فارس نوشت:

نمایندگان شرکت هواپیماسازی بمباردیر با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری‌ دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‌نماینده «شرکت هواپیما‌سازی بمباردیر» در شمال آفریقا و خاورمیانه به اتفاق چند تن از شرکای ایرانی با ‌رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار نمایندگان شرکت هواپیماسازی بمباردیر ضمن معرفی انواع مختلف محصولات این شرکت اعلام آمادگی کردند در راستای تامین هواپیماهای مسافربری، تامین قطعات و انتقال تکنولوژی به ایران با سازمان هواپیمایی کشوری همکاری کنند.

در این دیدار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز ضمن اشاره به شرایط خاص جغرافیایی ایران، تعدد فرودگاه‌ها و نیاز کشور به بیش از 400 فروند هواپیما برای یک دهه آینده، ایران را بازار مناسبی برای هواپیماهای ساخت شرکت بمباردیر اعلام و از حضور این شرکت در بازار ایران استقبال کرد.

شرکت هواپیماسازی بمباردیر نیز ضمن استقبال از همکاری با صنعت حمل و نقل هوایی ایران اعلام آمادگی کرد در صورت فراهم آمدن شرایط برای حضور در بازار ایران، نسبت به ورود هواپیماهای نو، دست دوم و جت‌های تجاری به بازار ایران اقدام کند.

بنابراین گزارش شرکت کانادایی بمباردیر از شرکت‌های معتبر و مهم دنیا است که ساخت هواپیماهای CRG مشتمل بر 99 صندلی به عنوان یکی از موفق‌ترین هواپیماهای میان برد این شرکت در دنیا به شمار می‌رود و تاکنون 1600 فروند از این هواپیماها توسط شرکت مذکور ساخته و به بازارهای بین المللی وارد شده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    69 2
    دكتر روحاني و دكتر ظريف متشكريم
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    60 3
    توپولوف بای بای...
    • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
      1 3
      عمو جان سه چهار ساله که توپولف از رده خارج شده
  • فرزاد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    4 69
    اگر اشتباه نکنم این کمپانی باید آلمانی باشه