ایرنا نوشت:

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در نظرسنجی صورت گرفته ۷۰ درصد از مسافرین استان‌های شمالی از حضور نیروی انتظامی در ساحل دریای خزر استقبال می‌کنند.

سردار حسین اشتری عصر دوشنبه پس از نشست با فرماندهان انتظامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: حضور پر رنگ نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت، از تعداد غرق شدگی نیز خواهد کاست.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد با حضور نیروی انتظامی در نقاط ممنوعه و کور سواحل دریای خزر غرق شدگی کاهش یافته است، ادامه داد: حضور نیروی انتظامی در مکان‌های اجرای طرح سالمسازی دریا در سواحل خزر در سال جاری چشم‌گیرتر خواهد بود.

جانشین ناجا با اشاره به اینکه از دهم خرداد تا پایان شهریور نیروی انتظامی در سواحل دریای خزر حضور دارد، گفت : البته به دستور فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی حتی چند روز پس از تابستان که شرایط آب و هوایی در مهر ماه برای شنا و استفاده از سواحل مناسب است، نیروی انتظامی حضور خواهد داشت.

وی به چگونگی نظارت در شهرک‌های ساحلی دریای خزر اشاره کرد و افزود: طبق قانون و مقررات نیروی انتظامی در شهرک‌های ساحلی مستقر خواهد شد و امنیت اجتماعی شهروندان را ایجاد خواهد کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه شهرک‌نشینان ساحلی علاقه‌مند به حضور نیروی انتظامی هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی با مشارکت مردم در انجام وظایف صحیح خود موفق خواهد بود و این مشارکت و همکاری مردم وجود دارد.

وی به طرح ویژه تابستانی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی شمال کشور اشاره کرد و گفت: پلیس با حضور پر رنگ در محورهای اصلی و فرعی استان‌های شمالی مانع انجام تخلفات رانندگی خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا همچنین به شکل‌گیری قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و گفت: با شکل‌گیری این قرار گاه در تمامی استان های کشور در ۱۸ روز گذشته آمار سرقت روزانه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری را مبارزه با سارقان معرفی کرد و افزود: آمارها نشان می‌دهد نیروی انتظامی در کشف جرایم موفق است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    20 0
    اون 30 درصد هم که مهم نیستن
  • رضا A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    53 0
    کی نظر سنجی کردن از کی نظر سنجی کردن ما نفهمیدیم...
  • بی نام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    46 1
    برای تامین امنیت خوب هست ولی برای گیر دادن به جوان ها نه
  • سجاد EU ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    24 0
    در تمام دنيا از افرادي با لباسهاي خاص براي محافظت از سواحل استفاده ميكنن تا روح شادابي محيط مخدوش نشه كه اين افراد الزاماً نظامي هم نيستن.