ایران یک - بوسنی 3/تیم ملی سرافرازانه حذف شد/ رویای صعود رنگ باخت

تیم ملی ایران بازی با بوسنی را با اعتماد به نفسی بالا آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور: انگار قرار بود روز ، روز شانس ایران باشد. با پایان باران شدید سالوادور، ایرانی های حاضر در ورزشگاه فونته نوا آماده شدند تا بزرکترین بازی تاریخ شان را جشن بگیرند . شروع توفانی آرژانتین و گل مسی درحالی که تیم ملی هم خوب شروع کرده بود می توانست خوش یمن باشد حرکت عالی حاج صفی در شروع بازی و سرنگون شدنش در 18 قدم بوسنی اما معنایش برای ایران رسیدن به پنالتی نبود و تنها دقایقی بعد بود که بوسنی صاحب فرصتی عالی شد که توپ را حقیقی خیلی تماشایی برگشت داد . در همین دقایق اما نیجریه ای ها گل مساوی را به آرژانتین زدند تا کار تیم ملی دشوار شود. حالا اگر آرژانتین موفق به بردن نیجریه با یک اختلاف گل هم شود ، ایران باید با دو گل اختلاف از سد بوسنی بگذرد. این فشار باعث شده بود تا ورزشگاه دقایقی کوتاه کاملا خاموش باشد اما خیلی سریع جمعیت به خود آمدند و تیم هم وسط زمین جان گرفت.

بوسنیایی ها اما بی استرس بازی می کردند و برای حفظ اعتبارشان عالی به مصاف ایران آمده بودند. در دقایق میانی نیمه اول فشار انها لحظه به لحظه بیشتر می شد . این درحالی بود که در پورتو الگره همچنان دو تیم نیجریه و آرژانتین مساوی بودند و این بدترین نتایج ممکن برای ایران بود. خطای مسعود شجاعی چسبید به 18 می توانست کار دست ایران دهد اما به خیر گذشت و دقیقه ای بعد تیزهوشی دژاگه در ارسال سریع خطا با سانتر زمینی شجاعی ایران را به دروازه بوسنی نزدیک کرد اما توپ را دفاع های بوسنی قطع کردند. در قبرگشت سید جلال از جان مایه گذاشت و  توپ بازیکن بوسنی را قطع کرد. بچه ها اما فارغ از همه استرس های بازی سعی می کردند روی بازی خودشان تمرکز داشته باشند.

یک لحظه غفلت در استراتژی بازی. درحالی که تیم ملی پیش رفته بود و می خواست گل بزند ، حاصلش برای ابوسنی یک گل بود. گلی از ادین ژکو . توپی را که شجاعی باید به منتظری پاس می داد برای اشکان انداخت و لو رفت در پاتک ، بوسنیایی ها خیلی زیبا گل زدند. 

بعد از این گل ایران برای جبران پیش آمد اما از بد حادثه بازیکنی که باید کار را تمکام می کرد ، دوباره مسعود شجاعی بود و توپش به تیر دروازه خورد.

در ادامه تیم ملی برای اولین بار در این بازی ها پیش کشید تا شاید بتواند از شانس صعودش استفاده کند. پیش کشیدن تیم ملی فشار را بر بوسنی بیشتر کرد. دفاع بوسنی در این دقایق سعی داشت با گرفتن آفساید مهاجمان تیم ملی را مهار کند . تاکتیکی که چندبار قوچان نژاد و دژاگه را اسیر کرد. استرس بالای بازی سبب شد تا کروش در همان ابتدای بازی کتش را از تنش در بیاورد و نگران اتفاقات بازی باشد. شعار حمله حمله طرفداران ایرانی قطع نمی شد . فریادهای ایرانی که سعی داشت تا روحیه ملی پوشان را همچنان بالا نگه دارد.

بازی فیزیکی دو تیم در میانه میدان فعلا شرایط را به سود بوسنی پیش می برد . کارلوس کروش برای این دقایق سعی داشت با اضافه کردن جهانبخش شاید تیمش را هجومی تر کند. سانتر دژاگه روی ضربه کاشته را گلر بوسنی به سختی جمع کرد و ایران همچنان در حسرت گلزنی باقی مانده بود. ضربه کاشته عالی مسی در پورتو آگلریه ، دوباره ارژانتین را پیش انداخت و حالا ایران باید بیشتر و بیشتر حمله می کرد.  بازی در پایان نیمه اول با شکست تیم ملی به پایان رسید و 45 دقیقه تیم فرصت داشت تا خودش تاریخش را بسازد . آیا این اتفاق در نیمه دوم قرار بود رخ دهد؟

شروع نیمه دوم و ورود خسرو حیدری به جای مسعود شجاعی . کروش باز این تعویض را به علیرضا جهانبخش ترجیح داد. قبل از ورود تیم به زمین بچه ها دور هم جمع شدند و حلقه اتحاد زدند ، حلقه ای که خسرو و حقیقی دروازه بان تیم غایبانش بودند. حقیقی دیرنر از همه بازیکنان تیم از رختکن بیرون امد و دوان دوان خود را به دروازه رساند. بازی در دقایق ابتدایی آرام ادامه داشت و در همین دقایق نیجریه در ورزشگاه پورتو آلگریه گل مساوی را به آرژانتین زد و باز هم یار شماره 7 این تیم. اگرچه در سالوادور ایران و بوسنی با همان نتیجه بازی را ادامه می دادند در پورتو االگریه آرژانتینی ها برای برد می تاختند و گل سوم را هم به نیجریه زدند.  پرس بازیکنان تیم ملی در میانه میدان ایران را صاحب یک ضربه خطا کرد . دفاع ها پیش رفتند اما باز حاصلی نبود. ایران هنوز به دروازه بوسنی راهی نداشت و بوسنی چشم به ضد حمله ها دوخته بود. 

فشار ایران روی دروازه بوسنی باید جواب می داد اما مدام پرچم داور اسپانیایی به نشانه افساید بچه های تیم ملی بالا بود. 

در شرایطی که تیم ملی قدر موقعیت هایش را نمی دانست یک اشتباه از منتظری در بازی دفاعی و بعد از او لو رفتن توپ توسط سید جلال باعث شد تا بوسنی از دومین حمله جدی اش به دومین گل برسد.  تیم ملی بعد از این اتفاق عصبی به نظر می رسید و شانس تیم برای صعود خیلی کمرنگ .

خوردن گل دوم تیم را به سمت بازی احساسی برد. در این دقایق بوسنی چند موقعیت عالی برای گلزنی داشت اما شانس با ما یار بود.ورزشگاه با جوی که به سمت بوسنی برگشته بود ، یکسره فریاد بود.

فشار تیم ملی سرانجام نتیجه داد. تیم ملی گل زد البته خیلی دیر اما سرانجام طلسم گل نزدن ها را شکست . هرچند این گل فقط لحظه ای دوام داشت. سانتر زیبای جواد نکونام را قوچان نژاد گل کرد اما در برگشت ، و کمتر از دو دقیقه بعد بوسنی به گل سومش هم رسید . بچه ها اگرچه 3 گل خورده بودند اما پای قول شان بودند و داشتند می جنگیدند اما حمله و دفاع همزمان برای تیمی که رفته بود تا روی ضد حمله ها فقط به فکر یک نمایش آبرومندانه باشد ، خیلی هم ساده نبود. تیمی که از ابتدا هم حتی سرمربی اش گفته بود برای وضعیت تهاجم کامل ، قدرت لازم را ندارد. تیم ایران که با بیرون کشیدن از لاک دفاعی ، ریسک خوردن گل های بیشتر را پذیرفته بود ، با این وجود با تمام توانش جنگید. تیمی  که سرافرازانه در لحظه پایان بازی ها از سوی هوادارانش تشویق شد. کارلوس که 20 دقیقه پایانی را تنها زیر باران ایستاده بود و حرص می خورد ، آخر بازی لبخند زنان بازیکنانش را در آغوش کشید. یچه ها هر کدام گوشه ای از زمین ماتم گرفته بودند اما دتلاش شان قابل ستایش بود. آنها که قرار بود به بازی های جام جهانی بروند تا بدترین تیم جام باشند ، فراتر از حد انتظار ظاهر شدند اما انگار این افسون آمریکای جنوبی برای ایران است که تیم ملی باز هم جام جهانی را با یک امتیاز به پایان برد .  حالا احتمالا عصری جدید در فوتبال ایران در پیش است. دوباره عصر از رو بسته شدن شمشیر ها و گفتن خداحافظ ها سر مری رسد. مسیری که یکبار 8 سال فوتبال ایران را به عقب برگرداند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 145
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    شجاعی مثل جام ملتهای 2011 دوباره به تیم خودمون گل زد با توپ لو دادن
    • مهران A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      من همیشه در همه کامنت هام در این سایت گفتم یکی دلیل دعوت و بازی این شجاعی را بگه پارتیش کیه آخه؟
    • ايراني A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      فوتباله ديكه جه ميشه كفت به اميد موفقيت با مربي كري كارلوس كروش در جام جهأني ٤ سأله ديكه ...........
    • آریــــــا A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      باختن تــــــــــــــــوجیح نداره.. باختن مقصر شناسی نداره باختن اما و اگر و... نداره.. کاش یاد بگیریم از باخت های زندگیمون تجربه کسب کنیم و برای موفقیت آینده ، برنامه ریزی کارلوس کیروش دوستت داریم و ببری و ببازی هنوز خیلی زوده مارو ترک کنی.. به امید اینکه این وزارت ورزش ... و این فدراسیون نالایق قراردادشو واسه 5.6 سال دیگه تمدید کنن...
    • رضا A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      میلیارد میلیارد پول بیت المال هدر رفت که تو گروه آخر بشیم درست مثل والیبال
    • راحله A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      آقا اینقد شجاعی شجاعی نکنین. الکی تخصیرا رو گردن یه بازیکن خاص نندازین. این تیم حرفی برای گفتن نداشت در کل. اونایی باید برن جام جهانی که فک میکنن حرفی واسه گفتن دارن و مدعی اند. نه این تیم که همش رفته بود تو لاک دفاعی
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    گندزدند نیمه اولو
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      خخخخخخ...کلی خندیدیم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    باختیم رفت خداحافظ شادی
  • ali IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    ممنون اقای شجاعی
    • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      چرا حرف بی خود می زنید شجاعی تو جام جهانی نسبتا خوب بازی کرد لااقل در حد بقیه تیم بود اگه توپی که خورد تیر دروازه گل شده بود اونوقت هیچ کس بهش گیر نمی داد.
  • ابراهيم A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    متاسفانه امروز خيلي بديم. مهاجمان ما هم كه با دفاع فرقي ندارند. اصلا انگار گلزني بلد نيستند
  • بی نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    ایران در هیچ استراتژی جز دفاع موفق نیست. وایستادن جلو دروازه و دل به زد حمله بستن... خیلی تیم رو بزرگ کردید اما این تیم بدون گل زده به خونه برمی گرده و لقب بدترین خط حمله رو از آن خود می کنه
    • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      دفاع کردن که به هیچ وجه. اتوبوسی دفاع کردن شاید
    • یک شهروند A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      گل سوم هم خوردیم نکونام فقط حواسش به پیراهن عوض کردنه اول بازی داشت به کاپیتان بوسنی میگفت پیرهن رو میدی به خودم. اونوخ ما دلمون خوشه اینا واسه ما گل بزنند. اعصاب معصابمون رو خورد کردید امشب
    • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      دفاع رو هم دیدیم اخه تو اشتباه فردی سید جلال حسینی گل خوردیم.نه دفاع و نه حمله
    • ابراهیم A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      152 5
      آخه عزیز من مگه ما ابزار حمله رو در اختیار داشتیم ؟
    • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      12 1
      شما بازی ها رو دیدی؟
  • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    3 68
    شکست نه باید بنویسد 1 بر 0 شکست نیست
  • بی نام GB ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    این شجاعی چی داره که باید بجای بهترین بازیکنان روی نیمکت بازی کنه امروز هم ایران ده نفره مقابل بوسنی بازی میکنه واقعا از کیروش بعیده بازیکنان را نشناسه واقعا شجاعی در در حد واندازه تیم ملی در این تورنمت جهانی بود ایا حق جهانبخش یا انصاری فرد نبود بازی کنند میگویند کیروش مستقل عمل میکنه که باورش سخته حتما کسانی روی ارنج تیم تاثیر گذارند وگرنه تو این اخرین بازی میتونست از بازیکنان جوان که انگبزه بالاتری دارن استفاده کند
  • h IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    باز هم داوری سر ما رو برید.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    109 3
    غرور داشتیم...نباید از این بازیکنان زیاد تعریف می شد...
  • niko A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    بعد بازی ارژانتین وقتی ملت زیادی جو گیر شدن یکی نگفت که آقا این تیم 2 تا پاس نمیتونه بده.مثل اتوبوس دفاع چیدن زدن زیر توپ منتظر شانس و کرنر زدن بودن که نشد فوتبال.مطمان باشید بدون گل زده جام جهانی رو تموم میکنیم و یک رکورد تازه ثبت میشه.اگه یکی از موقعیت های ارژانتین توی نیمه اول گل میشد تا آخر یه 6 7 تایی نوش جان میکردیم.ما ملت جو زده ای هستیم که با مساوی نیجریه انگار قهرمان جام جهانی شدیم و آقای کاپییتان دور افتخار میزنه ...و مردم از خوشحالی میان تو خیابون
  • مهربان توسی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    خدا حافظ جام بیستم خدا حافظ کیروش و... سلام بر حسین فرکی
  • حمید رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    ما سطح فوتبالمان همینه. 2 تا پاس درست نمیتونیم به هم بدیم. از قدیم هم گفتن با یک گل بهار نمیشه. به نظر من بعد از جام جهانی حداقل نکونام و شجاعی باید از تیم ملی برند.
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    120 2
    هر وقت ملت به تیم دل می بندد آنها ضایع ترین بازی را به اجرا می گذارند . خدایش بریم مرحله بعد بگیم چند منه
  • شایان IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    بیخیال والیبال رو عشقه
  • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    9 78
    حتی یه گل هم تو این جام نزدیم
  • فردوس توسیوند A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    77 2
    با یک بازی نسبتا خوب مقابل ارزانتین فکر کردیم فوتبالمون جهانی شده بابا متاسفانه آسیا هنوزم ضعیفه
  • طاها IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    41 2
    شاید جلو آرژانتین خوب بودیم ولی بازم باختیم تو فوتبال گل ها رو می‌شمرند کی اینو میفهمن که شاید یه گل بزنن فقط شده دفاع
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    126 4
    بابا بسه دیگه حاصل فوتبال دلالی و مدیران سیاسی بهتر از این نمیشه از توهم در بیایید فقط والیبال
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    ای پوز این فوتبالیستهای پررو زده شد فقط والیبال
  • بی نام RO ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    70 1
    نمیدونم این دریپل زدن چیه همه میخوان بزنن.با بازی علی اصغری به جایی نمیرسیم...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    71 0
    دارن مثل کسایی بازی میکنن که صعود کردن و خیالشون راحته
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    37 11
    همین فقط بلدن بچپن تودفاعحالا معلوم شد هیچ چی نییتیم تیمی که نمیتونه حمله کنه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    66 3
    بازيکنهاي ما اصلا حرفه اي نيستن.تا همين بازي ها هم فقط تاکتيک مربي بود.ک پاس صحيح نميتونند بدهند.
  • علی A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    60 37
    همون بهتر که جام جهانی نمیرفتن
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    5 53
    ماميبريم
  • مهران A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    کجاست علی دایی کجاست کریم باقری کجاست حمید استیلی کجاست فرار مهدوی کیا
    • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      همشون خونشون نشستند دارند دلار می شمارند
  • الیاس A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    95 2
    خوشی به ما ایرانی ها نیومده تا میایم به خودمون ببالیم گند میزنیم
  • رضا IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    53 57
    آقای کیروش باید توضیح دهد که چرا اینقدر تفکرات دفاعی دارد و اهل ریسک نیست. چرا اینقدر عناصر دفاعی در ترکیب قرار دارند ، ان هم در بازی که احتیاج به برد داریم. داریم یک رکورد عدم گلزنی میرسیم تا این هم به تمام آمارهای خوب ایران در جهان اضافه بشه.
  • مهربان توسی A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    124 1
    آسیا نشان داد در فوتبال جام جهانی هنوز متاسفانه حرف خاصی برا گفتن نداره
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    37 22
    بنده ی خدا بازیکنان فکر کنم کی روش بهشون گفته روزی 1000 بار ازروی واژه دفاع مشق بنویسن
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    41 7
    بابا صعود پیشکش یک گل بزنید لااقل
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    کريم انصاريفرد توي ايران ميلياردي ميگيره و هر سال ميگه ميرم اروپا اما هننوز قطر هم نرفته.اما نميتونه يه کنترل بکنه.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      30 85
      چه ربطی داره کیروش پنج دقیقه بهش وقت داد اونم خیلی خوب کار کرد
    • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      54 8
      5 دقیقه؟؟ بیشتر از 20دقیقه بازی کرد ولی هیچ کار مثبتی نکرد یه توپم نمیزد بازیکن پشتیش خیلی خوب میشد موقعیتش ..کلا بازیکن خوب تو زمان کم هم خودشو نشون میده مثل جهانبخش
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    72 12
    فقط نتیجش پولی بود که از این ملت حروم شد امثال شجاعی
  • محمد US ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    موافق تمدید قرارداد کیروش هستید؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      62 16
      مطمئن باشید ماندن کیروش اگر بمونه و پیشنهاد بهتری نداشته باشه در حال حاضر به صلاح ماست وقتی دی ماه باید در جام ملتها حاضر بشیم و هر مربی بیاد در صورت نتیجه نگرفتن براحتی نداشتن زمان کافی رو بهونه میکنه بخصوص اگر داخلی باشه .... امیدوارم اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم گرچه یکیم دیر شده و امید به موندن کیروش کم رنگ شده ... اما اگر بمونه آینده خیلی خوبی برای تیم پیش بینی میشه
  • ايراني IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    43 5
    تيم به اين ضعيفي ببازيم تموم شه. اه اه اعصاب نذاشتن برامون. خسته شديم .بريم بالا از تيم هاي بعدي با افتضاح ميبازيم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    کي روش در قلب ما مي موني.باخت اين بازي باعث ميشه مربي هاي وطني که ساکت بودند باز زبون باز کنند.متاسفم براي فوتبال کشور.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    65 6
    اشکال نداره به جاش تو والیبال صعود میکنیم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    216 6
    به تاریخ نگاه کنید، همیشه تیم ملی ایران بعد از یک بازی عالی ، دچار توهم و غرور شده و بازی بعد را باخته
    • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      58 21
      بازی با آرژانتین 73 به 27 مالکیت توپ با اونا عالی بود برای ما؟
  • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    41 50
    یادتون باشه شجاعی و حسینی مانع شادی این ملت شدید،حسرت صعود به جام جهانی تا 4 یا 8سال دیگر در دل ما خواهد ماند،همین جور الان آبکش میشیم،مطمئن باشید گریم گریبانگیر شما دوتا را خواهد شد...
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    28 7
    هوای گریه دارم.....
  • hasan EU ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    65 20
    فرق دروازبان مطمن با دروازه بانی که فقط ژست دروازبانی داره تو این بازی معلوم شد.
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    25 58
    آفرین بر مسلمانان بوسنی
  • حسن ت A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    47 7
    اگه بوسنیایی ها با همین رشادت که جلو ایران بازی کردن جلو صربها ایستادگی میکردن الان تاریخ دنیا جور دیگه ای نوشته میشد
  • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    66 14
    والیبال هورا فوتبال سوراخ
  • مهرداد A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    27 5
    فقط بزن زير توپ أن هم با دردسر بلد بوديم و هيچ برنامه و توانايى براى حمله نداشتيم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    38 12
    این فردوسی پور شورشو در اورده بسه بابا این فوتبال حقیر ارزش این همه جنجال نداره
  • مهدی A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    71 8
    چرا این جهانبخش فیکس بازی نمی کرد، هر وقت به زمین آمد، عالی بود
  • روحيه A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    تيمهاي ديگه هم كاپيتان داشتند ما هم كاپيتان ، حيدري و نكونام در حد اين بازيها نبودند ، در مجموع در اين بازي خرس وسط شده بوديم و مسخ شده
    • بی نام A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      34 66
      آقاي روحيه ... اگه حيدري و نكونام در حد اين بازيها نبودند مثلا كيا بودند ؟؟؟؟ .... هيچ كدوم از اعضاي تيم ملي در حد اين بازيها نبودند حتي سرمربي فخيمه تيم
  • محمد IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    78 1
    اصلا بازی نمی کنن انگار جادوشون کردن فقط دارن توی زمین راه میرن انگار نه انگار همین بازیکنا بودن که داشتن بازیکنان ارژانتین را دریبل می زدن دوباره شدیم همون ایرانی قدیمی و با همون بازیهای قدیمی که از ایران سراغ داشتیم بی برنامه و بی انگیزه همون تیمه اول که بازیکنان می خواستن بیان توی زمین توی چهره اشون که نیگا می کردی و توی چهره سرمربی غم و اندوه رو می دیدی و از تیمی جنگنده خبری نبود ... معلومه که اینجوری می بازیم
  • افشین IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    از فردا سر و کله درخشان و مظلومی پیدا میشه
  • نگار A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    30 6
    با همه احترام به کیروش، سیستمش در این بازی اشتباه بود و باید همون روش بازی آرژانتین را بکار می برد. بوسنی را زیادی دست کم گرفتیم
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    31 7
    وقتم تلف شد
  • ایلیا GB ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    28 3
    دو تا بازی قبلی خوب بودنند ولی این بازی خراب کردنند
  • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    37 10
    یکی این فردوسی پور جو گیر را جمع کند
  • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    28 3
    حالا دیگه با خیال راحت و بهانه کافی اقای کقاشیان کی روش را بیرون میکنه.نشد یه دفعه ما از فوتبال کیف کنیم و کیفمون ادامه دار باشه.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    29 24
    آقایانی که در جو بودن حالا عیار تیم را دیدید؟ این است کیفیت تیمی که هیچ پیشرفتی از جام جهانی نداشته و به بوسنی که انگیزه نداشت هم باخت.
  • سعید A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    سر افرازانه؟؟؟ جک گفتی؟ بوسنی اولین بارش بود اومده بود جام جهانی. خجالتم خوب چیزیه والا
    • amir IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      بله بوسنی اولین بارش بود که اومد جام جهانی ولی کشوری که حدود ۲۰سال بیشتر قدمت نداره و واسه صعود به جام جهانی باید با تیم های حرفه ای اروپایی رقابت کنه و ۲۲تا از ۲۳تا بازیکنش لژیونره به نظرت وضعش خیلی بهتر از ایران نیست؟ یه پیانیچ اونا امشب هرکاری خواست کرد ما کیو داشتیم؟
  • لکستان IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    امثال شجاعی و نکونام خیلی کوچکتر از حد تیم ملی هستن.تا کی میخوایم بگیم حد ما همین بود.چند دوره دیگه باید بریم ببازیم.بابا با تیمای بزرگی بازی کردیم.هلند..یوگسلاوی.آمریکا.آلمان دو بار.پرتغال.مکزیک.نیجریه.آرژانتین.بوسنبیبسه دیگه.همش میگیم تجربه نداشتیم.بابا یه مقدار مثل والیبال کار کنید و پرچم روببرید بالا.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    حالم از این جمله بهم می خوره که عملکرد تیم قابل قبول بوده. بین 4 تیم با یه امتیاز چهارم شدیم. اون بازی آرژانتینم که انقدر بزرگ میکنن اون دو تیم دیگه هم با اختلاف یه گل از آرژانتین باختن...
    • مهدی A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      واقعا وقتی این کامنت ها رو دیدم تعجب کردن چرا مردم ایران زود ترش میکنن تا دیروز همه چی عالی بود یه هو بازی خوب تیم ملی جلوی آرژانتین رو نقد میکنن اینجوری نمبدونم واقعا چرا ما این همه زود ناراحت میشیم بابا واقعیت همینه
    • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      بازی با ارژانتین هم شانسی بود .موتور مسی اینها داغ نبود و گرنه وقتی بوسنی به ما سه تا زده . ما چهار پنج گل از ارژانتین می خوردیم
    • مهدی US ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      مردم شما اهل کجایید ؟ کوفه ؟ تا همین دیروز همه داشتن به به و چه چه میکردن، چی شد حالا ؟
    • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      واقعا اگه میبردیم نظرات همینگونه بود؟ کلا ملت جوگیری داریم ما تا دیروز میگفتن کروش نگه دارین حالا میگن خداحافظ کروش. تو همه مسائل همینگونه ایم ما
    • آزاد A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      فردوسی پور یه جوری گزارش کرد که دلم برای خیابانی تنگ شد.
    • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      تيم بوسني: حملهدفاع تيم ايران: فوتبالاستراحت
    • فرهاد IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      ما بايد اتوبوسي دفاع ميكرديم دقايق آخر حمله وقتي مغرور بش و از اول حمل كني نتيجش همينه
    • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      بفرما. این بود تاریخ و تمدن 2500 ساله تون؟ سنگین ترین شکست جام و فقط یه امتیاز
  • ما A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    ما چقدر بدیم ...
  • amin A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    هههههههه شما واقعا از این تیم انتظار صعود داشتین؟ زپلشک:
  • بی نام A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    پایان رویا .خداحافظ کیروش.
  • محمدرضا A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    75 20
    آخر قرارداد کروشو چیکار کنیم؟ خخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    بابا چتونه؟ چه ملت جوگیری داریم با یه غوره سردی تون میشه و با یه مویز گرمی؟؟؟ تیم ملی دو بازی عالی بود بسیار بالاتر از حد انتظار و بازی آخر برابر بوسنی با تمام ستاره هایش و بدون استرس شکست خورد، چه اتفاق عجیبی افتاده؟ جام جهانی برای ایران عالی بود عالی بود عالی بود
  • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    تو تیممون فقط آندو و گوچی و اشکان با غیرت بازی میکنن
    • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      66 66
      کل بازی رو شاخ مهرداد و اشکانه
  • reza4444 IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    جلال حسینی لو نداد لو نداد چه موقعی هم لو داد
  • بی نام ES ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    مطمئنم که همه به این نکته دقت کردن که ما هر وقت با لباس قرمز رفتیم تو زمین بهتر نتیجه گرفتیم،مثل بازی ایران کره که تونستیم صعود کنیم به جام جهانی‌ یا بازی با آمریکا در جام جهانی‌ ۹۸،یا همین بازی با آرژانتین که بچه‌ها فوق‌العاده بودن.نمیدونم شاید این رنگ واسه روحیه ما ایرانی‌‌ها بهتر نتیجه میده در بازی. چه خوب میشد اگه لباس اول تیم‌ ملی‌ بجای سفید قرمز بود....
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      ضمن تأیید حرف شما، اصولاً لباس سفید در مسابقات ورزشی نماد بی ابتکاری، صلح، بی خطر بودن و تسلیم و روحیه دادن به حریف است. اگر من کاره ای بودم، استفاده از لباس سفید را برای تیم های ملی کشورمان ممنوع می کردم. مسابقات ورزشی حکم جنگ را دارند، در جنگ هم رنگ سفید یعنی تسلیم
    • بی نام A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      38 15
      خواهش می کنم تیم ملی رو وارد این مسائل نکنید.
    • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      64 2
      آلمانم سفيد مي پوشه ولي تسليم نيست بچاپ
  • مجید A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    سلام هموطنان عزیزم بهتر نیست کمی فقط کمی واقع بینانه با مسئله برخورد کنیم؟ ما در جام جهانی حاضر شدیم بدون یک دیدار تدارکاتی قوی .. یادمون باشه که چه اردوهایی برگزار کردیم که باشگاههای سپاهان و استقلال به تیم ملی بازیکن ندادند و یک اردوی ده پونزده نفره مجبور شدیم برگزار کنیم .. اگه منطقی برخورد کنیم باید چهارتا از نیجریه میخوردیم و چهارتا از آرژانتین اونوقت دیگه کسی توقع برد مقابل بوسنی حرفه ای رو نداشت . بوسنی که هیچی برای ازدست دادن نداشت . یه خسته نباشید به بازیکنانمون میگم و از تلاششون تشکر میکنم . انشالله در جام ملتها با توجه به تجربه بازیهای جام جهانی نتایج خیره کننده ای بدست بیارند . ما نشون دادیم بهترین تیم آسیا هستیم . منتها امیدوارم این تیم رو رها نکنیم .
    • رامسری IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      44 24
      دقیقا حرف دلمو زدی...
    • محمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      50 36
      از بس میگفتیم که تیم ملی باید با تیمای خوب خارجی بازی کنه آقای کیروش میگفت لازم نیست و فقط ترینیداد و توباگو و یکی دوتا کشور ضعیف دیگه...اگه با تیمهای امثال آرژانتین بازی میکردیم ترس بازیکنای تیم میریخت و بردن نیجریه و بوسنی واسمون آسون بود ولی کو گوش شنوا.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    جای رحمتی ، صادقیان ، جباری ، خلعتبری و ........ خالی حالا بگید کیروش خیلی عالیه هیچ برنامه ای برای گل زدن ندارند فقط مساوی و ضد فوتبال
  • وحید IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    18 32
    مقاله جالبی بود. واقعا از وقتی که گذاشتید ممنونم.
  • ارزو از مشهد A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    کیروش و رضا خواهشا برین و پشت سرتونو نیگاه نکنین خودتونو بدبخت نکنین
  • بی نام RO ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    آقای کی روش امیدوارام با ایران تمدید قرار کنی ولی بزرگترین اشتباهات که در هر سه بازی من به آن معتقد بودم استفاده از شجاعی بود که باعث حذف ایران شد.
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    رحمتی بود گل اول و دوم رو نمی خورد
    • ارزو از مشهد A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      69 39
      10 تا می خورد
  • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    71 33
    آفرین بچه های باغیرت ایران بضاعت فوتبالمون همین بود یادمون نره خیلی ها تیم ملی رو جا گذاشتند ما امروز بازیساز و پلی میکر نداشتیم ژاپن با اون همه سرمایه گذاریش و بازی با تیم های بزرگ 4تا خورد
  • بی نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    سرافرازانه؟ بین 4 تا چهارم شدیم با 1 امتیاز. لطیفه خوبی بود
  • منطقی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    آقای نکونام به جز اون پاس گلی که داد هیچ کاره بود، یه جورایی شده بود علی دایی سال 2006
  • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    مسعود شجاعی به درد تیم ملی نمی خوره
  • فری IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    51 10
    امشب هم خداحافظی با جام طلایی برزیل بود هم نکونام و شجاعی بسه هرچی موندید جارو واسه جوونای با استعداد باز کنید بسه
  • یک پلی تکنیکی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    91 7
    نظرات این صفحه رو بخونید نظرات بازی با آرژانتین رو بخونید نظرات بازی با نیجریه رو هم بخونید ایرانی هستیم دیگه . . . . درود بر مصدق / مرگ بر مصدق تا وقتی از این سیستممون بیرون نیایم ، تیممون درست نمیشه هموطنان عزیزم ، باید انقدر باخت تا بالاخره پیروز شد و ترکیب ایده آل رو پیدا کرد .
    • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      45 5
      شما درست میگی. ولی عزیز من تا جایی که یادم میاد ما همیشه فقط باختیم و باختیم . پس کی قراره یاد بگیریم که ببریم؟ احتمالاً در قرن 25 . البته بعید میدونم که اون موقع هم یاد گرفته باشیم.
  • خلیج فارس A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    39 15
    خدایی اگه بچها برده بودن نظرات چگونه بود؟؟
  • اکی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    72 15
    اره خوب دیه شما همون ملتی بودید که بعد بازی ارژانتین اومدید کلی تعریف کردید حالا اومدید دارین چرت و پرت میگینوقتی لیگمون داغونهوقتی کیروشو این همه میکوبونن وقتی 4 تا بازی تدارکاتی درست حسابی نداریم وقتی ملتی مثل شماها پشت تیم ملیه که سریع پشتشو خالی میکنین بهتر از اینم نمیشه. واقعا متاسفم براتون لیاقت ما همون مربیای ایرانیه که بیانو بازیکنا پر رو بشن و خودشونو بالا ببینن.لیاقت شما همون مربیای ایرانیه که فدراسیون داغونمون بزنه تو سرشونو هیچی نگن لیاقت شما همون مربیای ایرانیه هرچی بازیکن داغونه رو ورداره از لیگ داغون تر از خودشون ورداره بیاره تو تیم لیاقت شما همون مربیای ایرانیه که وقتی اومدن بازیکنا بعد تعویض به ساک لگد بزنن لیاقت شما حذفه...شما مردمی که اینجوری هستد
  • سارا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    57 8
    ملت ایران با یه غوره سردیشون میکنه با یه مویز گرمی
  • ع A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    62 13
    روحیه بچه ها و کیروش ضعیف بود از بس که حاشیه سازی شد سر موندن کیروش ما درخواست داریم کیروش بمونه تا اینده فوتبال ساخته بسه
  • سعید FI ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    42 4
    باید قبول کنیم که بازی های قبل دور از انتظار بازی کردیم فوتبال ما همینه نباید انتظار برد بوسنی رو داشتیم زمانی که احتیاج به گل داریم نمی تونیم کاری کنیم.نیاید شخص رو مقصر کنید.....سربلند باشی ایران من
  • امیر A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    34 22
    این کامنت و من چند ماه پبش تو خبرآنلاین دادم "تیم ملی با آندو، بی آندو، با تمام بازیکنای اصلی، بی بازیکنای اصلی، با بازیه دوستانه، بی بازیه دوستانه، با کیروش یا فرگوسن یا هر کسی... در هر صورت از گروهش صعود نمیکنه و نخواهد کرد این و هممون میدونیم. جام جهانی هم میاد و میره و تموم میشه اما رو سیاهیش میمونه برای بعضیا..." http://www.khabaronline.ir/detail/335612/sport/premiereleague
    • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      33 2
      حالا اگه میبردیمم میومدی ادرس بدی امیر جان
  • با وقار A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    56 18
    بضاعتمون همین بود..ممنونم از تک تک بچه ها...
  • امیرحسین A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    خداحافظ آقای کیروش. همین فردا قلعه نویی را سرمربی کنید تا تیم ملی را قهرمان جام ملت های آسیا کنه
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    50 28
    یجوری در مورد بوسنی حرف میزدید که چون اسم تیم ملی بوسنی رو اولین بار میشنوید یعنی اونا هیچی بلد نیستن. ما هم مدعی و مدافع قهرمانی نبودیم عزیزان هموطن. چرا فقط در عرض 1 بازی، فقط 1 بازی انقدر نظر ما ملت عوض میشه؟؟؟ بازی با آرژانتین خیلی خوب بودیم. با نیجریه متوسط و بوسنی هم اونا روحیشون بهتر از ما بود. تیم کارش خوب بود. بهر حال بهتر از اسپانیا که مدافع قهرمانی بود حذف شدیم. ایشالله جام ملت ها ببینیم بچه ها چی کار می کنن.
  • هرمز A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    47 13
    وقتی رئیس فذراسیون کفاشیان باشه بهتر از این نمیشه. 2006 با اون حاشیه هایی که واسه تیم بود تو گروه مون آخر نشدیم. حالا هی از بازیکن ها و کادر فنی بنویسین تا این آقا 4 سال دیگه بمونه و فقط خنده تحویلمون بده.
    • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      29 3
      اون سال تو گروه بعد از آنگولا آخر شدیم
  • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    41 2
    روحیه نداشتن
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    36 25
    اصلاً هم معلوم نیست نویسنده این مطلب یک لنگی تمام عیاره که باید به خاطر گند دو بازیکن تیمشافتتاح زیر گذر مهرداد پولادی و پاس گل زیبای حسینی یک مدتی حرف مفت نزنه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    50 19
    کیروش عالیه
  • رضار US ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    45 14
    اگه سيد جلال و حقيقي اشتباه نمي كردن مي تونستيم ببريم خبر لطفا بچاپ
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    44 9
    به قول فردوسی پور : حالا با تیم های انگلیس و ایتالیا و اسپانیا همزاد پنداری میکنیم خخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    23 4
    ﺍﻳﻦ ﺷﻜﻞ ﺑﺎﺯﻱ ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﻫﻤﻴﻨﺠﺎﺗﻤﺎﻡ ﺷﻪ.ﻣﺎﻫﻴﺖ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻣﺎ ﻫﻤﻮﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﺗﻮﻱ ﻣﻠﺘﻬﺎﻱ 96ﺩﻳﺪﻳﻢ ﻧﻪ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﺯﻳﺮﺗﻮﺏ ﺯﺩﻥ و ﺍﺗﻮﺑﻮﺳﻲ ﺩﻓﺎﻉ كردن
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    28 43
    خيلي هم خوب نبود ولي با اين حال تعظيم بلند بالايي به ايران ميكنم و دست تك تك بازيكنان تيم ملي فوتبال را مي بوسم
  • لیلی A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    38 12
    کجاش سرافرازانه بود؟ مسخره ش رو دیگه درآوردین. بچه محلهای ما بهتر از اینها گل کوچیک می زنن
  • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    29 6
    آخر شدیم.چون با غیرت بازی نکردن به جز چند نفر بقیه بی خیال بودن
  • آریان A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    38 4
    نمیدونم چرا همه جوگیر شدن فکرمیکنن ما باید بوسنی رو ببریم؟ هروقت توقعات بالا میره تیم ایران میبازه.
  • والیبال IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    34 2
    انشااله که پیروزی های پی در پی و غرور آفرین والیبالیست های کشورمان که واقعاً حرفه ای و در سطح جهانی بازی میکنند این ناکامی های فوتبالمان را جبران میکند . بیایید همه برای تداوم موفقیت تیم ملی والیبال دعا کنیم
  • دختر سپاهانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    52 11
    همه تا دیروز که ایران ارژانتین ومسی را مهار کرد و برنده اصلی بود خوب از ایران تعریف میکردید حالا که باخته ازش بد میگید ایران همیشه ایرانه چه با صعود به گروه بعد چه با حذف شدن مهم اینه بازیکنان ایران جوان مردانه بازی کردند زنده باد ایران
  • بی نام EU ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    11 30
    فقط کریم بنزما
  • p IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    50 12
    کی زوش باید بمونه.... وگرنه قلعه نویی رو میارن این مربیای داخلی فقط تو لیگ ایران می تونن کار کنن نه سطح اول فوتبال دنیا.
  • فرهاد IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    24 7
    از ایران فقط دفاع بر میاد
  • علینارمک A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    51 11
    بضاعت ما همین بود . به نظر من تیم ما یکی از با برنامه ترین تیمهای حاضر در جام جهانی بود . خوب دفاع میکرد و پرس و به موقع حمله . کیروش ابزار لازم رو نداشت . اینی که بازیکنا نمیتونن 2 تا پاس سالم بدن به کیروش ربط نداره برمگرده به زیرساخت و باشگاههای خودمون که 2 تا پاس دادن هم به بازیکنان یاد ندادن .بعد ادعا میکنن مربی هستن . با این بازیکنایی که کیروش داشت با اینکه سه چهارتاشونم وسطاش قهر کردن و رفتند رحمتی کریمی عقیلی جباری هر مربی ایرانی جای کیروش بود عمرا به جام جهانی صعود میکرد .. حالا ما با این تیم اومدیم جلوی آرژانتین و نیجریه اونقدر خوب بازی کردیم با برنامه با تاکتیک .. حالا از بدشانسی به بوسنی باختیم. نمیدونم .. یه ذره انصاف داشته باشیم .. اگه کیروش نیومد کلیزمن منتظرت هستیم
  • بی نام IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    43 1
    بهترين مربي دنيا هم بياد بهتر از اين نميشه، خانه از پاي بست ويران است، بايد از تيمهاي پايه و نونهالان يا نوجوانان شروع كرد تا در سالهاي آينده حرفي براي گفتن داشته باشيم.
  • آرش A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    0 0
    همه چیز به نسبت خوب بود همینکه ما با وضعبت نا بسامان فوتبالمان مانند عربستان 2002 هشتا نخوردیم یا مثل کره شمالی 2010....اما اما.. 4 سال وقت داریم برای ترمیم زیر ساختها ساخت استادیوم, توسعه زمین های چمن فوتبال ,توسعه دسته های پایین تا محلات و سرمایه گذاری روی استعدادیابی و پرورش آن توسعه فوتبال علمی توسعه فوتبال حرفه ای و ریشه کن کردن فساد در فوتبال و سرمایه گذاری روی فوتبال پایه اینها همه کار کردن روی زمینی برای پروزش محصول مناسب است و مربی تیم ملی تنها می تواند این محصول را خوب به دنیا معرفی کند در حالی که ما در ریرساخت ها مشکلات اساسی داریم این همه هزینه برای سرمربی تراز یک در این مرحله بیهوده است ولی