ایرنا نوشت:

 دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شیراز گفت: اخباری که در برخی سایت های مجازی دال بر احضار زاکربرگ مدیر فیس بوک توسط دادگستری فارس انتشار یافته به کل تکذیب می شود.

  ˈعلی القاصی مهرˈ شامگاه سه شنبه افزود: البته یکسری شکایات از افراد خصوصی نسبت به فیس بوک در خصوص انتشار برخی تصاویر و فیلم ها وجود دارد.

وی همچنین موضوع فیلترینگ واتس اپ و نرم افزار اینستاگرام توسط یک قاضی شیرازی را هم تکذیب کرد و اظهار داشت : هیچگونه فیلترینگی در این زمینه تاکنون نداشته ایم .

این مقام قضایی ادامه داد: البته در این رابطه نیز شکایت هایی از این سایت ها در زمینه کلاهبرداری های اینترنتی توسط برخی ها و یا انتشار تصاویر غیر اخلاقی وجود دارد که شاکیان خواستار شناسایی عوامل آن شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این خصوص هم دستور فیلترینگی صادر نشده اظهار داشت : در حال رسیدگی به شکایات افراد در این زمینه هستیم .

این مقام قضایی یادآورشد: شکایات افراد خصوصی از فیس بوک و مدیر اجرایی واتس اپ و نرم افزار اینستاگرام در دو شعبه ویژه رایانه ای شیراز در دست بررسی می باشد.

گفتنی است در برخی از سایت ها اخباری مبنی بر احضار مدیر فیس بوک توسط دادگستری فارس و یا فیلترینگ واتس اپ و نرم افزار اینستاگرام توسط یک قاضی شیرازی انتشار یافته است .

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357262

برچسب‌ها