کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از مواجهه با اعلام علاقمندی از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین رالی دوستان ایرانی، زمینه مشارکت و حضور آنها را در اکو رالی پاریس - پرسپولیس فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، سلمان یارمحمدی، مدیر اتومبیلرانی این موسسه بین‌المللی، با بیان اینکه تا کنون تعدادی از شرکت‌های بزرگ اروپایی برای حمایت از رالی پاریس- پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: در این راستا قرار است، شرکت هوندا 2 دستگاه از اتومبیل‌های خود را برای حمایت از این رویداد بین‌المللی در اختیار برگزار کننده قرار دهد و خود نیز با دو دستگاه خودرو در این رقابت شرکت خواهد کرد.

وی افزود: برخی شرکت‌های بزرگ خودروسازی دنیا از جمله شرکت سیتروئن، مزدا، ولوو و تویوتا هم برای مشارکت و حمایت مالی از اکو رالی پاریس - پرسپولیس، اعلام آمادگی کرده‌اند که با تعدادی از آنها قراردادهای همکاری به امضا رسیده است.

یارمحمدی درباره میزان استقبال رالی دوستان ایرانی از برگزاری این اکو رالی گفت: درپی درخواست‌های متعدد ایرانیان، امکان حضور این گروه از علاقمندان در این رقابت فراهم شده و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز به عنوان برگزار‌کننده اصلی این رالی از شرکت و حضور هموطنانمان استقبال می‌کند. تا کنون نیز تماس‌های زیادی از سوی هموطنانمان با دبیرخانه این رالی گرفته شده و تعداد زیادی از آنان درخواست شرکت در این رقابت را داشته‌اند.

وی افزود: لازم است این گروه از علاقمندان به شرکت در رالی مطلع باشند، غیر از هزینه‌ای که هنگام ثبت نام از شرکت‌کنندگان دریافت می‌شود، تا پایان رقابت هیچ وجهی حتی برای تهیه سوخت از سوی آنان پرداخت نخواهد شد و پرداخت همه هزینه‌ها بر عهده برگزار کننده خواهد بود.

یارمحمدی با اشاره به اینکه رالی پاریس - پرسپولیس پس از برگزاری در سال 1971 میلادی متوقف شد و امسال پس از گذشت بیش از چهار دهه مجدداً برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این رالی یک رقابت بین‌المللی بوده و مسیر آن از 11 کشور جهان عبور می‌کند مطمئناً انعکاس رسانه‌ای بسیار خوبی را در پی خواهد داشت و تا کنون نیز گزارش‌های خبری زیادی از آن منتشر شده است.

وی حمایت شرکت‌های ایرانی از رالی پاریس- پرسپولیس را کمک به گردشگری و محیط زیست ایران دانست و ادامه داد: با توجه به همه نکاتی که ذکر شد می‌توان گفت، این اکو رالی ظرفیت تبلیغاتی بسیار بالایی خواهد داشت، بنابراین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مشارکت همه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های داخلی و خارجی برای برگزاری هرچه بهتر این رالی استقبال می‌کند.

مدیر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی با انتشار اخبار مربوط به اکو رالی پاریس- پرسپولیس در وب سایت خود به آدرس WWW.FIA.COM، به طور رسمی از برگزاری این رویداد بین‌المللی حمایت کرده است.

علاقمندان برای حضور و مشارکت در اکو رالی پاریس- پرسپولیس می‌توانند برای دریافت فرم ثبت‌نام و آگاهی از جزییات آن به وب سایت WWW.PARIS-PERSEPOLIS.IR مراجعه کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =