو بزنه بنده ی خدا. خب گاهی اوقات هم مجبور میشه تهمت بزنه یا مثلا دروغ بگه ولی من میدونم به همین نون شب نداشتمون نیتش خیره...
  • یا لثارات الحسین IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    آقای شر یعتمداری حادثه ی کربلا و ریختن خون امام حسین و یارانش توسط افرادی با طرز تفکر شما بود . و همچنین خانه نشینی حضرت علی علیه السلام مظهر عدل و عدالت که پس ازز رو آوردن مردم به حضرتش خوارجی گفتند حکم فقط حکم خدا ...
  • آرین A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    خیلی دلم می خواد آخر و عاقبت این آغا رو ببینم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 0
    دوستان عزیز مشکل این آقای شریعتمداری و روساشون که نظرات و سیاست های احمدی نژاد مورد تایید آنها بود و ملت رو به این خاک سیاه نشانده اند این هست که این دوستان قدر قدرت ، خودشان رو قیم مادام العمر ملت ایران میدانند و با توهم خودشون رو با 1در صد جمعیت بجای 99 در صد صاحب حق مید نند امیدوارم خبر آن لاین این نظر ساده رو سانسور نکنی
  • بی نام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 2
    مرگ بر کیهان اسراییلی
  • یارانی US ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    2 0
    وقتی این آقا حرف میزند کسی حق نظر دادن ندارد لطفا سکوت کنید و فقط گوش کنید وگرنه......
  • ایرانی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    سهم خواهی منافقین درابتدای انقلاب سبب شد تا آنها به سرعت تبدیل به دشمنان ملت گردند. سالهاست که درانتخابات اکثریت مردم به منش اصولگرایی نه گفته اند.به جز 2 دوره قبل که انتخابشان سبب پشیمانی وبدبینی بیشترمردم به اصولگرایی شد. اکنون هم برای کسب مجدد قدذت چه ها که نمیکنند.داستان هایی که تاکنون نظیرش رادرایران نداشته ایم. اگراینها سهم خواهی نیست،چه می تواندباشد؟ ترس من آنست که به تدریج که نتوانند نظراکثریت راجلب کنند،خدای ناخاسته به سرانجام منافقین دچارشوند.
  • محسن IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    آقای شریعتمداری تو دیگه پات لب گوره فکر آخرتت باش این همه آدم نظر دادند کی موافق تو بود انشااله در حکومت جمهوری اسلامی یک روز هم به عمال توهم رسیدگی می شود عاقبت کاغذ سهمیه ای مفت همین است . دست از سر مردم بردار چرا نفرین میلیونها نفر را برای خودت می خره بسه دیگه بابا مردم دیگه خسته شدند دست از سیاست بردارید بگذارید مسولین فکری بحال شکم مردم بکنند.
  • بی نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    چقدر باید بی عرضه باشند که در دورانشان صد میلیادر کمتر یا بیشتر از دست رفته و دیگر بر نمیگردداگر هم برگردد یک ریال یک ریال اقای شریعتمداری لطفا زمان دولت سابق وزارت خارجه جلیلی را بیاد بیاور بعدا قضاوت کن اگر انصاف داشتی هرگز اینگونه حمایت و انتقاد نمیکردی کمی فکر کن
  • تنها A1 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 0
    آقای شریعتمداری بذار برو بچه ها چند روزی با مال بیت المال ونام امام ورای مردم خوش باشند حلا هی گیر بده چقدر مردم رو تو صف یارانه نقدی قرار دادند مگه یاد آور دوران جنگ نبود درضمن شما که قیم نیستی اینها قیم مردم هستند
  • بی نام A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 1
    برخی مسایل باید به روز شود اون زمانم الان بود برخی چیزا عوض میشد
  • حسیم IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 0
    ایا اونهایی که از صاحب خانه ی بی کفایت قبلی حمایت می کردند به ادعای خودتون چون 100 میلیارد دلار زمان اونها دزدی شده نیاید یه معذرت خواهی معمولی بکنند یا حداقل به بی کفایتی نفر قبل اذعان کنند
  • مسعود IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    5 0
    آقای شریعتوداری لطفا دست از تند روی بردارید مگر نمی دانید خیرالامور اوسطها
  • علی IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 9
    حاج حسین کارت درست......موفق باشی
  • علي IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 5
    من کاري با مواضع ايشون ندارم، ايشون خيلي انسان زحمت کشي در عرصه تبيين مواضع انقلاب بودند و هستند. اما آقاي شريعتمداري عزيز، نقد کردن رو همه بلدن شما راهکار ارائه کنيد. بفرماييد چيکار کنيم که از اين وضعيت خارج بشيم؟
  • مهدی A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    3 1
    سلام آقای شریعتمداری لطفاشما برو مذاکره کن ومابغی پول را بگیر خیلی بی پول شده ایم . دستت درد نکند.
  • erf A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 2
    اي خدا ...اي فلك...
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    3 3
    خوب گفتی اقای شریعتمداری جانا سخن از زبان ما می گویی
  • محسن A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    1 1
    تقریبا نیمی از موافقین و مخالفین رو مطالعه کردم اما از همه عزیزان تقاظا دارم دنبال تفرقه نباشند شرایط الان ایران عزیز ما بسیار بحرانی است و نیاز به یکصدایی دارد لطفا در اسیاب دشمن اب نریزید مرسی
  • علی A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 1
    اهانت جایی در منطق ندارد باید مثل شهید مطهری ها با استناد و ادله حقانیت خود و ابطال خط باطل را ثابت کنیم و قضاوت بر عهده مردم است ... حضرت امام کسی را مجبور به انقلاب نکرد و آگاه سازی کرد ... ما هم طبق رهنمود های مقام معظم رهبری باید همه را مستند و با ادله قاطع آگاه کنیم تا در غبار فتنها ها حق و باطل به هم آمیخته نشود و دشمن بهره برداری نکند ... خون هزاران شهید جوان این مملکت برای اهداف بزرگی ریخته شده است ....

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین