وای از داور وای از گوچی/مسی زهرش را در دقیقه 90 ریخت / به افتخار پسران ایران

ورزشگاه لبریز از جمعیت است. جمعیتی که البته همگی آرژانتینی بودند. بازی که شروع شد تیم ملی در ابتدا بهتر از آنی بود که همه انتظارش را داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بلوهوریزنته ؛ ورزشگاه ماینیروی بلوهوریزنته لبریز بود از طرفداران آرژانتینی . بازی برای شان اهمیت زیادی داشت. آنها که فاصله زیادی از کشورشان تا بلوهوریزنته نبود تقریبا همه بلیت های بازی را در اختیار داشتند و به عکس آنچه کروش فکر می کرد برزیلی های زیادی به ورزشگاه نیامده بودند. ایرانی ها هم به سختی در میان این جمعیت زیاد قابل تشخیص بودند. شاید هم به همین دلیل بود که قبل از بازی کارلوس به بازیکنانش گفته بود فینال شان درون چمن رقم می خورد و باید گوش های شان را به روی جمعیت ببندند.

جمعیت آرژانتینی خود را برای بردی بزرگ آماده کرده بودند و سقف رویای ایرانی ها یک شکست آبرو مندانه بود. حسن روشن ستاره ایران در جام جهانی 1978 یکی از آنهایی بود که این را می گفت:« باید طوری بازی کنیم که آبرومندانه نتیجه بگیریم. شاید یک شکست با اختلاف یک گل برای مان کم از یک برد نباشد. واقعا ما گروه سختی داریم. این گفته او همانی بود که والدراما و گویکوچه آ در گفت و گو با چند خبرنگار ایرانی به آن اشاره کر ده بودند. آرژانتینی ها برای این بازی خیلی دغدغه بازی با ایران را نداشتند. آنها خود را از پیش برنده می دانستند و تنها دلخوشی شان برد پر گل بود. انها می گویند هم پاپ برای آنهاست ، هم ماردونا که سلطان فوتبال دنیاست و هم قهرمانی جام جهانی 2014 . آنها که کشورشان فقط 40 میلیون جمعیت دارد ، این قدر انگیزه دارند که قهرمانی را فقط حق خود بدانند. 

اینجا در بلوهوریزنته و قبل از بازی ، جشن جشن آنها بود شاید بعد از بازی اتفاق دیگری می افتاد. شاید پاپ ، مارادونا و یک دنیا بعد از بازی به احترام نتیجه برای ایران کف می زدند اما این مهم قبل از آغاز بازی تنها یک رویا بود. رویایی شیرین که شاید مثل یک خواب شبانه با فراری زیبا از قوچان نژاد و یک گل از او محقق می شد اما ...

قبل از بازی وقتی بازیکنان تیم ملی ساعتی را در جو ورزشگاه همگی تمرین کردند ، مسی و یارانش تنها چند دقیقه ای کوتاه روی چمن آمدند و برگشتند. خیلی کوتاه و فقط شاید برای اینکه بدن های شان آماده بازی باشد. 

رویای شیرین ایرانی می شد در همان دقیقه 4 بازی محقق شود وقتی خطای روی دژاگه و سانتر او با سر سید جلال تا یک قدی پای رضا رفت و از کنار دروازه رد شو. در شروع بازی ایران فوق العاده تر از آن بود که همه انتظارش را داشتند. مسی و آگوئه رو چند باری مهار شدند و فریاد ایران ، ایران در بین هواداران آرژانتینی به گوش می رسید . تیم ملی باید حریف را کنترل می کرد و کارلوس از کنار زمین به خوبی با بچه هایش ارتباط می گرفت. این بار به نظر می رسید استرس تیم و هوادارانش خیلی کمتر از بازی با نیجریه است .

پولادی مثل شیر توانست در این دقایق چندین و چند بار مسی را مهار کند و بازی خوب او در کنار دیگر هافبک ها و مدافعان تیم ملی طوری بود تا اعتماد به سکوها بیاید ایرانی ها بخوانند:« ایران چی کارش می کنه ، سوراخ سوراخش می کنه!»

وقتی هیگواین از سد مدافعان ایران گذشت و با حقیقی تک به تک شد ، یکی از خوش تیپ ترین بازیکنان جام توانست با خروجی عالی ، او را اسیر  نمایش فوق العاده خود کند.

لحظه به لحظه بازی تیم ملی روانتر می شد. اولین کرنر بازی برای ایران اگرچه به ضد حمله ای سریع برای آرژانتین تبدیل شد اما بچه ها خیلی سریع توانستند برگردند و جمع شوند. بازی فیزیکی تیم ملی باعث شده بود تا سابه یا از برخوردها شاکی باشد و البته ایرانی ها بیشتر از او از داور بازی شاکی بودند چون موقعیت حمله ایران را با برخورد توپ به پایش از اشکان گرفته بود!

درخشش حقیقی و گرفتن یک تک به تک دیگر از مهاجمان آرژانتینی سبب شد تا نام او را ایرانی ها یکصدا فریاد کنند. حالا کارلوس یکبار دیگر بازیکن شاناسی اش را به همه ایران و البته یک دنیا نشان داده بود. گلری که تا پیش از بازی ها کمترین شانس برای ماندنش در اردو در نظر گرفته می شد تا اینجای یک بازی بزرگ ستاره بود. البته اگر این مسیر ادامه پیدا می کرد او می توانست اسطوره ای شود . گلری که شانس خوبی هم همراهش بوذ که توپ مارکو روجو زوزه کشان از کنار دروازه اش بیرون رفت. بیش از 25 دقیقه و باز نشدن دروازه ایران مسابقه رویایی برای ایران ادامه داشت.

بازی داشت خوب پیش می رفت که خطای آندو پشت 18 ، مسی را صاحب فرصتی طلایی کرد اما او یکی از بدترین کاشته های تاریخش را زد تا همه چیز عالی ادامه داشته باشد . لحظه ای بعد ایران با حاج صفی صاحب فرصت بود و بچه ها چند لحظه ای را در نیمه زمین آرژانتین سپری کردند.

سبک دفاعی تیم ملی مسی را تا نیمه زمین خودی عقب کشیده بود . او تنها برای کاشته ها فرصت خودنمایی داشت. کاشته هایی که دومی اش را بی دلیل قوچان نژاد به او هدیه کرد تا مسی با سانترش دفاع پیش تاخته شان را در موقعیت خوبی قرار دهد اما باز شانس با ایران بود.

بچه هایی که داشتند برای کشورشان از جان مایه می گذاشتند ، سر و دست و بدن را جلوی توپ می گذاشتند تا توپی به حریف نرسد. سبک بازی ایران ستاره های آرژانتینی را هم کلافه کرده بود. 38 دقیقه دفاع جانانه از دروازه و ندادن فرصت به حریف ، بچه ها می رفتند تا یک جشن ملی را به هموطنان شان هدیه کنند. آیا این رویا محقق می شد؟

خطا روی قوچان نژاد و سانتر عالی از اشکان ایران را صاحب کرنر کرد کرنری که سید جلال از یک وجبی بالای دروازه به بیرون زد. لحظه ای بعد باز مسی اسیر پولادی شد. بازی با هیجانی کشنده در پیش بود وقتی حقیقی خیلی عالی توپ هیگواین را جمع کرد.

کرنر دی ماریا هم اثری برای آرژانتینی ها نداشت. یک نیمه بدون گل این قدر هیجان انگیز بود تا برزیلی ها فریاد « او ئه  اوئه اوئه ایران ، ایران سر دهند. »

ایران در دقایق پایانی دروازه آرژانتین را به توپ بسته بود و حالا آرژانتینی ها از ایران می ترسیدند!

شروع نیمه دوم و یک حرکت فوق العاده. دریبل های مسعود ، سانتر پژمان و ضربه سر رضا گوچی ؛ وای خدا ، وای که چرا شانس با ایران یار نبود. این حمله جو را کاملا ایرانی کرد. آرژانتینی ها را انگار از برق کشیده بودند. ورزشگاه تمام ایرانی شده بود و ایران تیم برتر. داور پنالتی محرز روی اشکان را نادیده گرفت و ایران در حسرت رسیدن به گل ماند. دقایق سپری می شدند و اعتماد به نفس ایرانی لحظه به لحظه بیشتر می شد. همه با هم یکدل از کارلوس که عصبی از اشتباه داور کتش را از تن در آورده بود تا بچه های توی زمین و تماشاگران روی سکو حالا فاز تیم ملی بردن آرژانتین بود. بچه ها می خواستند معجزه کنند. ایران داشت در ساعات پایانی شب به وقت تهران  آماده جشنی خیابانی می شد. تیم ملی آرژانتین را به توپ بسته بود و مهرداد قولش را عملی کرد او مسی و هیگواین را با هم دریبل کرد!

تیم ملی حالا هجوم آورده بود برای بردن بخت اول قهرمانی دنیا . آرژانتینی ها ترسیده بودند و ایران یکپارچه حمله بود. چند کرنر متوای و اشتباه های دفاع های آرژانتینی شانس برد ایران را بیشتر کرده بود . هد شیرجه ای اشکان باید گل می شد اما باز ما بدشانس بودیم. درخشش فوق العاده حقیقی درون دروازه ایران بار دیگر تیم ملی را نجات داد. او همچنان علی برابر دی ماریا و مسی ایستاده بود و توپ های شان را راحت جمع می کرد . ایران 15 دقیقه وقت برای خلق شگفتی فرصت داشت و کروش با به زمین آوردن خسرو به جای شجاعی سعی داشت ریتم بازی تیمش را حفظ کند. سابه یا هم که از بازیکنانش ناراضی بود در این دقیقه هیگواین و آگوئه رو را از زمین بیرون کشید.

تنها 8 دقیقه به پایان بازی مانده بود و بچه های خسته شده ایران صاحب یک کاشته شدند. حاج صفی پشت توپ بود. کارلوس می خواست دو تعویض انجام دهد. توپ حاج صفی از دست رفت و کارلوس تصمیمش به زمین فرستادن جهانبخش بود به جای اشکان. در همین دقایق هم حقیقی با زیبایی یک توپ دیگر را مهار کرد. اشکان در میان تشویق های ایک ورزشگاه به نیمکت رفت و جهانبخش رفت به زمین . برنامه بعدی کارلوس بازی دادن به رضا حقیقی بود. او می خواست هر طور هست جشن ایرانی را کامل کند. تیم ملی فقط 5 دقیقه تا تاریخ سازی فاصله داشت آیا این جشن کامل می شد؟

فرار عالی قوچان نژاد و شوت او باید این جحشن را تکمیل می کرد اما باز او اسیر دروازه بان آرژانتین شد.  کروش با بیرون کشیدن حاج صفی فرصت بازی در جام جهانی را به حقیقی هم داد و این در شرایطی بود که همه هنوز افسوس توپی را می خوردند که گوچی از دست داده بود.

تیم ملی اگرچه شایسته تا دقیقه 90 تاب آورد اما ضربه مهار نشدنی مسی در دقیقه 90 ایران را بازنده ای سرافراز در این مسابقه لقب داده بود. بازنده ای که اگرچه باخته بود اما داور بازی بی شک هدیه ای بزرگ را برای یکی از بهترین تیم های جهان داده بود.

حالا این آرژانتینی ها بودند که دفاع می کردند آنها وقت کشی در دستور کارشان بود برای حفظ گل ناباورانه و داور همچنان با آنها مهربان بود. تیم ملی شایسته ایران لیاقتش این نتیجه نبود و کارلوس به شدت به داور مسابقه اعتراض داشت. آرژانتین فقط با لطف داور توانست پیروز بازی شود . ایران شایسته تحسین بود. کارلوس و تیمش اگرچه باختند تاریخی جدید را برای فوتبال ایران نوشتند. تاریخی که در آن ایران می تواند بهترین تیم دنیا را اسیر خود کند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 388
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 9
    انکونام خیلی بد بازی میکنه
  • بی نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    8 0
    گزارش فوتبال با موبایل ...جلو بودن حدود 1ثانیه ای گزارشگر از روند بازی ...حذف تقریبی صدای تماشاگران حاضر در ورزشگاه ...اقدامات غرورآفرین صدا و سیما برای بزرگترین بازی تاریخ
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها رو زمین خیلی خوب بودن ولی چیزی که فک می کردم نقطه قوت ما باشه نقطه ضعفمون شد همه سانتراشون رو در حالی که مدافعای ما قد خوبی دارن میزدن امیدوارم دردسر نشه نیمه اول
  • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    ايول به غيرت ايراني ها بچه ها دمتون گرم.
  • احسان A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    خاک بر سر داور....
  • همایون A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    8 14
    عامل باخت تیم ملی جواد نکونام
  • امین A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 1
    مردانه باختیم
  • هندس A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    درودبربازیکنان. ولعنت برداور
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    واقعا آفرین . هزاران آفرین . بچه گل کاشتید . مطمئنم هیچکس تو ایران انتظار این بازیه زیبا رو نداشت . هزاران هزار آفرین.
  • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    18 11
    این نکونام ..... لعنتی باعث شد ایران ببازه
  • کمال پیروز IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالی بودیم عالییییی....بچه ها سرتونو بالا بگیرید شما قهرمان هستید همگی خسته نباشید دمتون گرم
  • مازیار IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    داوری بازی در حد محسن قهرمانی
  • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    دمشونننننننننننننن گرررررررررررررررررررم همین که 34 تا نخوردیم خیلیهههههههههههههههه خسته نباشین بچه ها ولی این مسی ............
  • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر غیرت بازیکنان ما. حق ما باخت نبود . درود بر شرافت بچه ها .
  • مهدی جنجال IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 6
    چرا دژاگه و شجاعی رو کشید بیرووووووووووووووووون... باید اون نکونامو میکشید...دوزار بازی بلد نیستتتتت....سوتی اون باعث شد گل خوردیممممممممممممم..... دم همه گرم همهههههههههههههههههه جز نکونام...اههههههههههههه
    • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      2 1
      چرا دروغ میگی؟ اون چند دقیقه قبل بود. قرمز بی جنبه.
  • امید A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    خداااااااااااااا اخه چرا دیقه90؟ به خدا گریم گرفت این همه تلاش وغیرت به خرج دادن ای خدا اخه این چه بدشانسی بود
  • عرشیا A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    افرین بر این شیرمردان .حیف شد ولی مهم نیست .خدا پشت و پناهشان .
  • بی نام GB ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    باخت پر افتخار بااختي كه ارزش برد داره. افرين به غيرت دلاور مردان ايراني. بچه ها عالي بودند عالي. خدا نگه دارتون
  • میم . م IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    خسته نباشید از ته دل بازیکنان ایران برای اولین بار از بازیتون لذت بردم فوق العاده بودید ...
  • مهران کرجی A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    یادمون نره تا دیروز به نتیجه دو هیچ هم راضی بودیم.... ممنونیم از زحمات بچه ها که واقعا نشون دادن از جان مایه گذاشتن... بچه ها متشکریم
  • بی نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالي بود
  • امیر DE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    سلامتیه هرچی غیرته هرچی تعصبه....
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    دم بچه ها گرم
  • ali A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    درود برشما بچه ها عالی بودین مرسی دمتون گرم.وزارت ورزش کیروش باید بمونه.احسنت بر کیروش
  • علی از تبریز IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    با غیرت بودیم حقمون باخت نبود یاشاسین ایران به افتخار همه بچه های تیم ملی
  • حمید IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خداآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
  • ►سیدمسعودحسینی◄ A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    8 0
    بچه ها متشکریم عالی بودیم . افسوس از پنالتی نگرفته و افسوس بر بدشانسی واقعا دستتون درد نکنه
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 6
    نکونام اونجا چه کار میکرد واقعا اون حرکت آخر بازی چی بود؟
  • بهروز IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    کیروش باید بمونه و وای به حال کسی که بخاد جاشو بگیره
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    حق مون باخت نبود حداقل تساوي
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    حیف.شد
  • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    واقعا بچه ها امشب عالی بازی کردن همه قبل بازی می گفتن ایران 3،4 تا گل می خوره .به نظرم فدراسیون باید کیروش و حفظ کنه.
  • بی نام EU ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    مرگ بر داور حمله به پيج داور
  • مهدی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    دم همتون گرم.خدا پشت و پناهتون.به امید پیروزی برابر بوسنی...
  • خدایا شکرت A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 1
    فقط عالی تو رو بخدا موج منفی ندین عالی بودن به افتخار ایران و ایرانی و کی روش
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    فوق العاده بودیم. تو خونمون به افتخارشون همه 1 دقیقه دست زدیم...
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    بچه ها عالی بودید، دمتنون گرم. دم کیروش هم گرم. عجب تیمی ساخته. مرسی بچه ها مرسی کیروش. اگر داور پنالتی رو گرفته بود ما به حقمون می رسیدیم.
  • بی نام US ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    واقعا دمشون گرم
  • نیما IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    واقعا ایول بچه های ایران داور حق ایران رو خورد
  • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    واقعا بچه ها امشب عالی بازی کردن همه قبل بازی می گفتن ایران 3،4 تا گل می خوره .به نظرم فدراسیون باید کیروش و حفظ کنه.
  • اكبر US ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    به افتخار بچه هايى كه فقط نتيجه رو باختن و نه غيرت ، مقاومت و مردونگى ....درود به شما دسته گلاى ايران زمين
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    بچه ها مچکریم
  • بهنام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 3
    آقا فقط یکی به من بگه این نکونام جز توپی که لو داد تا بعدش مسی گل بزنه چیکار کرد؟ آقا من نود دقیقه ایجا پای تلویزیون همراه بچه ها دویدم فقط یکی بگه چرا ما آرژانتین رو نباید میبردیم؟؟
  • بی نام ES ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    داور......
  • sanaz A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    به ایرانی بودنم افتخار می کنم دستتون درد نکنه بچه های تیم ملی
  • پوریا IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 1
    الهی که داور و مسی و ارژانتین خیر نبینن حقشون نبود به خدا واقعا حالم گرفته شد مردانه جنگیدن ازشون معذرت میخوام که فک میکردم 40 میبازیم
  • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    واقعا بچه ها امشب عالی بازی کردن همه قبل بازی می گفتن ایران 3،4 تا گل می خوره .به نظرم فدراسیون باید کیروش و حفظ کنه.
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بهترين بازى تيم ملى بعد از جام ٩٨
  • ایرانی A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    12 10
    عامل باخت ایران فقط و فقط کاپیتان هه جواد نکونام بود...
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    بچه ها خيلي ناراحتم . بخدا عليرضا حقيقي ، قوچاني ، باقي عالي عالي بوديد . باعث افتخاريد بچه ها. ميخواستم مثل بازي استراليا فرياد پيروزي بزنم ولي ... ايشالا هميشه ملت ايران موفق باشه. ولي 51 بدون كه ايران ملت بالايي است و ظرفيت هاي عالي داره پس اينقدر براي ما كلاس نگذاريد تحريم ها را برداريد سريع سريع. آقاي ظريف موفق باشيد.
  • مهدی جنجال IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 1
    گور بابای داورررررررررررررررررررررررررررررررررر بچها دمتون گرمممممممممممممممممممممممممممممم
  • افشار NL ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    دم بچه ها گرمم عالی بازی کردن ، از نکونام خیلی راضی نبودم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 3
    این اقای فردوسی پور خیلی منتظر گل خوردن ما بود
  • بی نام US ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    زیبا ترین بازی که دیدم فدای سرتون 1 گل خوردید ..... بچه های تیم ملی دست تک تکون رو میبوسم خیلی قشنگ بازی کردید واقعا به همتون افتخار میکنم آرژانتین رو باید 31 می بردیم
  • مهدی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    کیروش باید بمونه.برا موندن کیروش یه لایک بزن
  • کمال پیروز IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالی بودیم عالییییی....بچه ها سرتونو بالا بگیرید شما قهرمان ما هستید دمتون گرم
  • حسن IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    مرسی مرسی مرسی
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    بچه ها متشکریم، کیروش متشکریم، مهم اینه که فوق العاده بازی کردید
  • فرزاد A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    خدایا چرا؟؟؟؟ اشکمون در اومد
  • ابوالفضل IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    زنده باد ایران و ایرانی
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 1
    مرسی کیروش مرسی بچه ها. شاهکار بودید. دوستون داریم. داور پنالتی ما را نگرفت. ما سزاوار مساوی بودیم.
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    بچه ها، كيروش متشكريم، دمتون گرم، نميدونم واقعا چي بگم
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    بهشون افتخار میکنم ولی قلبم از ته شکست
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    بابا ایول دست مریزاد به بچه های ایران. به این می گن تیم در حد ملی.
  • mt A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خدااااااااااا خیلی حیف شد
  • بی نام OM ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    واقعا خسته نباشيد مهم اين بود با جان ودل بازي كردن دم همشون كرم
  • محمدرضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 1
    آرژانتین با حمایت داور و تماشاگرا و کل دنیا نتونست هیچ غلطی بکنه،و با نامردی گل زد.باریکلا به بچه های دلیر ایران.از نظر من شما برنده اید.چاپ کنید تورو خدا
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 16
    مقاومت مقاومت. رمز پیروزیست.نه اینکه بله گفتن و تسلیم مثل ژنو.
  • بهروز A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    9 1
    سرتون رو بالا بگيريرد سربازان دلير ميهن.باختيم،ولي با غرور و عزت.كلافه شدن رو تا دقيقه نود توي چشم مسي و يارانش فراموش نميكنيم.ميريم براي بازي با بوسني.ايشالا كه صعود ميكنيم
  • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 9
    اقا این اشکان دزاگه تمام بدنشو خال کوبی کرده حداقل این همه ما نماد ایرانی اسلامی داریم اونا رو خال کوبی میکرد رو بدنش مثلا سفیر ایرانه بازیش هم دوزار نمی ارزه
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    در واقع ما بردیم
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 5
    عاقا نکونامو بازی ندید. نمیشه ؟ نه ؟ سخته ؟ نمیشه ؟ نکونام بازی نکنه یعنی کل تیم خط میخورن ؟ تا کی باید مافیای زمین رو بازی داد. توپی که میتونست پاس بده و حمله واسه ایران شه ، لو داد و گل واسه آرژانتین شد.
  • مهدی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    11 0
    نگاه همراه با حسرت علیرضا حقیقی وقتی که دستش به توپ نرسید و توپ داشت وارد دروازه میشد اشکم رو درآورد,فکر کنم امروز روح ناصر حجازی شاد شد با دروازه بانی علیرضا حقیقی,هیچوقت انقدر به باختن جلوی یک تیم افتخار نکرده بودم,ما به آرژانتین نباختیم به مسی باختیم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    مرسی حقیقی، مرسی گوپی، مرسی بپه ها. دم کیروش گرم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 1
    غیرتی بازی کردن ثابت کردن از کشورهای مطرح دنیا چیزی کم ندارن اگه غیرت کنن این باختها برای ملت قابل حضمه چون با جون و دل بازی کردن
  • sinaaa beskutttt A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    بخداااا فداییی دارید ایرانیاااا ....
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 1
    شیرین ترین باخت ایران بود... بچه ها دمتون گرم...
  • هموطن شما A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    با ناداوری چیز از ارزشهای بازیکنان ما کم نشد . کاش این خودباوری را در بازی اول هم داشتیم.
  • روحيه A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    تبريك ويژه به سرمربي و اعضاء تيم و هواداران واقعي فوتبال و تبريك ويژه به آقايان درخشان ، مظلومي ، عبدي و آقاي روشن و علي الخصوص به برنامه ورزش از نگاه دو با آن تفسيرهاي پشت صحنه
  • مسعود IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    ایران
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    دست بچه ها درد نکنه
  • بی نام NL ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    به شما افتخار می کنیم ، با این مساوی مقابل یکی از چند ابرقدرت معدود در دنیا ، ثابت کردید که تحلیل ما از شما در آن چند دیدار نچندان قوی و نیز بازی در مقابل نیجریه اشتباه بوده ، کاش حقیقی زیاد بیرون نمی آمد از دروازه تا آن گل را نمی خوردیم ، کمترین پاداش ما یک تساوی مقابل این تیم بود . تازه پنالتی ما را نگرفتند
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    تیم ملی ایران درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
  • غیور مردان ایران IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    به افتخارشون یه کف مرتب.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    از مرگ گفتن خوشم نمییاد ولی مرگ بر داور نا داور برد ایران را با باخت عوض کرد
  • علی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    افرین به این دلاوران چشم حسود کور بشه اللهی ایران مهد شیران
  • میرزا A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    ایران نباخت...آرژانتین نبرد....
  • بابک IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    به افتخارشون یه کف مرتب. مردونه بازی کردن. ایییییرااااان اییییییییران.
  • سعید A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آفرین بر غیرت و مردانگی جوانان ایران زمین درود بر همت والایتان بزن نظر موافق رو به نام زیبای ایران عزیز بزن هموطن بزن وطن دوست بزن نظر موافق را زنده باد ایران ایران ایران ایران ایران.......................................................................
  • maryam IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    از ته دلم غمگییییییییییییییییین شدم.........................
  • صنم A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    واقعا عالي بود باغيرت هاممنونيم شايسته بوديد
  • sed IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عــــــــــــــــــــــــالی بود. خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداقوت
  • مهسا A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 4
    خدایا شکرت ناامیدمون نکردی چوب خدا صدا نداره نتیجه ی نادیده گرفتن این همه قوم همینه حالا بشینین منتر ادامه ی افتخار افرینیتون باشین یاشاسین مسی پاشا یاشاسین ارزانتین
  • ساحل IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    واقعا از همه ی یوزپلنگان ایرانی تشکر میکنم به ویژه حقیقی
  • بی نام KW ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    شیرین ترین باخت ایران بود... بچه ها دمتون گرم...
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    علی کفاشیان ما کی روش را می خواهیم اگه اون رفت تو هم بورو بچه ها دمتون گررررررررررررررررررم
  • بی نام RO ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها مچکریم عالی بودین
  • uff IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 2
    نکونام چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایرانی A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    8 0
    فقط همین که آرژانتی ها برای بردن از ما در پوست خودشون هم نمی گنجیدن ، برای من کافی بودچ ممنون بچه ها...
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    لعنت بر داور... توررررررررررررو خدا چاپ کن راحت شم
  • امیررضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    آفرین بر شیربچه های ایران. آفرین بر کی روش
  • غیرت ایرانی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    درود بر بازیکنان با غیرت ایرانی، لعنت بر داور نامرد بازی ایران و آرژانتین. پلنگان ایرانی مهم این است که دنیا دید: برنده واقعی شما هستید.....
  • میلاد A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    وای خیلی خوب بودیم خداروشکر کاش پنالتی رو داور میگرفت حیف شد حقیقی هم عالی بود جلوی نیجریه اینطوری بازی میکردیم راحت میبردیم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    شاهکار کردن ... زنده باد کیروش ... شرم بر فدراسیون
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    بايد كلاه ها مونو برداريم به افتخار ايران
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    فقط کی روش :
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    انقدر جون کند تا یک گل زد .ما اعتماد به نفس نداریم
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    دمشون واقعا گرم . واقعا . باختیم ولی بازنده نبودیم .
  • علی شعارابوذری A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    بعد از مدت ها واقعا گریه ام گرفت. مرسی بچه ها مرسی کی روش
  • ادوین A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    سوختم...ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    به هیچ عنوان حق ارژانتین برد نبود این بی عدالتی محض بود
  • رضا FI ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    تنها خوشحال از باخت ايران :صادق زيبا كلام
  • امیر IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 1
    واقعا با غیرت بازی کردن. آرژانتین شانس آورد شانس.
  • ایلیا GB ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    این بازی بچه ها خوب بودنند آفرین
  • ندا A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 2
    اه اه اه مسی نامرد اصن حقتون نبوووووووووووود
  • بي نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    رواني شدم رفت مسي يه مفت خور به تمام معنايي
  • بی A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    یوز پلنگان ایرانی در میدان توپ افتخار آفریدند مرحبا ...هنوز فرصت صعود داریم انشاالله.........
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    ترو خدا فقط امشب فیس بوک رو باز بزارید .
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بکش زیرش ، بزن اوت ...
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 1
    داور فقط کم داشت که لباس تیم آرژانتین را بپوشه. در حقیقت تیم آرژانتین 12 نفره در مقابل تیم ایران بازی کرد. باید به این بازی تیم ایران افتخار کنیم. دستشون درد نکنه که خیلی خوب بازی کردند. اصلاً انتظار چنین بازی خوبی از تیم ایران نداشتم و حقیقتاً از بازی لذت بردم. از شادی آرژانتینی ها بعد از زدن گل معلوم بود که چقدر از تیم ایران ترسیده بودند و انتظار چنین بازی خوبی را از ایران نداشتند. آفرین به همه تیم ایران.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    بچه ها عالی بودن کیروش مچکریم
  • آروين CN ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه هاى سرفراز وطن خسته نباشيد ممنون از بازى زيبايتان لطف حق همراهتان
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    قابل توجه حمید درخشان که مثلا کارشناسه
  • s IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    جیگرم آتبش گرفت... :
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خدای من آخه چرا
  • saman j A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    زنده باد بچه های ایرانی..............بزن لایکو
  • حاجي IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 4
    اشكمونو در آورد مسي : حقت بود هرچي بهت گفتن تو فيس بوك
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خسته نباشید فوق العاده بود
  • ایییییران A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    درود بر ایران . فقط درود
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    دم تیم ملی گرم.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 1
    پاينده باد وطنم ايران و درود بر كروش
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    فوق العاده بودیم
  • بی نام FI ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    درود بر دلیر مردان ایران
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    حیف شد داشتیم آمده می شدیم بریزیم خیابان
  • ناهید فرمان A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    مردانه جنگیدند.همین کافی است.
  • مهدي A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالي عالي عالي .......
  • علیرضا نقی پور EU ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    افتخار می کنم ایرانی م. چو ایران نباشد تن من مباد.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    11 9
    آخه وسط زمین دقیقه 91 جای دریبل زدن بود نکونام
  • وحيد A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خدايا خدايا، چرا دقيقه ٩١ ؟
  • نسترن IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    این داور خیر ندیده ب نامردی پنالتی ما رو رد کرد. خیلیییی نامرده. خیلی زیاد. وای ک دارم میترکم از عصبانیت
  • محمد A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    به افتخار بچه ها اشک ریختم
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها مچكريم
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    بچه های با غیرت دمتون گرم .....
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    ما حتما به دور دوم می رویم
  • مرتضی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    دارم آتیش میگیرم از این داور.
  • مهدی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    جهان عرصه عبرت آموزی است / شکست اولین گام پیروزی است :::::: جانم فدای ایران
  • علیرضا A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 3
    بازم سوتی نکونام. متاسفم
  • محمد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    کروش را نگهدارید تا مانند ولاسکو تحول ایجاد کند
  • ایـــــــران IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    کفاشیان به خدا اگه با کیروش تمدید نکنی من میدونم و تو.
  • علی A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    ایران عالی بود. گور پدر داور
  • ثمینه A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    بازنده سربلند...افتخار پارس
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    مسی ×داور1ایران 0
  • رضا A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    15 1
    درخشان ؛ مضلومی و یوسفی ه پشت صحنه هرهر میکردید ؛ اگر یه جو غیرت دارید از کیروش عذز خواهی کنید
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 2
    حیف بازوبند کاپیتانی که دست نکونام
  • وحید A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 4
    بچه ها داور فیسبوک داره؟
  • احمد A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر شرف يوزپلنگ هاي ايراني
  • مسعود IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    اره این یعنی توجیه باخت عزیزم.
  • فرهاد7 A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    هیپ هیپ ............. هوراااااااااااااااااااا...واقعا حال کردم از بازی تک تکشون.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 3
    توقع داشتیم آرژانتین را هم ببریم؟ آنوقت تعادل ورزش فوتبال بهم میریخت.نگین والیبال ،اینکار را کردیم؛والیبال ماهیتش با فوتبال 360درجه متفاوته. حالا بوسنی مانده.آیا درین جام ،گلی خواهیم زد؟
  • کیان EU ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها عالی بودند دمشون گرم همشون خسته نباشن
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    9 2
    فقط یادمون نره این هنر و شا هکار کارلوس کیروش بزرگ رو که بعنوان یک ایرانی با تمام وجود از زحماتش تشکر میکنم... امیدوارم کفاشیان چشمانش رو باز کنه و قرار داد کا رلوس رو بخاطر ملت ایران تمدید کنه.....
  • شهرام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    دمتون گرم ، عالي بودين
  • mika A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    بچه ها متشکریم....
  • وحید A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آفرین آفرین آفرین
  • وحید A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 2
    لذت بردن وقتی ارژانینیا به زحمت مارو بردنو اینجور خوشحالی کردن انگار برزیلو بردن
  • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    فوق العاده بود. برد تو مشتمون بود. برد مال ایران بود. داور هم ارژانتینی بود، ولی ایران برای ایرانی ها قهرمان هست.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    شیر مادر حلالت پسر ایران زمین ، غیرت و مردونگی تو امروز جاودانه شد ...
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    یه ایران بهتون افتخار میکنه. امروز باید فوتبال جهان به افتخارتون کلاهشو برداره... ممنون بچه ها، ممنون کیروش، سرافرازید.
  • مهدی EU ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 5
    باز ایرانیا حمله کردن به فیسبوک مسی
  • پیام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    با غرور می ایستیم و کلاه از سر بر می داریم...
  • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    لعنت به دقيقه ٩٠ لعنت به داور براي پناتي عشق است ايران جانم فداي ايران
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    عالی کار کردیم براووو
  • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    خدایا.خدایا...هاشم نبود
  • امیر FI ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    آقا تو روخدا کیروش رو نگه دارید. از مسئولین ورزش خیری در نمی آد از مقام رهبری و رییس جمهور خواهش میکنم تمام تلاششون رو بکنن تا کیروش راضی بشه به موندن.
  • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    لذت بردم، لذت بردم و لذت بردم. فوتبال یعنی همین، فوتبال یعنی هیجان، فوتبال یعنی داد زدن تماشاچی تلویزیون، فوتبال یعنی افسوس، فوتبال یعنی بازی امشب
  • مجتبي A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    اي خدا آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حمید رضا IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    آقای روحانی ، خودت ورود کن و قرارداد کیروش را تمدید کن. از کفاشیان انتظاری نمیره.
  • کرمانی A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    بسنی رو میبریم. مطمینم
  • سید مرتضی A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    با سلام خدمت مدیریت محترم، تیم ملی ایران، واقعا زیبا کار کرد و بنده به شخصه فکرش رو هم نمی کردم ... واقعا خسته نباشید به بازیکنان تیم ملی کشورم میگم. همه خوب بودند امشب ... امیدوارم همیشه همینگونه بازی کنید که در برابر قدرت فوتبال جهان، بازی نمودید. امشب به شدت از ته دل احساس خوبی داشتم و افسوس خوردم که چرا آرژانتین را نبردیم. اما بازی امشب نشان داد که میتوان از استعدادهای نوظهور به نحو احسن استفاده کرد و مانند تیم ملی آلمان با استعدادیابی نابش در مورد استعدادهای جوان کشورش، موفق بود. یا علی ...
  • جمشیدی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آقا بیاین یه جنبشی ایجاد کنیم و مسئولین را مجبور کنیم کیروش به هر قیمتی تا جام جهانی بعدی نگه داریم . نفری 5 هزار تومان هم بزاریم دستمزدش جور میشه .حیفه واقعا پولی که میگیره حلالش
  • رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    ایرانی با غیرت
  • عادل IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    حقمون باخت نبود
  • hassan A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    سوختـــــــــــــــــــــــم وای...
  • صادق IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    برنده واقعی ایران بودُ بس ....
  • anonymous A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    واقعا بازیه تاریخی بود آرژانتین تو خوابشم نمیدید اشکشون در اومد هر چند برد حقمون بو د ولی بازم خدا رو شکر که بر خلاف اون چیزی که فکر میکردیم آبرومندانه بود فوق انتظار .بچه ها متششششششششششکریم
  • بي نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 1
    واي از نكونام نه رضا
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 2
    زیباترین صحنه این بود کسی حتی سمت مسی نرفت که پیراهنشو بگیره ولی به نظرم مسی و یارانش باید برا گرفتن پیراهن بچه های ما تلاش میکرد تا پیراهن کشوری رو بگیره که تمدن هزاران ساله داره
  • حسین A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    قلبم داشت می ایستاد . نباید مسی رو ول میکردن . همه بچه ها عالی بودن .حتما بوسنی رو میزنیم انشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر دلاور مردان ایرانی که ما رو خوشحال کردند.
  • وحید 021 IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    این ایران بود آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا بزن دستو
  • سمیرا A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    خدائیش حقمون باخت نبود....باید حداقل مساوی میشد
  • بی نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    بدون بیک زاده این بودیم ... وای به روزی که هاشم هم باشه
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    حالا امشب نیجریهبوسنی چه نتیجه رقم بخوره بنفع ماست؟ بوسنی اگر ببره ،شرایط جدول خیلی پیچیده میشه.
  • آبی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 7
    من استقلالی هستم اما باید بگم نکونام با اون یک پا دو پای احمقانه مقصر اصلی باخت ایران بود...
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    اشكالي نداره خوب بازي كردن
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 3
    ببين اين همه زحمت با يك توپ ساده لو دادن نكونام بر باد رفت.
  • تیما A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها خیلی خوب بازی کردین ولی متاسفانه با اشتباهات داوری بازی رو واگذار کردیم. امیدوارم بازی بعدی ببریم.
  • ایران A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    سپاس دلیران ایران زمین سپاس که سرمان شکست و گردن خم نکردید طلسم دروازه شکست و غرورمان خورد نشد ما شما را دوست داریم سربازان سرزمین آریایی
  • امیر A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    واقعاً حیف شد به نظر من هر طور شده باید این مربی رو حفظ کنیم. این آقای شادابیانِ که باید تعویض بشه.
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 4
    وای از جواد نکونام
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 4
    این نکونام چرا نباید تعویض شه آخه؟یعنی جهنبخش از شجاعی کمتره؟؟؟ بقیه عالی بودن عالی
  • abolfazl US ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    زنده باد ایران بچه ها عالی بودند دمشون گرم
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آقا نذاريد كيروش بره
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    بازم مثل همیشه مسی برنده میشه
  • علی A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    کروش خیلییییی مردی، فقط همینو میتونم بگم، حیف که گیر یه سری خودخواه تو فدراسیون افتادی حیف
  • علی A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    داور فیس‌بوک و توییتر داره بریم استادش کنیم؟ اگه کسی میدونه بگه وقتشه یه خودی نشون بدیم
  • سعید IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    به احترام غیرت و تلاش خالصا نه تان تمام قد می ایستیم...درود بر شما فرزندان ایران
  • ایمان A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالی بودن بچه ها ، عالی
  • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    كاش براي فوتبال هم ويديو چِك بگذارن. حيف شد..
  • امیر زارع IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها متشکریم
  • f294 A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 3
    همش تقصیر اون کاپیتان بی وجود و به درد نخوره، وسط زمین یه پا دو پا می زنه، فکر کرده علی کریمیه.....
  • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    ایوووول
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    7 0
    مسی اون دسته از ایرانیانه احمقی که بهش توهین کرده بودند رو ادب کرد.ما هم سوختیم با هم
  • m7 A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    افتخار می کنم که ایرانی هستم. خسته نباشید بچه ها.
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    مهم نیس که باختیم ، مهم اینه که عالی بازی کردین ، مرسی بچه ها
  • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    7 1
    خدایا شکرت... ولی اعصابی ک امشب مسی تو ی دقیقه از ما برد احمدی نژاد تو 8 سال نبرد : بچه ها دوستون داریم
  • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    خبر جان تو که میدونی بعضی از خبرا باید نظرات سریع بذاری حداقل در مورد اینجور خبرا چند نفر باشن نظرات رو سریع بخونن بعد بذارن رو سایت الان مثل این خبر چه فایده داره که فردا نظرات رو بذاری
  • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    درود به شرفتون یوزپلنگ های ایرانی..پارس بهتون افتخار میکنه ..حقتون برد بود
  • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالییییییییییییییییییییییییییییی
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    زنده باد کیروش...
  • رعنا IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 2
    غرور ایرانی حتی مسی را هم مهار کرد غرورملی حتی تیم مانند ارژانتین با اون همه ستاره را هم مهار کرد زنده باد ایران وایرانی
  • داريو IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    أين بازي ايول داشت
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    همش تقصیر داوره
  • aref A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالیو دیگر هیچ...
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    دمتــــــــــــــــــون گرم بچه ها...
  • محمدم IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالی بازی کردیم .شانس نداشتیم ....اماااااااااااااان از داور
  • سامان A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    ایول بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران یک داور مزاحم و یازده بازیکن آرژانتینی جونشون دراومد تا ایران رو بردند
  • علی EU ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    ایرن فوق العاده بود،من بارساییم ولی از مسی متنفر شدم.خدا رو شکر که عابرومون رو خریدن.
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    تو در مقابل ایران من هیچی نیستی..........هه مسی
  • بیگ زاده IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    واقعا بازی هیجان انگیزی بود حیف که پنالتی را نگرفتند
  • ایران عزیز IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    حیف شد
  • لعنت IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 3
    لعنت ابدی بر داور اگه موافقی مثبت بده
  • بی نام GB ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها متشکریم
  • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بازی زیبایی بود .بچه ها متشکریم.
  • ساروی A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه‌ها متشکریم ...
  • بی نام NL ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خدایا احساس غرور میکنم،کیروش به احترامت کلاه از سر برمیداریم.تو باید بمانی
  • بی نام CH ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالي بود عالي عالي عالي عالي
  • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • cdkf IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    8 0
    مسی دیگه کاریش نمی شه کرد
  • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    8 0
    ما به مسی باختیم نه آرژانتین
  • ashkan A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    واقعا وای از این داور که بازی را خراب کرد حداقل سهم بچه ها از این بازی یک مساوی بود افتخار می کتیم به شیرمردان آریایی ایرانی
  • حسین A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    به افتخار ایران ، بعد از چندین سال بد، الان دوباره به ایران و تیم ملی ایران افتخار می کنیم. باغیرت زیبنده بازیکنان ایران است،بچه ها مچکریم.
  • m A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    خدا رو شكر همه ايرانيا بازي رو ديدين و نيازي نبود شما با اين سرعت اين متن ضايع رو بنويسي كه بگي ما اولين هستيم.فقط ببين چند تا غلط املايي داري آفرين پسراي تيم ملي ايران
  • مرتضوی A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر شما که هوشمندانه و شجاعانه و با فداکاری و زحمت آرژانتین را اسیر خود کردید قهرمان اصلی میدان شما بودید به شما افتخار میکنیم.
  • فرزانه IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    ما فقط به داوری باختیم.....این باخت حق ما نبود
  • کوروش A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خیلیه ها ببازی و شاد باشی ببازی و غرور داشته باشی ببازی و بدونی باختن هم میتونه با افتخار و غرور باشه ... چون نه بردن و باختن ، که نفس مبارزه و شهامت و جسارته که مهمه ...
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 0
    عالی بازی کردن عالی..... اولین بازی از تیم ملی بود که واقعا بهم چسبید.. خسته نباشید...
  • غريبه IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 15
    خدارو شكر اينا نتونستن ارژانتينو ببرن وگرنه الان 5000 دلار جايزه ميگرفتن دوباره با يه عالمه امكانات و ماشين از شركتاي خودفروخته ديگه كه واسه تبليغ خودشون ميومدن به اينا ميدادن بعد هموطن خودشون مردم كارگر زحمتكش كه بخوان چيزي بخرن تو روياهاشون بايد ببينن چقد امكانات و خرجاي كلون واسه تيم ملي ؟كدومشون دوسال رفتن سربازي از عمرشون جوونيشون رفتن گذشتن تو مرز نگهباني بدن همه چي دارن همه چي سرمايه مملكت رفت واسه فوتبال يه جوون تحصيلكرده كه الان بيكاره هيچي نداره بعد اقايون كه ماكزيمم سوادشون ديپلم هس با ماشيناي وارداتي فردا برگردن پزشونو به شماها ميدن بعد خوشحالي و ذوق مرگيش واسه ماها ميونه خدايا شكرت كه نتونستن ارژانتينو ببرن درود به پرچم 3 رنگ ايران
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    بنازم بر غیرتتان دلاورمردان ایران زمین
  • پویا A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    7 1
    لعنت به داور لعنت لعنت لعنتتتت
  • بی نام A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 6
    آقای زیباکلام الان شادترین فرد در ایرانه. الانم داره دنبال پرچم آرژانتین و شوروی و عکس استالین میگرده بیاد تو خیابون شادی.. بیاد روزهای جوانی.
  • مسعود سلطانی A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    من نمیدونم چی بگم فقط میخوام زار بزنم
  • بی نام NL ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    به شما افتخار می کنیم ، با این مساوی مقابل یکی از چند ابرقدرت معدود در دنیا ، ثابت کردید که تحلیل ما از شما در آن چند دیدار نچندان قوی و نیز بازی در مقابل نیجریه اشتباه بوده ، کاش حقیقی زیاد بیرون نمی آمد از دروازه تا آن گل را نمی خوردیم ، کمترین پاداش ما یک تساوی مقابل این تیم بود . تازه پنالتی ما را نگرفتند
  • سید علی A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    7 0
    دمشون گرم . مردونه بازی کردن . انقدر خوب بازی کردن که ما تو خونمون منتظر بودیم ببریم بیایم تو خیابون . واقعا شایستگی صعود دارن . خسته نباشن
  • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    ایرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
  • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    ممنون از تک تک بچه ها. اونا فوق‌العاده بودن.تلاشششون رو ارج می نهیم.
  • رضا دارا A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 1
    افتخار می کنم به این تیم
  • بهنام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    داور خجالت بکش ........
  • بی نام US ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    داور ضد فوتبال
  • سعید A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    آرژانتین شگفتی ساز شد
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    عالی بودند فقط تجربه بین المللی نداشتند به خاطر مدیریت کفاشیان
  • دشت مغان IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    غیرتمندانه بود متشکریم بچه ها همینجوری ادامه بدین مقابل بوسنی سه تا می زنیم
  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥ A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 2
    تورو خدا وای وای نکنید همه عالی بودن ♥ بهترین بودن حتی از بهترین های دنیا هم بهتر بودن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    ای خداااا ، چرا . کاش حداقل دقیقه ۵ گل میخوردیم ، دقیقه ۲۰ . چرا دقیقه ۹۰ آخه ؟ بچه ها متشکریم
  • رضا IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 3
    ادرس فیس بوکه این داوره چیه؟
  • محمدحسن IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    درود بر شیرمردان سرزمین پارس که خون شهیدان این مرزوبوم در رگهایشان جاری است...
  • بی نام RU ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 4
    کسی فیس بوک داور رو نداره؟
  • حسین EU ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    درود بر شرف و غیرت و همت بالای این شیر دلان
  • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    باز هم تاریخ تکرار شد... بازی ایران یوگسلاوی را بخاطر بیاورید
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    آفرین بچه های ایران، همین و بس
  • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    سه تا تعویض آخر درست نبود وگرنه تیم انسجامش را از دست نمیداد با همه ناداوری ها و شانس از تیم ملی متشکریم و یک صدا میگیم : بچه ها مچکریم درود به شما جوانان هوشمند و غیور ایران به شما افتخار می کنیم به امید صعود به مرحله بعد
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    خيلي حيف شد همين ....
  • کامیار A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    فکر کنم همه قبول دارن که ما بازیو نباختیم شما برنده بودید بچه ها
  • یکی A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 0
    مسی زهر نریخت. فقط کاری رو کرد که هرکسی که جای اون باشه میکنه. حتی بازیکنای ایران. عنوانتون خیلی توهین آمیزه.
  • امیر A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    یک کلام ، دم شما گرم
  • فرهاد و فرناز A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    اشک هممون دراومد توخونه. کیروش بهترین بازیکنای مارو بیرون کشید تا تیم خدای ناکرده نبره وملت نریزن تو خیابون و....
  • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    دم بچه ها گرم... بچه ها متشکریم....
  • بی نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    واقعا انتظار همچین بازی رو نداشتیم دمشون گرم
  • ديب AE ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    ولي اين داور حقشه توي فيس بوك بزنن تو سرش
    • سورنا A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      7 3
      دیشب یه صفحه تو فیس بوک دیدم با این عنوان"داوری که پنالتی رو نگرفت" و یه عالمه حرفهای زشت کامنت شده بود... دیشب بسیاری به ایرانی بودنشون افتخار کردن با حرکات سخیف طعم شیرین بازی بچه ها رو تلخ نکنیم
    • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      5 4
      بی فرهنگی رو تبلیغ نکن
  • تیم ملی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 0
    خواهش می کنیم صداو سیما گزارشگر به جام جهانی نفرسته
  • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    اگه نکونام توپ رو دور میکرد این اتفاق نمیافتاد
  • بی نام A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    پر افتخار ترين باخت بچه ها خسته نباشين...
  • هاشم IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    اگه ٦ تا ميخورديم انقدر ناراحت نميشدم كه الان واسه اين يه گل ناراحتم. خدا وكيلي از دستمون در رفتن
  • فرهاد IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    لعنت بهت داور صرب
  • بی نام US ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    قلبم به درد مي ياد از مرور بازي...
  • بی نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    امثال مايلي كهن و قلعه نويي الان كجان؟ چرا ديگه نميتنن حرف مفت بزنن
    • رامین IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      6 1
      مایلی کهن وقلعه نوعی فقط حرف میزنند اگه اونا چیزی بارشون بود فوتبال گشورو نابود نمیکردند اونا و دیگران که ارزوی باخت تیم ملی رو داشتند امیدوارم که فهمیده باشند که درحدو اندازه کیروش نیستند
    • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      3 9
      چرا شماها نمی تونین برای چند روز جام جهانی هم که شده ملی فکر کنید و این بحثهای مسخره رو بیخیال شید؟ در ضمن قلعه نویی هر وقت صحبتی کرده منطقی بوده و دشمنی با کیروش نداره گرچه گوشهای بسته شما متعصبان نخواهد که بشنود و بفهمد.
    • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      2 4
      دارن با لابي جونت منچ بازي ميكنن.
    • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      7 5
      بعد از خفت بازی با عربستان با مربیگپری دایی، این بازی خیلی حال داد
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      3 7
      چرا تسویه حساب می کنی؟ قلعه نویی که حمایت کرده همه جوره
    • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      4 5
      و همچنين علي لابي،مربي بي افتخار.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 3
    مسی دوست داریم کیروش دوست داریم
  • بی نام CA ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 2
    خيلي قشنك باختيم
  • بی نام GB ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    من حاضرم از یارانه انصراف بدم اما کیروش بمونه
  • محسن A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    به نظرمن بهترین تیمی که تو طول تاریخ داشتیم همین تیم بود واقعا عالین
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    به این میگن باخت ایرانی . دمتون گرم شیربچه های ایران . دوستتون داریم . به خدا اگر 5 تا میخوردیم انقدر حالم گرفته نمیشد .
  • بی نام A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    کمی افزایش اعتماد به نفس در جهت حفظ توپ برای بالا بردن زمان تصاحب توپ توسط تیم ما می توانست ارزش تیم ما را در نزد جهان بالاتر ببرد چیزی که در اواسط نیمه دوم دیدیم
  • حامد.م A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    ای کاش می شد مثل والیبال صحنه های مشکوک را دوباره باز بینی کنند .حق یک ملت را ضایع کرد.این ناداور.آفرین بر این همه غیرت،وجوانمردی دعای خیر همه مردم شریف ایران بدرقه راحتان باشد.آقای کفاشیان به وعدهایتان حتما عمل کنید،مسولین محترم ورزش امکانات حرفه ای را برای فوتبال فراهم کنید.مامی توانیم بهترین تیم دنیا باشیم.حق مردم ایران بهترین ها است.درود بر این همه وفاداری شما مزدم عزیز .
  • hamed A1 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 0
    آرژانتین با اون همه ستاره و خط آتشش باید دقیقه ۹۲ تازه با کمک داور و بهترین بازیکن جهان ایرانو با بدبختی شکست بده .کیروش اولین چراغ رو روشن کرد که نشون بده فوتبالمونم میتونه پیشرفت کنه مثل سایر رشته هامون. دورود بر غیرتتون
  • بی نام A1 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بچه ها متشكريم
  • دینا A1 ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 1
    چرا هیچکس از آقای کی روش که اینهمه زحمت کشیده تشکر نمیکنه خسته نباشی مرد صبور
  • زهرا RO ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 2
    و...........اینجوری میشه که ادم به ایرانی بودن خودش افتخار میکنه
  • مهدی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 1
    چه ملت جوگیری داریم ما...آخه اون اصلا پنالتی بود؟؟؟ بازیکن آرژانتین اول توپ دژاگه رو میزنه و بعد میخوره به پاش که این هم تو فوتبال خطا نیست.اما فردوسی پور جوگیر که خودش 1000 بار این جور صحنه ها رو تو گزارشاش میگه اول توپ رو زد و خطا نیست اما این بار از روی تعصب بیجا این جو رو به راه انداخت... خودش رو هم کشت نتونست یه سایت معتبر خارجی رو بیاره که بگه این خطا بود...ما ملت چرا اینقدر جو گیریم؟
  • حبیب A1 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    من اون لحظه از بازی اغنا شدم که شجاعی خیلی ریلکس دوسه نفر رو دریبل زد، وقتی پولادی دو نفر رو با یه پادوپای ناب ایرونی جا گذاشت، کاش کاپیتان جواد که هیچوقت تکنیکی نبوده به سرش نمیزد دریبل بزنه...
  • رضا A1 ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    وقتی فوتبال علی اصغری بازی کنی نتیجه بهتر از این نداره خوب مثل ژاپن و استرالیا فوتبال با عزت بازی تا ضد فوتبال ایران اصلا فوتبال بازی نمیکنه
  • بی نام IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    خدا را شکر باختن.
  • بهروز IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    این بازی نشون داد فقط یک فوق ستاره می تونه جلوی عزم و اراده قوی ایرانی گل بزنه هنوز یک بازی دیگه داریم و امیدم هنوز نا امید نشده به امید پیروزی
  • فرشته IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 2
    گل كاشتيد. حقتون نبود ببازيد. اما واسه همه مردم ايران شما برنده بوديد. انكار كل دنيا واسشون سوت زدن تا تونستن يه گل به ايران بزنن.
  • پرویز A1 ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    بچه ها متشکریم
  • بی نام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 2
    اینایی که منفی میدن دقیقا منظورشون چیه؟؟؟؟ حالشون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    بازی تمام شد و رو سیاهی موند به کارشناسا و مربیای وطن فروشی که چشم به نیمکت کی روش داشتن و با خوشمزگی گلزنای آرژانتین جلوی ایران رو حدس می زدن
  • حمیده A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    مرحبا به بچه ها عالیییییی بودن اما حیف که با ناداوری و به نفع گرفتن آرژانتین اونابرنده شدن
  • حميد A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 1
    اينكه بازي فوتبال نيست . 90دقيقه دفاع 90دقيقه زير توپ زدن توپ را به اوت زدن ايا اين فوتبال است ؟ ما ميليون هادلار خرج كرديم كه زير توپ بزنيم وضد فوتبال بازي كنيم افرين بر غنا و بازيش اگر به جاي اين بازيكنان بچه هاي زمين خاكي محله را به برزيل مي بردبم هم پول كمتري خرج ميكرديم هم اگر به زير توپ ميزدند دل مان نمي سوخت
  • بی نام A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 1
    بچه ها دمتون گرم از همتون ممنونیم با این بازی فهمیدیم آرژانتین هیچی نیست به خدا هیچی نیست نه این که ایرانیم اینوبگم همه دارن میگن آرژانتین با کمک داور تونست برنده بازی بشه و گرنه هیچی نیستن درسته میگن تکنیک دارن اما قابل شکستنن اونقدرایی که بزرگشون میکنن نیستن زنده باد ایران و ایرانی
  • شاپور RO ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    ای خدا.. و باز هم جوگیری ملت آغاز شد...
  • سيدمجيد A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    بازي نكونام فوق العاده ضعيف و غير قابل قبول بود. اگه اون اشتباه بچگانه را نميكرد و توپ را دودستي تقديم حريف نميكرد و از محوطه خطر دورش ميكرد عمرا اگه ميتونستن گل بزنن. بعضي وقتها در ابتدايي ترين حركات ميمونيم و نميتونيم يه توپ ساده را دور كنيم. كار نكونام با اين همه تجربه اصلا براي من قابل قبول نبود. كافي بود بجاي معطل موندن فقط ميزد زير توپ. هرچند ساير بچه ها به قدري زيبا بازي كردند كه اشتباهات فاحش نكونام در طول بازي گم شد ولي افسوس ميخوريم كه چرا نتونستيم تاريخ فوتبالمان را سرافراز كنيم.
  • علی A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 1
    اگه نکونام اون توپ رو با غرورش لو نمیداد شاید الان ..........
  • بی نام A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    بچه ها گل كاشتن ولي خيلي بدشانسي آوردن. هم از لحاظ داوري هم از اين لحاظ كه توي دقيقه بدي از بازي گل خوردن. جالبه بچه هاي ما مردونه بازي كزدن بعد جناب مسي بهترين بازيكن زمين شد
  • مهدی IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 1
    آقا چرا بارسا این یارو داور رو نمی خره؟ با ماسکرانو خوب زوجی تشکیل داده بود. متاسفانه فیس بوک هم نداره مثل اینکه تو صربستان شنبه ها پنالتی نمی گیرند و اخراج واینها هم ندارند....
  • رضا IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 1
    ما به کیروش باختیم این رو بعضی از مربی های داخلی ما خوب میدونن و قبلا هم خیلی زور زدن تا به مردم بفهمونن که کیروش به درد نمی خوره اگه تیم دست اونا بود الان ما توفینال بودیم،نه؟
  • غرور ایرانی IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    با سلام، لطفاً با بزرگترین تیتر بنویسید: داور یار دوازدهم آرژانتین و تیم فوتبال آرژانتین، برد این بازی و ادامه جام را مدیون ناداوری یک داور نما است..... ایرانی بهترین قاضی در این بازی یک جهان بود و نتیجه این بازی سربلندی ما بود..... شاید بهتر باشد فیفا چند نماد خجالت برای این داور صرب بسازد
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 0
    این گل دفاع از حیثیت مسی بود نه آرژانتین. درود بر تیم ملی فوتبال ایران و مربیش.
  • احمد IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    اگه باختیم با مردونگی باختیم. خدا لقد کنه داور و به این داوریش. به افتخار یوزپلانگان سرزمین پارس. ایشا الله بوسنی میزنیم میریم بالا
  • مرضی EU ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    5 0
    خیلی وقت بود به ایرانی بودنم افتخارنکرده بودم.ممنونیم بچه ها ممنونیم کیروش
  • لیلی IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    درود بر کیروش و تیم مظلومش واقعا" حیف شد ولی انصافا" خیلی خوب بازی کردند دست و پایشان درد نکند واقعا" از سر و جان می گذشتند...
  • هادی IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 0
    مزدک میرزایی بسیار بد و تحقیر آمیز بازی ایران رو گزارش کرد: خوشبختانه ضربه آرژانتین به اوت میره خوشبختانه داور به نفه ما خطا میگیره خوشبختانه نیمه اول به پایان میرسه آقای میرزایی "شان و منزلت این ملت بسیار والاتر" از گزارش بی ادبانه و تحقیر آمیز شماست. 11 عاشق در زمین از جان مایه گذاشتن ... ایرانی بودن را از رفتار کروش سرمربی بزرگ و محترم تیم ملی یاد بگیرید.
  • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    بچه ها متچکریم
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    خیلی دوست دارم لحظه بازگشت تیم ملی را به وطن ببینم یقینا زیبا خواهد بود
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 0
    یکی به من بگه ما برای چی میریم تو پیج مسی و بش فحش میدیم؟ چرا ما این جوری شدیم؟ طرف روی نبوغش به ما گل زد. توی بازی و کاملا جوانمردانه. این بابا سالی 100 تا گل میزنه که دل هزاران نفر رو خون میکنه. یکبار جز ایرانی جماعت اومدن بش فحش بدن؟ شک ندارم کیروش رغم بالا میده یا داده که نمونه آخه بمونه اینجا که چی کار کنه؟ کیروش اسمش برنده الان یه تیم ملی و یه تیم لیگ برتری جزیره می خوانش. بعد از جام جهانی 10 تیم دیگه هم میان سراغش. نمیمونه اگر بدنام باشیم ... بعد هم هیچ مربی درجه یک نمیاد ایران یادتون باشه. اون مربیه اول با ما مذاکره کرد و هی فحش دادیم که این بابا پول پرسته اما یک هفته بعد با یک سوم قیمت رفت مربی چشم بادومی ها شد یکی نگفت چرا؟ چون اونجا واسش خوشنامی و اعتبار بود.
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 1
    کی روش به خانه ات برگرد
  • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    111 6
    من زیاد فوتبالی نیستم اما یه سوال دارم چرا فیفا مثل والیبال یه قانون نمیذاره که فیلم رو بازبینی کنن و حق کسی خورده نشه ؟ آخه داور هم انسان و جایز الخطاست.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      2 19
      شما یهتر همون والیبال را نگاه کنید
  • reza IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    داوری خیلی هم خوب بود ما بدبختیمون اینه که فکر میکنیم هر اتفاقی تو زمین بر ضد ماست اگه خوب حمله میکردیم الان به داور گیر نمیدادیم اونا گیر میدادن با یه ضد حمله هیچ تیمی تیم نمیشه.
    • محسن IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      8 2
      همه کارشناسای خارجی دارن میگن ایران عالی بود شما بازی رو یه بار دیگه ببین
    • محمد IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      5 1
      شما اگه یه بار دیگه بازی رو نگاه کنی میتونی بهتر نتیجه گیری کنی. ضد حماه هم جزئی از بازیست. ضمنا باید ببینیم تاز دید شما داور خوب چطوریه. درسته داورم اشتباه میکنه ولی نکته مهم اینه ما فوق العاده بودیم. فوتبال بازی استراتژکی هستش که باید با برنامه پیش رفتا که ما مقابل آرژانتین اینطور بودیم. موقعیتهای ایران در نیمه دوم بینظیر بود.
    • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      5 2
      آقا رضا اگه حمله میکردیم الان6 تا گل تو کاسمون بود . . .
    • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      5 2
      میشه لطفا" حرف بیخود نزنی .
    • محمد IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      10 1
      شما بازي رو ديدي؟
    • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      7 3
      اگر تاکتیک پیشنهادی شما را اجرا می‏کردند به جای یک گل در وقت اضافه، چندین گل در نیمه اول خورده بودیم.
    • مژي A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      7 2
      خوووب فكر كنم شما بازي رو درست نديديد كه ميگين داوري خيلي خوب بود اگه خوب بود چرا پنالتي رو نگرفت؟؟؟؟؟
  • محمد امین IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 1
    وای اگه این نکونام بازی گروهی رو فراموش نمی کرد الان ما چه کره بودیم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 0
    خدا وکیلی حق ایران باخت نبود با این بازی که بچه ها انجام دادن بازی باید سه بر یک به نفع ایران تمام میشد. با این حال ما به همه یوزهای دلیر ایران زمین افتخار میکنیم در واقع این بازی رو ایران برد و خودشو به رخ تمام جهان کشید که ایران و تیم فوتبالشو به حساب نمی آوردن. دم همتون گرم فرزندان ایران زمین افتخار میکنیم به همتون ...
  • جاوید A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    67 7
    فوتبال رابچه هاخیلی قشنگ بازی کردند عالی بود دستتون درد نکنه شیران ودلیران ایران زمین من عضو کوچک خانواده ایرانیان بابت بازی خوب وقدرتمند هوشیارمندانه وکارکرد عالی مربی زحمت کش جناب کیروش دست همگی شمارا بوسه میزنم زنده باد ایران وزنده باد تیم ملی وزنده باد کیرش مربی عالی ایران لطفا برای 4سال اینده بااین مربی دلسوز قرارداد ببندید وپادش این مربی ووبازیکنان راعالی به اقی کیرش بالاترین حقوق رابدهد متشکرم یک معلم هستم ودیشب بچه ها واقای کیرش سنگ تمام گذاشتند
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    کسی جواب سوال منو نداد
  • حمید A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    هیچی ننوشتم ...فقط به افتخار بچه های تیم ملی و کی روش
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 1
    به ناداورینبوغ مسیسوتی نکونام باختیم...
  • اوژن دنيامالي A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    فيفا براي حذف نشدن تيمهاي بزرگ و كاهش جذابيت جام جهاني از ديروز به داوران آماده باش داد . نمونه آن بريدن سر تيمهاي ايران و بوسني در تقابل با آرژانتين و نيجريه بود .
  • كامران A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    دقت كردين هروقت فردوسي پور بازيهاي مهم ايران رو گزارش ميكنه ميبازيم مثل بازي با ازبكستان 2014 وبازي با عربستان 2010 و 000
  • مهران . ت A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 0
    خیلی چسبید. کیف کرده از یه پا دو پای مهرداد و مسعود و تو سر توپ زدن جهانبخش و ضربات عالی مخصوصا ضربات سر قوچان نژاد و اشکان و تکل ها و توپ گیری های آندو و سیوهای حقیقی و ...
  • javad IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 1
    بازی در نیمه دوم خیلی عالی بود...عالی ولی در دقایق آخر این جواد نکونام بود که توپ رو از دست داد و 90 او باعث باخت ایران و حذف ایران شد. نمیدونم چرا فکر کرد مسعود شجاعی دریبل زد باید اونم وسط میدون دریبل بزنه مشکل تیم ملی همینجاست. باشگاهامونم همینطور
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    یوزپلنگان ایرانی.. دوستتون داریم
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 1
    ازنیمه دوم تیم متحول شدوکیفیت بازی با ارائه بازی خوب از طرف تیم کشورمان بالا رفت وشاهد چندین موقعیت گلزنی بودیم دژاگه وقوچان نژاد از بهترینها وتاثیر گذترتذینهابودندووباجرآت میبشه عامل خوردن گلهم از کاپیتان نکونام بود که یک توپ ساده را خیلی ناشیانه تقدیم تیم حریف نمووزحمت 90دقیقه فوت هواشد حیف وصد افسوس
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 1
    اگر بیگ زاده بود مسی اون گل رو نمیزد
  • محمدرضا A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    داوری کلا در این جام افتضاح بود.پنالتی اسپانیا جلو هلند پنالتی نبود.اونم از پنالتی صد در صد ما که داور ضعیف بازی نگرفت.سپ بلاتر با این افتضاحاتش باید جم کنه بره.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 0
    کی بود وسط زمین می خواست دریبل بزنه توپ لو رفت ما گل خوردیم؟؟؟؟؟؟
  • مرجان IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 1
    به قول عادل چقدر خوبیم ما
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 2
    با وجود اینکه جام جهانی برام تموم شد با شکست ایران.اما خوشحالم مسی گل زد تا بعضی بی ادبا تنبیه شوند
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    افرین بر تیم ملی ایران واقعا بازی خوبی داشتن ولی داور در حق ایران ظلم کرد اخ که بمیری داوراشغال
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    33 8
    زنده باد ایران
  • شوالیه تیفوسی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    54 50
    فیلم بازی را ببینید، اگر نکو نام در دقیقه 90وسط زمین شروع به شیرین کاری نمی کرد. توپ لو نمی رفت و در ادامه گل نمی خوردیم. کارلوس اینرا دید. یکبار دیگر یک استقلالی باعث شکست ایران شد
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      6 5
      اتفاقا آوردن حقیقی باعث شکست شد.اونجا گوچی نباید پرس می کرد جای حقیقی بود...یک بازو بند آبی چه کرده با بعضی ها.اگر نکونام نبود تو این 2 بازی شاید 5 تا می خوردیم
    • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      4 4
      گوچی خوب شوته رو بلوک نکرد چه ربطی به نکونام داشت.بازوبند آبی سنگین شده واسه بعضی ها
    • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      10 4
      فیلم بازی رد دیدم هیچ ربطی به نکونام نداشت اون دریبل 3 دقیقه قبل بود توپ رفت رو 18 و برگشت و پاسکاری شد و مسی زد تو گل....با استدلال شما کاشکی دقیق 53 دژاگه توپ رو به اوت نمیزذ چون همون توپ دقیقه 91 رفت تو گل
    • سحر IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      15 4
      چه ربطی به استقلال داره همه چیزو به هم ربط میدید آندو و جواد عالی بودن بحث استقلال و پرسپولیس نیست حرف ایرانه عزیز من ایران
    • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      7 4
      من چنین چیزی قبل از گل مسی ندیدم اون مال 4 دقیقه قبل بود.گوچی بی تفاوت دفاع کرد
    • saaaraaa IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      1 0
      اخه شما جوک میگین گوچی چحوری توپو از بهترین بازیکن دنیامسیبگیره اخ بدم میاد الکی به خاطر جواد بهترین بازیکنایه تیم مثه گوچی و اشکانو خراب میکنید اشکان اوت زد گوچی بلوک نکردبازم حرف الکی....جوادم کلا فرشتس تقصیر اون۲تاس...ها؟؟؟اس اسین دیگه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 1
    واقعا اونایی که منفی میدن به نظرم هویتی ندارن برن بمیرن بهتره
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 2
    واقعا خنده داره پنالتی هم میگرفت گل نمی شد دروازه بان آرژانتین واقعا آماده بود
  • ساجده IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 1
    با اینکه باختتیم ولی بازی بسیار قشنگی کردیم.....اصلا انتظار نداشتم ایران انقد خوب بازی کنه....دست بچه ها واقعا درد نکنه....
  • احمد یاداور IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 0
    لطفا به این گزارشگرای ما بگید در زمان گزارش انرزی منفی ب بیننده ندید واز جو وحال وهوا مردم اگاهی داشته باشن انرزی مثبت بدن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 10
    نتیجه اتوبوس پارک کردن همینه ما حقمون برد نبود واقعا خنده داره پنالتی هم میگرفت گل نمی شد دروازه بان آرژانتین واقعا آماده بود
  • بی نام US ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 0
    خواهشا کسی به داور توهین نکنه و فقط محترمانه مراتب اعتراضتون را به ایشان اعلام کنید... ما ملت با فرهنگی هستیم.
  • حسین A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 0
    سپاس از مردان پارس
  • عطشان یاری پور IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    7 0
    پنالتی گرفتن به نفع ایران واسه داور قابل هضم نبود انگار...حتی داور بازی هم از بازی خوب ملی پوشان شگفت زده شده بود....
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 0
    براستی اگر مسی متولد نشده بود آرژانتینی ها چه می کردند؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 3
    ایران به نکونام باخت به غرور نکونام ما باختیم آقای نکونام جواب 80 میلیون ایرانی رو بده....
  • علی A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    2 0
    پس ما میتوانیم با اتحاد و همکاری و خودداری از مسایل حاشیه ای و بازی غیرتمندانه نتیجه خوبی بگیریم بازی قشنگ دیشب , خود پیروزی و تحولی در فوتبال ما بود
  • علی A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    5 3
    این نکونام چه مرگشه اون از آخر نیمه اول بعد بازیم رفته پیراهن مسی روگرفته آخه نامرد دقیقه 90 اون چه کاری بود تو کردی,خوب عشق مسی هستی برو یه جا دیگه این کارا رو بکن اه اه اه .....
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 1
    اونایی که به جای تشویق و لذت از کار بچه ها منفی نظر میدن به روانپزشک مراجعه کنن
  • مهشید DE ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 2
    اگه ارژانتین یه ستاره مثل مسی داشت شکر خدا تیم ما پر از ستاره بود و اگه در اثر داوری نا عادلانه باختیم این باختمون سرافرازانه بود ما به داور باختیم نه ارژآنتین
  • morteza A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 2
    وقتی که داور صربستانی که دشمن مسلمانان است انتظاری بیش از این دارید؟ و البته نکونام ...نکونام ...نکونام ...
  • بی نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    لطفا کی روش را نگه دارید
  • حسین US ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    کاش موقیت قوچی در سمت راستش بود
  • مهتا US ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    وای دعا کنید صعود کنیم.... یعنی میشه؟؟؟؟؟