خیلی ها نگران تیم ملی هستند.جام ملت های آسیا نزدیک است و اگر قرار نیست کروش در ایران ماندنی شود بهتر است تکلیف سرمربی تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود.

مرتضی رضایی: ماندن یا نماندن کروش؛درباره این مسئله هر روز بحث می شود.یک روز او در ایران ماندنی می شود و روز دیگر خبر می رسد که کروش در ایران نمی ماند.کروش گفته بود اگر فدراسیون ایران واقعا خواهان تمدید قرارداد است پیشنهاد مکتوب بدهد،پیشنهادی که کفاشیان شاید به شوخی،گفته که امروز روی میزش است!

اول
قبل از جام‌جهاني، سناريو چيده شده است. كروش طبق پيش‌بيني‌ها نمي‌تواند با ايران به خواسته‌هاي خود برسد و بعد از جام‌جهاني‌ بايد به خانه‌‌اش در پرتغال بازگردد. علي كفاشيان هم بارها با خود اين نقشه را مرور مي‌كند. كروش هم از اتفاقات كاملاً باخبر است. او بارها در مصاحبه‌هاي خود مي‌گويد مسئولان فدراسيون و كفاشيان دست از تظاهر بردارند و بگويند او را نمي‌خواهند... 

دوم
تا قبل از بازي بوسني هم بحث «رفتن كروش» است. بعد از بازي، ايران شكست خورده به رختكن مي‌رود اما كروش انگار برنده يك مسابقه بزرگ شده است. عليرغم شكست، مردم نام او را در ورزشگاه «فونته نووآ» فرياد مي‌زنند و لبخندي رضايت‌آميز روي لبان كروش ديده مي‌شود؛ مربي‌اي كه خوب بلد است بازي كند، راه رختكن را در پيش مي‌گيرد تا يكي از سخنراني‌هاي مهم زندگي‌‌اش را داشته باشد. فضاي رختكن، فضايي ملتهب است و بازيكنان هر كدام در گوشه‌اي نشسته‌اند. علي كفاشيان پس از خوش و بش با بازيكنان و گفتن خسته نباشيد، رختكن را ترك مي‌كند اما خيلي زود از او مي‌خواهند برگردد. اينجا قصه شروع مي‌شود. كروش در صحبت‌هايي مملو از احساسات خود را «عاشق بازيكنان تيم‌ملي» و «ايران» مي‌خواند. او مي‌گويد تك‌تك بازيكنان مثل پسرش هستند و مردم ايران، خانواده‌‌اش. همه منقلب مي‌شوند، از كفاشيان كه دوست ندارد كروش بماند تا بازيكنان. همه اشك مي‌ريزند و كروش سعي مي‌كند اشك‌هايش را پنهان كند. رئيس كه شديداً از اين حرف‌ها تحت تأثير قرار گرفته، وقتي با خواسته بازيكنان براي تمديد قرارداد كروش روبه‌رو مي‌شود مي‌گويد: «همه تلاشم را مي‌كنم تا او بماند.»

سوم
به ناگهان بازي به نفع كروش عوض مي‌شود؛ در كسري از ثانيه. كفاشيان از قبل به اين موضوع واقف است كه دو مقام بلندپايه دولتي يعني «حسن روحاني» رئيس‌جمهور و همين‌طور برادرش «حسين فريدون» حامي كروش هستند. فريدون در مراسم بدرقه و همچنين بدرقه تيم‌ملي در فرودگاه، كروش را مي‌بيند و به تعريف و تمجيد از او مي‌پردازد. برادر رئيس‌جمهور از كروش مي‌خواهد در ايران بماند. بعد از پايان جام‌جهاني‌ براي ايران، كروش به تهران بازمي‌گردد و اولين جلسه خود را روز يك‌شنبه با رئيس برگزار مي‌كند. كفاشيان در آن نشست تنها مي‌گويد مايل هستند قراردادش را تمديد كنند اما بحث‌هاي جدي را به يكي، دو روز آينده واگذار مي‌كند. كروش پس از جلسه با كفاشيان مي‌گويد: «اگر من را مي‌خواهند بايد پيشنهاد مكتوب بدهند.» و پيغام رئيس به او اين است: «پيشنهاد مكتوب؟ فردا (امروز) روي ميزت است!» همه‌چيز براي تمديد قرارداد كروش آماده به نظر مي‌رسد. وزير ورزش هم در مراسم استقبال از تيم‌ملي گفته است: «كروش را نگه مي‌داريم.» آيا در روزهاي آتي بايد منتظر تمديد قرارداد اين مربي بود؟

 

251 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    58 2
    بابا کی میخواین بفهمین کفاشیان فقط یه بله قربان گو هستش و هیچ کاره ی هیچ کاره ست ...؟
  • اوس موسی A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    45 0
    قرارداد کیرش روی میز وزیزاست
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    82 5
    ماندن کی‌روش دست کم حرکت رو به عقب نیست.
  • ب بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    20 4
    کیروش باید سیاست مدار می شد
  • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    7 50
    همه می دونستیم تیمی که فقط بازیکن فیزیکی داره هیچ وقت نمی تونه نتیجه مناسبی بگیره .ماهیت فوتبال ما هجومیه واس همین برزیل آسیا بودیم ولی حالا شدیم دفاعی ترین تیم جام کیروش بدرد فوتبال ما نمی خوره
    • ایرانی DE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
      21 13
      آره شما راست میگی واقعا