ایسنا نوشت:

معاون وزیر نیرو در امور آب از اخذ مجوز قطع آب مشترکین پر مصرف تا پایان سال خبر داد و گفت: آب مشترکینی که بی توجهی، افراط و اسراف می کنند به گونه‌ای که باعث سلب آسایش مردم می‌شود باید قطع شود.

رحیم میدانی در نشستی خبری در واکنش به این موضوع که هر کس که پول داشته باشد مدعی است پول را می‌دهد به همین دلیل بیشتر مصرف می‌کند، گفت: پول برای ما آب نمی شود، مردم آب می‌خواهند. بنابراین درخواست اخذ مجوز برای قطع آب مشترکینی که بی رویه از آب استفاده می‌کنند کرده‌ایم.

او با اشاره به این‌که قیمت آب تا یک حدی بازدارنده است گفت: قیمت‌های کنونی عامل بازدارندگی نیستند بنابراین باید مجوز دستمان باشد تا پس از هشدار در صورت عدم رعایت، انشعاب را قطع کیم.

معاون وزیر نیرو در امور آب با تاکید بر این‌که افزایش پلکانی قیمت آب به صورت کنونی بازدارنده نیست گفت: باید قیمت‌ها را بسیار بالا ببریم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    5 1
    مي دانيد 70 درصد اب كشور در بخش كشاورزي استفاده مي شود و با استفاده غير علمي حجم عظيمي از ان هدر مي رود؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    4 1
    افزايش قيمت آب و اختصاص كنتور به هر واحد از آپارتمان دو راهكار بسيار سازنده در كنترل مصرف آب شهري است.
  • بي نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    4 1
    من كاملا موافقم كه مشتركين پرمصرف را بايد با قطع آب تنبيه كرد ما در همسايگيمان افرادي داريم كه علي رغم هشدارهاي جدي بابت كم آبي هنوز هر روز حياط و كوچه و كل محله را با شلنگ آب مي شويد هرچه هم تذكر ميديم گوشش بدهكار نيست اين آدم بايد يك هفته تمام آب روش بسته بشه تا بفهمه كه مشكل چقدر جديه