تسنیم نوشت:

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در دزفول گفت: در دیداری که با خاویر سولانا داشتم به او گفتم که زرادخانه قدرت ما در نطنز و فردو نیست بلکه قم و حوزه های علمیه است که می‌تواند این قدرت را برای ما تولید کند.

سعید جلیلی شامگاه یک‌شنبه در دیداری در حوزه علمیه آیت‌الله قاضی این شهر و در جمع طلاب و مردم این شهرستان، گفت: ملت مسلمان ما بسیاری از آیات قرآن را تجربه و به مرحله عمل رساندند.

او با طرح چند سئوال مهم، جوانان و طلاب را به تفکر در مورد پاسخ این سئوالات دعوت کرد و گفت: اگر امروز فعالیت هسته‌ای ایران زیر نظر آژانس و دوربین‌های آنهاست، چرا اینقدر در دنیا سر وصدا به پا کرده‌اند و سبب شده که 6 کشور به اصطلاح ابر قدرت در مقابل آن بایستند، چرا برخلاف کنترل‌های مربوطه، این موضوع این قدر مهم شده و تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند که این چند سانتریفیوژ کار نکند.

جلیلی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما نگاهمان و افقمان به تمدن اسلامی است»، گفت: نگرانی دشمنان ما دانشمندان هسته‌ای نماز شب‌خوان است که ایران را به کشوری قوی در منطقه تبدیل می‌کند و این تمدن اسلام ناب را شکل می‌دهد که برای آن‌ها بسیار نگران کننده است.

او گفت: در دیداری که با خاویر سولانا داشتم به او گفتم که زرادخانه قدرت ما در نطنز و فردو نیست بلکه قم و حوزه‌های علمیه است که می‌تواند این قدرت را برای ما تولید کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به طلاب و همچنین اعضای جلسات قرآن دزفول و هیئت‌های مذهبی توصیه کرد که تحصیل علوم دینی را قدر بدانند زیراکه این برکتی بزرگ است و حضرت امام خمینی(ره) در همین حوزه‌ها تحولی عظیم در دنیا به وجود آوردند و همین اندیشه دینی را به جامعه وارد کرد.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    82 9
    جالبه این روزها جبهه پایداری داره خودش و به همه نزدیک میکنه تا دیروز دولت امروز هم حوزه.... خدا به خیر بگذرونه
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    جناب جلیلی شما نتیجه چند سال مزاکراتت رو برامون تشریح کن به جای حرفای آرمانی...
    • امیر A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      11 52
      داداش جلیلی به تمام اون چیزایی که تیم مذاکره کننده کنونی با عجله و سراسیمه okگفتن در زمان خودش رسیده بود جلیلی به دنبال این بئد که امتیاز بشتری رو از طرف غربی بگیره نه مثل اینا که هول کردن. توی مذاکرات جلیلی با غرب غرب گفت ایران تا بیست درصد اومدی کافیه ما قبول داریم دیگه جلوتر نیا نه حالا که حق غنی سازی سه درصدمونم به رسمییت نشناختن.
  • بی نام EU ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    با همین تفکر مذاکره کردید که اوضاع کشور اینگونه شد .
    • نیما IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      4 17
      چنین تفکری صحیح است قدرت ما اسلام است ای کاش مقاومت می کردیم و عقب می نشستیم ضمن اینکه مثل اینکه می گفتید 10 درصد ماله تحریمه و 90 درصد ماله عدم مدیریت است با هر شرایطی با غرب به توافق رسیدن ملاک نیست درست مذاکره کردن ملاک هست و مطمئنم با این جور مذاکره کردن ظریف به جایی نمی رسید
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    81 11
    شماها هرچه كه داريد از اين حوزه هاي علميه است
  • محمد A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    24 28
    حوزه های علمیه اگر تهذیب نفس واهمیت به بالندگی معارف متعالی مذهب حقه تشیع رادر اولویت قرار داده وکارهای سیاسی رادراولویت بعدی قرار دهد این صحبت مصداق پیدا میکند
    • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      4 25
      چرا منفی میدید راست گفته بخونید اول بعد لایک یا دیس لایک کنید
  • رضا A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    18 4
    سلام دوستان گرامی کجایید داریم زیر فشار گرونی له میشیم اون وقت درباره مسئله هسته ای صحبت میکنید سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده