حک شده روی خون قلبم و خاطرات هیلاری کلینتون

ایبنا گزارش داد: کتاب «نقص ستارگان ما» پس از گذشت 112 هفته از عرضه آن، همچنان در صدر پرفروشهای «یو‌اس‌ای‌تودی» است و کتاب «انتخابهای سخت» نوشته هیلاری کلینتون پس از ورود به بازار، خود را به رده سوم جدول پرفروش‌ها رساند.

کتاب «نقص ستارگان ما» / The Fault in Our Stars که سال 2012 منتشر شده همچنان در صدر لیست جا خوش کرده است. داستان کتاب در ایندیاناپلیس رخ می‌دهد و درباره دیدار دختر 16 ساله سرطانی به‌نام هزل با پسر بسکتبالیست 17 ساله قطع عضو شده است که تبدیل به یک داستان عاشقانه رومانتیک می‌شود.

کتاب دوم که رمانی عاشقانه است بنام «حک شده روی خون قلبم» / Written in my own Heart`s Blood نوشته دیانا گابالدون اثری کلاسیک درباره پرستاری بنام کلاری راندال بوده که پشت سنگی گرد در ارتفاعات اسکاتلند در سال 1946 گم می‌شود.

رده سوم پرفروشهای «یو‌اس‌ای‌تودی» همانطوری که گفته شد متعلق به کتاب تازه از تنور درآمده «انتخابهای سخت» هیلاری کلینتون است که بر اساس آخرین آمار در هفته اول بیش از 85 هزار نسخه از آن فروش رفت و اکنون در لیست «یو‌اس‌ای‌تودی» سوم شده است.

جدیدترین کتاب استیون‌کینگ بنام «آقای مرسدس» که کتابی پلیسی-جنایی است نیز در مقام چهارم پرفروشهای هفته جا گرفت. در مجموع، آقای مرسدس یک داستان دزد و پلیسی سنتی درباره یک قاتل روانی و یک پلیس بخت برگشته است که در طول داستان برای دستگیر کردن این قاتل تلاش می‌کند. در کنار ماجرای اصلی ما شاهد روایت‌های درهم تنیده و متوازی از تولد دوباره شم پلیسی یک بازرس قدیمی و کاووش هایی درباره روح و روان قاتل هستیم. درواقع کینگ به شدت از به حاشیه رفتن و صحبت از کاراکترهای غیر اصلی اجتناب می‌ورزد و این روایت عامیانه که مردان بزرگ تنها گاه به گاه شکست می‌خورند را به نثر در آورده است.

«دنیای واگرا»/ Divergent اولین رمان علمی-تخیلی نویسنده امریکایی ورونیکا راث است که دوره آخرالزمانی شیکاگو را روایت کرده و بئاتریس با تغییر نام به تریس باید بین خانواده و گزینه های جدید یکی را انتخاب کند. این رمان درلیست «یو‌اس‌ای‌تودی »120 هفته است که در رده های بالا جا خوش کرده و این هفته پنجم بود

«شهر آسمانی آتش» / City of «شهر آسمانی آتش» / City of heavenly fire اثر«کاساندرا کلار» و جنگ با شیاطین و شکست سباستین، در 4 هفته اخیر در لیست پرفروش‌های «یو‌اس‌ای‌تودی» قرار گرفته و این هفته ششم جدول شد.

«اگر من بمانم » / If I Stay نوشته «گایل فورمن»که 9 هفته است در لیست «یو‌اس‌ای‌تودی» قرار گرفته این هفته در رده هفتم پرفروشها جای گرفت. گایل فورمن نویسنده کتابهای پرفروشی مانند «جایی که او رفت»، «فقط یک روز» و «فقط یک سال» است. میای 17 ساله در یک تصادف اتومبیل همراه خانواده به کما می رود و تجربه جدایی روح از بدن و تماشای خانواده و دوستان که دور وی در بیمارستان گرد هم آمده اند و تصمیم برای ماندن و نمردن و یا رفتن و مردن!

کتاب بعدی «در جستجوی آلاسکا» است نوشته جان گرین که این هفته در رده هشتم جدول قرار گرفت. این کتاب 61 هفته است که در لیست پرفروشها جا خوش کرده است و از ژانویه 2013 راهی بازار شده است.

«من می دانم چرا پرنده محبوس می خواند» نوشته نویسنده افریقایی-امریکایی مایا آنجلو است که نوعی اتوبیوگرافی است که خاطرات سالهای 1969 را در بر می‌گیرد. این کتاب در رده نهم لیست پرفروشهای «یو‌اس‌ای‌تودی» قرار گرفته است.

و اما کتاب دهم «خاطرات دورک جلو هفتم: قصه های ستاره تلویزیونی نه چندان دلربا» اثر راشل رنه راسل است که در رده دهم پرفروشهای «یو‌اس‌ای‌تودی»قرار گرفته است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =