دژاگه: می توانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم / مقابل تیم‌های مطرح دنیا خوب بازی می‌کنیم

اشکان دژاگه مهاجم تیم ملی کشورمان از بازی مقابل مونته‌نگرو راضی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، وی در این باره گفت: فکر می کنم ما بازی خیلی خوبی را مقابل مونته نگرو انجام دادیم. شانس های زیادی هم برای بردن این تیم داشتیم. ولی مهم این است که بچه ها تمام توان و تلاششان را نشان دادند و خیلی خوب بازی کردند. به نظر من بازیکنان امروز توانستند تمام نکات و خواسته های کروش را در این دیدار انجام دهند. مونته نگرو تیم خوبی بود و ما هم نشان دادیم که می توانیم مقابل تیم های مطرح دنیا خوب بازی کنیم.
دژاگه در ادامه در خصوص تعویض بازیکنان در نیمه دوم گفت: نیمه دوم ترکیب کاملا عوض شد ولی همه بازیکنانی که به زمین آمدند خیلی خوب با هم کار کردند و تا آخر بازی شانس زدن گل را هم داشتیم و اگر به همین صورت در کنار هم باشیم، می توانیم نتیجه خوبی در بازیهای جام جهانی 2014 برزیل کسب کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    2 3
    اشکان تو بازی دوســـتـــانـــه اینطور عصبانی میشی تو بازی رسمی چکار میکنی؟؟ اینقدر حساس نشو جانم یه توپ که این حرف ها رو نداره... بازی هم باختیم اشکال نداره اخلاق رو باختن خیلی بده اینهمه جوان و نوجوان تو این مملکت دارن شما رو نگاه میکنن یه کوچولو رعایت کنید مشکلی پیش نمیاد