سرمربی تیم ملی تنیس می گوید: «ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و این مسئله شانس ما را در جام دیویس بیشتر می‌کند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های تنیس دیویس کاپ تا چند روز دیگر در تهران آغاز خواهد شد و ایران برای نخستین‌بار در تاریخ این ورزش در کشور میزبان همزمان بازی‌های گروه‌های سوم و چهارم آسیا ـ اقیانوسیه است. سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس در مورد وضعیت ملی پوشان به خبرآنلاین گفت: «در حال حاضر تیم ما شرایط خوبی دارد. ما با انوشا شاقلی، شاهین خالدان، امید سوری و حمیدرضا نداف در مسابقات شرکت خواهیم کرد. بازیکنان نسبت به پارسال جوان تر شده اند و تیم خوبی داریم. از طرفی ما در زمین خودمان بازی می کنیم و این مسئله شانس ما را بیشتر می کند.»

او ادامه داد: «بازی های سختی را پیش رو داریم. همه حریفان‌مان قوی هستند و با آمادگی بالایی می آیند. ما هم در حدی که امکانات داشتیم سعی کردیم تیم را آماده کنیم. در نهایت امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم.»

احمدوند در پاسخ به این سوال که کدام کشور جدی ترین رقیب تیم ملی ایران است، گفت: «جدی ترین رقیب ما سوریه است. این کشور بازیکنان خارجی خوبی را دارد. همچنین از تیم دوبل قدرتمندی هم برخوردار است. لبنان هم بازیکنان باتجربه ای دارد.»

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه دوست ندارد نتیجه مسابقات را پیش بینی کند، گفت: «کاری به نتیجه ندارم اما تیم من نسبت به پارسال آماده تر است. سال گذشته یک سری اشتباهات داشتیم که روی آنها کار کرده ایم. اینکه تیم چه برنامه و تاکتیکی دارد دست من است، اما نتیجه در زمین رقم می خورد و از دست من خارج است.»

او در پایان گفت: «امیدوارم جامعه تنیس این رقابت ها را از نزدیک ببیند چرا که در این یک هفته ایران مرکز تنیس آسیا می شود. آقایانی که خودشان منتقد تنیس هستند، بیایند و ببینند که در تنیس چه می گذرد. هیچ کس راهکار ارائه نمی کند و فقط انتقاد می کنند. امیدوارم منتقدان در این مدت کمک حال تیم ملی باشند.»

دیویس کاپ با حضور کشورهای ایران، کامبوج، لبنان، مالزی، سنگاپور، سوریه، ترکمنستان و امارات در گروه سوم و بحرین، بنگلادش، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، میانمار، عمان، جزایر پاسیفیک، قطر و عربستان سعودی در گروه چهارم آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    1 0
    تنیس هم باید یک حرکت خوبی بخوره مثل والیبال