فارس نوشت:

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار اصله نهال در طوفان کنده شد گفت: طوفان هیچگونه ارتباط علمی با زلزله ندارد.

احمد صادقی درباره آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهر تهران به دلیل طوفان احتمالی گفت: هواشناسی هشدارهای لازم را برای طوفان امروز به دستگاه‌های ذیربط داده است و بر اساس هشدار هواشناسی آمادگی لازم را برای مقابله با طوفان احتمالی داد.

او ادامه داد: هواشناسی با توجه به اینکه در طوفان گذشته به دلیل عدم اعلام قبلی مورد فشار قرار گرفت به همین دلیل اگر حالت 100 درصدی نیز برای طوفان نداشته باشیم باز هم هشدار می‌دهد تا در صورت بحران کمتر مورد هجمه قرار بگیرد.

صادقی گفت: ستاد مدیریت بحران از روز دوشنبه در شهر تهران تشکیل و تا بعدازظهر امروز در حالت آماده‌باش قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا طوفان به فعال شدن گسل‌های تهران مرتبط است گفت: این موضوع مبنای علمی ندارد و بهترین کارشناسان در ستاد مدیریت بحران فعال هستند که اعلام کرده‌اند این طوفان ارتباطی با فعال شدن گسل‌های تهران ندارد.

او گفت: این که تهران زلزله‌خیز است و احتمال فعال شدن گسل‌ها نیز وجود دارد طبیعی است ولی اینکه قبل از زلزله طوفان بیاید هیچ ارتباط علمی ندارد.

صادقی گفت: در طوفان روز دوشنبه هفته گذشته بیش از 4 هزار اصله نهال کنده شد و حدود 7 هزار مامور خدمات شهری در سطح شهر تهران در حال خدمت‌رسانی بودند به نحوی که 2 ساعت بعد از طوفان هیچ مشکلی در سطح شهر تهران برای تردد نداشتیم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    4 0
    چرا با دکتر نادرزاده درباره زلزله مصاحبه نمیکنید؟ در یکی از کنفرانس های داخلی پای صحبت ایشان بودم الحق مطالب زیادی یاد گرفتم۰۰
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    14 0
    ولی جا داره از نیرو های امداد تشکر ویژه بکنیم که بسیار خوب عمل کردند