عضو شورای مرکزی حزب موتلفه می گوید: کسانی که در اصلاح طلبان حرف از تلاش برای خبرگان می زنند هدفشان مزاحمت ایجاد کردن برای رهبری از طریق نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است.

اسدالله بادامچیان در کافه خبر با بیان اینکه اصلاح طلبان در صدد این هستند که در مجلس خبرگان «نفوذی» داشته باشند، گفت: آنها می دانند نمی توانند ترکیب خبرگان را تغییر دهند، اما می خواهند نفوذی داشته باشند. آنها مشغول هستند و این کار را هم با این حرف که اعضای خبرگان کهنسال هستند و چرا جوانهای حوزوی در این مجلس نیستند، پیگیری می کنند. آنها به دنبال این هستند که افراد مد نظر خودشان را وارد مجلس خبرگان کنند.

وی خاطر نشان کرد:اینکه خبرگان درباره رهبری بروند از قبل یک نفر را برای آینده تعیین بکنند، این طور نیست.اصولا جایگاه خبرگان برای این است که در بزنگاه لازم این مسائل را بررسی کند.

وی ادامه داد:کسانی که در اصلاح طلبان حرف از تلاش برای خبرگان می زنند هدفشان مزاحمت ایجاد کردن برای رهبری از طریق نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است.

بادامچیان که می گفت گروه هایی که با استفاده از نهضت امام و حضور ملت در حمایت از امام راحل به پست و مقام رسیدند در این این سالها از راه تبلیغات، فشار و سر پل ها خواستند به به مجلس خبرگان برسند، خاطر نشان کرد:آنها به دنبال بزرگ نمایی نقاط ضعف، کوچک نمایی نقاط قوت اند و می خواهند به سلطه برسند. متاسفانه مقام طلب هستند و با خطوط امام فاصله دارند، اما می گویند ما در خط امام هم هستیم.

انتقاد از اطرافیان رئیس جمهور، سرنوشت احمدی نژاد، تلاش او برای حضور مجدد در قدرت و نشست های وحدت اصولگرایان دیگر محورهای این گفت وگو هستند.

 مشروح  گفت وگو با اسدالله بادامچیان در روزهای آینده منتشر می شود.
/27212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    5 0
    شما حق نداری با علم غیبت به نیت اصلاح طلبان پی ببری و توهین کنی
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    2 0
    اقای بادامچیان میشود لطف بفرمایید که ایا مناصب مهم نظام فقط برای انهایی است که ادای اصولگرایی را در میاورند؟همان اقایانی که سرتاسر یک سخنرانی دم از ولایت و تبعیت میزنند اما در مسائل مهم فقط انچه به مزاق خودشان خوش بیاید عمل میکنند یادتان هست چند نفر از همین اصلاح طلبان در بندهای کناری شما شبها را به صبح و صبحها را به شب اوردند تا این انقلاب پیروز شود اگر حضرت امام به بخشی از اقایان که اکنون خود را جزی اصولگرایان میدانند بخاطر خط و مشی شان توجه نمیکردند باید دیگران مورد غضب قرار بگیرند.مگر اینکه جلوی دیگران را به بهانه های واهی بگیرید تا نیروهای اصیل انقلاب وارد حکومت نشوند امیدوارم اقایان بتوانند جواب امام را بدهند
  • میلاد A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    5 0
    ناسلامتی اسم جمهوری را یدک میکشیم..با انتخابات میشود به هر مقامی رسید..نفوذی چه صیغه ای است دیگه؟