«سوفی هانا» نویسنده رمان‌های جنایی با حمایت نوه آگاتا کریستی سپتامبر امسال جدیدترین اثر خود با حضور هرکول پوآرو را راهی بازار می کند.

ایبنا به نقل از هرالد اکسپرس گزارش داد: سی و هشت سال بعد از مرگ آگاتا کریستی نویسنده داستانهای جنایی قرار است رمان جدیدی از وی منتشر شود ولی این بار نویسنده شخص دیگری است.

«سوفی هانا» نویسنده داستانهای جنایی در این رمان که قرار است ماه سپتامبر سال جاری منتشر شود داستانی به نقل از آگاتا کریستی با شخصیت معروفش یعنی هرکول پوآرو روایت می کند که قرار است مثل داستانهای کریستی معمای پیچیده‌ای را حل کند.

در داستان هانا، زنی جوان لندنی از تهدید به قتل شدن خود به پوآرو می‌گوید و اینکه عدالت باید در مورد او اجرا شود، سه مهمان هتل در آن شب کشته می‌شوند. بعد از شروع بررسی‌های لازم توسط پوآرو مهمان چهارم در اتاق دیگر هتل کشته می‌شود.

سوفی هانا نویسنده جدیدترین داستان پوآرو در مصاحبه با برنامه تودی پروگرام انگلیس می‌گوید در نوشتن این رمان به هیچ وجه از سبک آگاتا کریستی تقلید نکرده و تنها خواسته داستانهای پوآرو را ادامه دهد.

وی می‌گوید به خوبی شخصیت هرکول پوآرو را می‌شناسد و بارها کتابهای کریستی را درباره او خوانده است و از 12 سالگی تصمیم به نوشتن درباره داستانهای جنایی شبیه نوشته‌های آگاتا کریستی گرفته است ولی روند داستانی کریستی را تغییر نداده است.

سوفی معتقد است کتاب جدیدش تنها دنباله داستانهای آگاتا کریستی است و همانطور که ماتئو پیچارد، نوه آگاتا کریستی نیز در مصاحبه با رسانه‌ها گفته امیدوار است مردم با خواندن رمان جدید تشویق شوند تا رمان‌های اصلی آگاتا کریستی را بخوانند.

پیش از این داستانهای پلیسی جنایی هانا در 27 کشور دنیا منتشر شده است و با الهام از کتابهایش فیلمها و سریالهای متعددی در شبکه های مختلف تهیه شده است.
6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    62 3
    عاشقشمممممممممممم
  • ناصری A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    8 0
    امیدوارم فیلمش رو هم بسازند.
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    5 0
    اخه پوارو که در قسمت اخر مرد