جدول خدمات بیمه تکمیلی سال 93 روزنامه نگاران و هنرمندان

جدول خدمات بیمه درمانی تکمیلی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان و سهم اعضاء در پرداخت حق بیمه مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان در اطلاعیه ای ضمن انتشار جدول خدمات بیمه تکمیلی در سال جاری، تاکید کرد: خدمات بیمه تکمیلی تنها مشمول اعضای صندوق و یا کسانیکه از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، خواهد شد. بنابراین گزارش، در این اطلاعیه ذکر شده است که متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند در صورت طی مراحل عضویت، قبل از ثبت نام، می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

این صندوق برای سال 93 خدمات بیمه تکمیلی را با حداقل حق بیمه سهم اعضاء لحاظ کرده به نحوی که حق بیمه سالیانه هر فرد 456هزار تومان است که سهم صندوق مبلغ 240هزار تومان آن یعنی53 درصد است و سهم اعضاء 216هزار تومان است.

بر این اساس، جدول خدمات بیمه در مان تکمیلی سال 93 صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان بدین شرح اعلام شده است:

جدول خدمات بیمه تکمیلی سال 93 روزنامه نگاران و هنرمندان

شرایط بهره مندی از بیمه، عضویت و زمان ثبت نام نیز از طریق سایت honarcredit.ir قابل دسترسی است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرناز A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    به نظر که بیمه مناسبی است لازم است نگاهی هم به بیمه اتیه سازان حافظ که برای بازنشستگان آموزش و پرورش قرارداد دارد بیندازیدخدماتش را بررسی کنید.