فارس نوشت:

امروز اغلب محور‌های منتهی به تهران تا ساعاتی دیگر یک‌طرفه می‌شود، ضمن آنکه تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت ۲۴ امروز در محورهای کرج-چالوس‌، هراز، فیروزکوه‌، قزوین-رشت-تهران‌، ساوه-همدان و تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور و تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، ‌در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به ‌روال عادی در جریان است.

در ۲۴ ساعت گذشته کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۹۹۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل از آن ۹.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ ‌و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* محور‌های دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته

آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین و محور مشهد - چناران در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌‌اند.

* محدودیت های ترافیکی پایان هفته تا فردا شنبه ۱۷ خرداد

تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت ۲۴:۰۰ امروز جمعه ۹۳/۳/۱۶ در محورهای کرج - چالوس‌، هراز، فیروزکوه‌، قزوین - رشت - تهران‌، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است، همچنین تردد همه وسایل نقلیه از ساعت‌ ‍۱۳:۰۰ امروز جمعه مورخ ۹۳/۳/۱۶ الی ساعت ۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۳/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده‌ و از ساعت ۱۵:۰۰ امروز جمعه مورخ ۹۳/۳/۱۶ الی ساعت ۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۳/۱۷ تردد همه وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت‌ ۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰  امروز جمعه ۹۳/۳/۱۶ از محور هراز ممنوع است.

در مسیر فیروزکوه تردد همه تریلرها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت‌ ۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلی و کامیون ازمسیر کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت‌ ۱۲:۰۰ امروز جمعه تا ساعت ۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۳/۱۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۵:۰۰ امروز تا ساعت ۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۳/۱۷ تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ جمعه مورخ ۹۳/۳/۱۶ از محور آستارا ‌به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۱۴:۰۰الی ۲۴:۰۰ امروز جمعه ۹۳/۳/۱۶ از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه باید از محور قدیم اصفهان - دلیجان - سلفچگان تردد کنند.

‌تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز جمعه در محور قدیم قزوین - رشت ممنوع است ضمنا تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزادراه قزوین - رشت کماکان ممنوع خواهد بود.

تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر ـ کامیون ـ کامیونت‌) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۹۳/۳/۱۶ از محور‌های قدیم قم - تهران و قم به سلفچگان و قدیم کاشان - قم اتوبان کاشان - قم و بالعکس ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می‌توانند از محور سلفچگان - ساوه تردد کنند.

همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر ـ کامیون ـ کامیونت ) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۹۳/۳/۱۶ که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان - سیستان و بلوچستان - کرمان - یزد) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر ( سه راهی نطنز- مورچه خورت - دلیجان - سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس ) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

همه وسایل نقلیه باربری که از استان‌های مرکزی و اصفهان به طرف تهران در حرکت هستند، باید از محور سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =