نسیم آنلاین نوشت:

بروجردی گفت: داعش در عراق به شدت سرکوب خواهد شد. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ایران هیچ مذاکره‌ای درخصوص حضور تروریست‌های داعش با آمریکایی‌ها نخواهد داشت. ایران همه تلاش خود را برای پایان دادن به بحران عراق می‌کند.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها جزو بانیان و حامیان داعش هستند گفت: بر این اساس طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای را در خصوص حضور تروریست‌های داعش در عراق با آمریکایی‌ها نخواهد داشت.

او همچنین در رد برخی از تحلیل‌ها مبنی بر اینکه مرزهای ایران بواسطه حضور داعش به خطر افتاده‌اند گفت: ما این تحلیل را نداریم که مرزهای ما در خطر باشد چراکه در واقع داعش با همه جنگ روانی تبلیغاتی که برخی از کشورهای منطقه به راه انداخته‌اند در عراق به شدت سرکوب خواهند شد.

بروجردی در ادامه با تاکید بر اینکه سرنوشت داعش در عراق بسیار بدخیم خواهد بود گفت: ماجرای سوریه در عراق در مورد گروه‌های تروریستی تکرار می‌شود.
رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: ایران به عنوان کشور همسایه عراق همه تلاش خود را برای پایان دادن به این بحران و مبارزه با تروریست بکار خواهد گرفت.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    1 0
    زنده باد