این های آمارهایی روزانه است از رقابت های جام جهانی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وب سایت معتبر "هو اسکورد"  (WHOSCORED) به صورت روزانه آمارهای فنی مربوط به جام جهانی 2014 را منتشر می کند. در این آمارها که رسانه های زیادی در جهان به آن استناد می کنند، نکات جالبی به چشم می خورد.

بهترین عملکرد در نبردهای هوایی: یونان

یونانی ها بهترین تیم بازی ها در نبرد های هوایی بودند. آنها به صورت میانگین در هر بازی بالای 63 درصد نبردهای هوایی را از رقبایشان برده اند. برزیلی ها رتبه دوم را در اختیار دارند با آماری بسیار نزدیک به یونان. با توجه به حذف یونان و ادامه حضور برزیل در جام، به نظر می رسد برزیل در این آمار صدرنشین خواهد شد. تیم های فرانسه، آلمان و انگلیس در رتبه بعدی تیم های موفق در نبردهای هوایی قرار دارند

خشن ترین تیم: اروگوئه

اروگوئه ای ها خشن ترین تیم جام بوده اند. آنها 8 کارت زرد دریافت کرده اند و یک بار نیز با کارت قرمز مواجه شده اند. یونان و کاستاریکا به صورت مشترگ پس از اروگوئه در رتبه بعدی قرار دارند. آنها 6 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده اند. اما برزیل و مکزیک هم تیم های خشنی در این جام بوده اند. آنها هر کدام 8 کارت زرد دریافت کرده اند. از میان این تیم های خشن برزیل و کاستاریکا هنوز در جام حضور دارند.

 بیشترین شوت در هر بازی: فرانسه

خروس های اروپایی بهترین آمار را در شوت به سمت دروازه دارند. حضور بازیکنان شوتزنی مثل بنزما، پوگبا و گریزمان باعث شده فرانسه آمار 19 شوت در هر بازی را به نام خودش ثبت کند. پس از فرانسه، غنا قرار دارد که آمارش 7/18 شوت در هر بازی است. غنا از جام کنار رفته است. پس از این دو تیم، به ترتیب برزیل، آرژانتین و پرتغال در رتبه بعدی شوتزن ترین تیم های جام قرار دارند.

بیشترین مالکیت توپ: آرژانتین

شاگردان سابه یا در تیم ملی آرژانتین بهترین آمار مالکیت توپ در جام را تا به اینجای کار به نام خودشان ثبت کرده اند. آرژانتینی ها به صورت متوسط در این جام در هر بازی 6/65 درصد مالکیت توپ در اختیار داشته اند. تیم های آلمان و اسپانیا در رتبه های بعدی قرار دارند. اسپانیا با وجود نتایج بسیار ضعیف در جام جهانی 2014، باز هم آمار خوبی از مالکیت را ثبت کرده است. همچنین ژاپن و فرانسه هم آمار بسیار خوبی در زمینه مالکیت توپ داشته اند و از این حیث در جمع 5 تیم برتر جام قرار دارند.

 دقت در پاس سالم: ایتالیا

ایتالیایی ها با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی، آمار خیره کننده ای در زمینه ارسال پاس ثبت کرده اند. ایتالیایی ها به صورت متوسط در هر بازی 2/89 درصد پاس صحیح داده اند. پس از آنها تیم های آرژانتین و آلمان قرار دارند که به ترتیب 8/88 و 2/88 درصد ارسال صحیح پاس داشته اند. همچنین در میان پنج تیم برتر در این آمار، نام تیم های ساحل عاج و فرانسه هم به عنوان تیم های برتر دیده می شود.

بیشترین پاس گل: خوان کوادرادو

کلمبیایی ها تا به اینجای کار هم آقای گلی بازی ها را به نام خودشان ثبت کرده اند و هم موفق ترین ارسال کننده پاس گل را داشته اند. خوان کوادرادو با ارسال 4 پاس گل، بیشترین پاس گل را در این جام داده است. پس از کوادرادو، بلیند از هلند با 3 پاس گل حضور دارد. هر دو بازیکن همچنان در جام حضور دارند. توماس مولر، کریم بنزما و ادن ازارد هر سه با 2  پاس گل در رتبه های بعدی قرار دارند.

بیشترین شوت در هر بازی از یک بازیکن: کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو بیشترین شوت را در این جام زده است. او آمار جالب 7.3 شوت در هر بازی را به نام خودش ثبت کرده که البته نتایج ضعیف پرتغال در این جام، مشخص می کند اکثر این شوت ها راه به جایی نبرده است. پس از رونالدو، کریم بنزما با ثبت 6 شوت در هر بازی بهترین آمار را داشته است. همچنین ژیان از غنا، شقیری از سوئیس و لیونل مسی از آرژانتین هم در این آمار به عنوان بازیکنان برتر دیده می شوند.

بهترین بازیکن جام

از نگاه هو اسکورد(WHOSCORED)  و با توجه به آمارهای دقیق این سایت، لیونل مسی تا به حال بهترین بازیکن جام بوده و بالاترین نمره را از این سایت دریافت کرده است. هو اسکورد به مسی نمره 9.2 از 10 را داده که بسیار نمره خیره کننده ای است. پس از مسی آرین روبن با نمره 91/8 قرار دارد. روبن با بازی های درخشانش برای هلند یکی از بهترین های این جام بوده است. جیمز رودریگس و نیمار دو بازیکن برتر دیگر این جام از نگاه «هو اسکورد» محسوب می شوند.

11 مرد منتخب جام (2-4-4)

دروازه بان:

بناگلیو(سوئیس)

خط دفاع:

آریر(ساحل عاج) لوییز(بررزیل) بلیند(هلند) رودریگز(سوئیس)

خط هافبک:

اسکار(برزیل) جیمز رودریگس(کلمبیا) پیانیچ(بوسنی) نیمار(برزیل)

خط حمله:

مسی(آرژانتین) روبن(هلند)

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرخکی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    1 1
    پس جواد نکونام کو
  • بی نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 6
    فقط کریس