قول های رئیس جمهور درباره مهار تورم و بیمه سلامت

رئیس جمهور گفت: دولت اولین قدم‌ها در زمینه تولید را برداشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم لرستان گفت: دولت در شرایط فعلی مصمم است در زمینه کنترل و مهار تورم راه خود را ادامه دهد. 

رییس جمهور افزود: دولت مطابق وعده‌ای که از روز اول به مردم داده است، در زمینه مهار تورم قدم به قدم در مسیری حرکت خواهد کرد که شرایط را برای زندگی مردم بهبود بخشد.
وی افزود: تورم در آغاز این دولت 43 درصد بود و امروز تورم نقطه به نقطه به 16 درصد رسیده است، البته برای رسیدن به نقطه مطلوب هنوز راه فراوانی را در پیش داریم که ان شالله دولت در کنار مجلس شورای اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری این راه را ادامه خواهد داد.
روحانی همچنین درباره موضع سلامت گفت: دولت در این راه قدم برداشته است و قدم بر خواهد داشت و شما در ظرف امسال روز به روز در مراجعه به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها این موضوع را خواهید دید که شرایط برای مردم سهل‌تر خواهد شد. و همه را تحت پوشش بیمه قرار داده و ارزش آن را بالا خواهیم برد و این راه در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

/27212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    1 0
    دولت همش از سلامت و نظام سلامت میگه اما طبق بخش‌نامه جدید وزارت بهداشت استخدام نیروی طرحی و قراردادی رشته‌های اختیاری ممنوع شده و هزاران تحصیل‌کرده بیکار میشن کاش از این ب بعد به جای نظام سلامت بگین پزشکان متخصص و بیمارستان‌های خصوصی
  • حمیدرضا پیری A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    4 0
    والله بنده بعنوان کسی که خودم به ایشان رای دادم و خیلی هم امیدوار بودم تدبیر تیم ایشان نتیجه دهد اما الان که برمیگردم وقتی میبینم دولت رو با دلار 2800 تومن تحویل گرفتن و به 3300 رسوندن و طلا و سکه هم به همین اندازه. افزایش سه میلیونی قیمت پراید از اون زمان و گرونی بنزین و حاملها و آب و برق و گاز و اینها هم بماند. کاش بجای تماشای فوتبال و منتشر کردن عکس آن حداقل فیلمهای جلسات رای اعتماد وزرای کابینه در مجلس رو نگاه کنند و ببینند که کدوم یکی از شعارهای وزرا محقق شد؟ فقط در مجلس بود و همونجا دفن شد حرفاشون.وزیر صنعت میگه خودرو نباید ارزون بشه . اقتصاد میگه دلار نباید پایین بیاد . و دیگران هم اینطور. این نباید ها رو که احمدی نژاد هم بلد بود.انتظار ما از کابینه یازدهم چیز دیگری بود و هست
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    همش حرفه بیمه ها 4 ماه دیر کرد پرداخت دارند هیچ کس نمیاد بگه چرا ؟؟؟؟؟؟