خداحافظ سویا، سلام بارسلونا/ راکیتیچ: برای پرکردن جای ژاوی به بارسا نیامده‌ام

ایوان راکیتیچ ستاره باشگاه سویا با خداحافظی از هواداران این تیم به صورت رسمی به بارسلونا پیوست.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ او درابتدا در ورزشگاه سانچس پیسخوان درکنفرانسی خبری شرکت کرد و با سویایی ها خداحافظی کرد.البته کنفرانس خبری او با کمی تاخیر آغاز شد.چون برای مدتی طولانی راکیتیچ مشغول خداحافظی با صدها هواداری بود که در خارج از ورزشگاه انتظارش را می کشیدند.  او در جمع مقامات باشگاه سویا نتوانست اشک هایش را کنترل کند واشک ریزان با دوستدارانش درباشگاه سویا خداحافظی کرد.

 خود راکیتیچ هم این متن را خواند:«هیچ وقت فکرش را نمی کردم که جدایی برایم تا این حد دردناک باشد. من حرفهایی را برای گفتن آماده کرده بودم ولی ترجیح می دهم آنچه از قلبم می آید را به شما بگویم. می خواهم از دل نیدو رئیس سابق باشگاه که همیشه رفتار خوبی با من داشت تشکر کنم.از تمام مقامات باشگاه هم همین طور و از همه کارهایی که برای من و هم تیمی هایم انجام دادند تشکر کنم.» اودر مقابل سوالات خبرنگاران درمورد دلایلش برای جدایی از سویا حرف زد:« سویا همیشه انتخاب اول من بود. من کمی زمان درخواست کردم تا بتوانم به ارزیابی شرایط بپردازم و تصمیم گرفتم تا گام جدیدی را درکارنامه ورزشی ام برداشته و ازفرصت پیش آمده برای مبارزه در مسیر کسب جامهای بیشتر استقبال کردم. پارسال هم تیمی هایی از جمع ما جدا شدند ولی من ماندم تا با سویا افتخاراتی به دست بیاورم. الان زمان جدایی فرارسیده ولی من همیشه به مسائل فوتبالی فکر کرده ام.»

به بارسا می روم تا راکیتیچ باشم

 این روزها صحبت های زیادی مطرح می شود که راکیتیچ برای پرکردن جای ژاوی و سسک به بارسلونا رفته ولی او چنین نظری ندارد:« من برای پرکردن جای کسی به بارسلونا نمی روم. من به بارسلونا می روم تا ایوان راکیتیچ باشم و بهترین بازیهای ممکن را به نمایش گذاشته و خودم باشم. امیدوارم که در آینده هواداران سویا همان احساسی که دارند را بروز دهند. دوست دارم که هواداران خودش درمورد احساسشان نسبت به من تصمیم بگیرند. من به هواداران می گویم:«خداحافظ تا بعد.» در آینده در سویا زندگی خواهم کرد.چون خانواده ام اینجا هستند و هرجا که سویا باشد، خانه من است.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 2
    آخه تو پای چپ ژاوی هم نمیشی... دیگه مثل ژاوی پیدا نمیشه