فارس نوشت:

فیلم سینمایی «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده با عبور از مرز ۱ میلیارد و نیم فروش، خود را برای ۲ میلیاردی شدن آماده می‌کند.

 

فیلم سینمایی «رد کارپت» دومین ساخته رضا عطاران تا پایان شب گذشته پنجشنبه ۵ تیرماه به فروش ۳۳ میلیون تومانی دست یافت.

این در حالی است فیلم جدید عطاران با در اختیار داشتن ۲۲ سینما در کشور توانسته این فروش نسبتا خوب را به خود اختصاص دهد.

امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیملیران در گفت‌وگو با فارس با اعلام رضایت از فروش اولیه این فیلم گفت: «رد کارپت» طی دو روز از آغاز نمایش عمومی خود فروش قابل توجهی داشته و همچنین این فیلم شب گذشته در سینما آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از گیشه را به خود اختصاص دهد.

«متروپل» مسعود کیمیایی نیز تا پایان رو پنجشنبه ۵ تیرماه با در اختیار داشتن ۲۵ سینما در کشور از مرز نیم میلیارد گذشت.

این فیلم تا شب گذشته در سینماهای تهران ۳۴۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۱۷۵ میلیون تومان و مجموعا ۵۱۵ میلیون تومان به فروش رسیده است که می‌تواند کیمیایی را نسبت به گذشته امیدوارتر کند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «اشباخ» ساخته داریوش مهرجویی نیز تا شب گذشته با در اختیار داشتن ۱۵ سینما به فروش ۳۱۰ میلیون تومانی دست یافته است.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را در تهران ۲۴۵ میلیون تومان و در شهرستان ۶۵ میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که فیلم سینمایی «اشباخ» روز چهارشنبه سرگروهی خود یعنی سینما آزادی را به فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی داد و تا چند روز آینده نیز «اشباح» روی پرده سینماهای کشور باقی خواهند ماند.

بر همین اساس، فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد نیز تا پایان روز پنجشنبه ۵ تیرماه با در اختیار داشتن ۱۲ سینما ۸۳ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است.

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» در تهران را ۶۵ میلیون تومان و در شهرستان ۱۸ میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی نیز از رو چهارشنبه ۴ تیرماه اکران خود را با ۱۶ سینما در تهران آغاز کرد و توانست تا پایان روز پنجشنبه ۵ تیرماه به فروش ۹ میلیون تومانی دست پیدا کند.

بر این اساس، فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی نیز تا پایان روز پنجشنبه ۵ تیرماه با در اختیار داشتن ۱۰ سینما ۲۳ میلیون تومان از گیشه سینماها را به خود اختصاص داده است.

سعید پاکستانی مدیر پخش این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش «دربست آزادی» را تا پایان شامگاه پنجشنبه ۵ تیرماه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

محمدرضا صابری مدیر عامل موسسه پخش نور تابان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش فیلم سینمایی «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده را تا پایان روز پنجشنبه با در اختیار داشتن ۱۹ سینما ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که فیلم افشارزاده توانسته در تهران ۷۰۰ و هفتاد میلیون تومان و در شهرستان ۳۷۰ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص دهد که می‌تواند نویدبخش گیشه‌ای خوب برای مهشید افشارزاده باشد.

گزارش فارس حاکی است، فیلم سینمایی «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده با فروشی بالغ بر ۱ میلیارد تومان عنوان پنجمین فیلم میلیاردی بهار ۹۳ را به خود اختصاص داده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع الف DE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    1 0
    سلام . آمار فارس اشتباه است. جمع ۷۰۰ و هفتاد میلیون تومان و در شهرستان ۳۷۰ میلیون تومان می‌شود یک میلیارد و 140 میلیون تومان. پس تیتر شما هم اشتباه است
  • irani IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    2 0
    آقاي محمودي و بانو كجاست پس؟؟؟؟