سرمربی تیم ملی امشب مهمان برنامه عادل فردوسی پور است.

آریا صالحی:در حالی که قراربود تا امروز بسته پیشنهادی فدراسیون فوتبال به دست کارلوس کروش برسد اما این اتفاق هنوز نیفتاده است.بسته ای که شروطش بارها و بارها در رسانه های مختلف منتشر شده است اما این شروط را به خود کروش اعلام نکرده اند!

پس از آخرین جلسه ای که چند روز پیش در فدراسیون فوتبال برگزار شد طرفین دیگر جلسه ای با هم نداشته اند،البته کفاشیان از طریق یکی دو دوست ایرانی کروش به او پیغام داده است که کارلوس برای تمدید قرارداد باید مبلغ پیشنهادی اش را پایین بیاورد.اتفاقی که به نظراین واکنش کروش را به همراه داشته است:«اگر پیشنهاد همان پیشنهاد قبلی باشد حتی حاضر نیستم درباره اش بحث کنم.»

کروش امشب مهمان برنامه "بیست چهارده"عادل فردوسی پور است.او فردا تهران را به مقصد برزیل ترک می کند و پس از بازی فینال به ایران بازمی گردد.او با ترک ایران فرصتی را در اختیار مسئولان فدراسیون قرار می دهد تا آخرین تصمیم ها درباره تمدید قرارداد را بگیرند.البته به نظر می رسد اگر کروش با ایران به توافق نرسد در کنفرانسی خبری تمام حرف هایش را خواهد زد.

با شرایطی که برای ایران در جام جهانی پیش آمد خیلی از مردم خواهان تمدید قرارداد کروش هستند.اتفاقی که به نظر کفاشیان را هم مجاب کرده تا به خواسته مردم پاسخ مثبت بدهد.رییس فدراسیون فوتبال البته امید داشت تا وزیر ورزش در این پروسه از فدراسیون حمایت کند اما گودرزی خیلی صریح در گفت و گویی اعلام کرد که در کار فدراسیون دخالت نمی کند.در حالی که وزاری قبلی یکی قرارداد کروش را دردفترش امضا کرد و دیگری هم به طور محسوس در کار فدراسیون دخالت می کرد اما گودرزی نه تنها این کار را نمی کند بلکه از همان حربه ای که خودش کفاشیان در مواجه با افراد مختلف به کار گرفته استفاده می کند.او قوائد بازی را بلد است و هر کجا هم که از شرایط ناراضی باشد عدم رضایت خودش را با بیان اینکه وزارت پول ندارد اعلام می کند.

در هر صورت کروش امشب مهمان برنامه عادل است و احتمالا درباره یک هفته ای که در تهران سرکار بوده حرف خواهد زد.او احتمالا خواهد گفت که یک هفته منتظر پیشنهاد مکتوب بوده و البته عاشق مردم ایران است.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    264 7
    موضوع خیلی ساده ست.در مصاحبه ها میگن کیروش رو میخوایم اما در عمل کاری نمیکنن.بعدا میان میگن ما میخواستیم کیروش خودش نمیخواست و بهانه میگرفت.این روششونه تا به قولی کیروش رو مقصر عدم تمدید قرارداد نشون بدن.
    • ایرانی A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      147 7
      همین کارارو میکنیم که همش درجا میزنیم. ولی این سری قشنگ با مردم طرفن. مهم خواست مردمه نه کفاشیان یا هر کس دیگه ای.
    • بی نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      3 50
      اگر دولت پول کی روش را به فدراسیون بده اینهمه مشکل پیش نمیاد.
  • بی نام RO ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    37 70
    یک فیلمیه این بشر...
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    ردش کنین بره
    • محمد FI ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      60 7
      میخوای شما بیای ؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    35 97
    آقای کیروش لطفا بخاطر اینهمه طربدار و هوادار ایرانی هم که شده کمی قیمت رو پایین بیار. نستور پکرمن مربی کلمبیا و مانوئل پینتو هم کمتر از شما میگیرن.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    13 38
    دو باخت ویک تساوی که کمتر از باخت نبود حاصل کار این مربی بوده. همچین شاهکاری نکرده که بخواد کلاس بذاره
  • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    13 44
    با يك امتياز واقعا شقالقمر كرده ايشون.. حشمت خان مهاجراني هم كه همين كارو كرد.. برانكو هم ايضا.. ديگه از چي مردم خوشحالن من نميدونم
  • خضیراوی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    35 3
    دوستان ببخشید مثلا کسی فوق تخصص گرفته باشه بعد بیام حقوق یک سیکلی بهش بدیماین مربی 3 جام جهانی بودن، کمک مربی الکس فرگوسن هم بوده تا حدودی از این بازیکن ها تا تونسته با این همه زد و بند زیر میزی که در فوتبال ما میشه حداقل دفاع خوبی درست کنه ،فرصت بهش داد تا هجوم را هم درست کنه نه بخاطر پول بندازیم بیرون باید باشه تا 5 سال بعد فوتبال ما اوج پیدا کنه
  • ريال A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    21 15
    بابا این فوتبال کلی هزینه رو دست کشور میزاره بعد ازش این همه هم حمایت میکنن کلا کرکره این فوتبال رو بکشین پایین . این همه هزینه که برا فوتبال میشه اگه تو صنعت میشد دیگه این همه گشنه و دزد نداشتیم تورو به خدا قبول کنین. یکی منفعت فوتبال رو برامون بگه بدونیم.
  • بی نام A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    40 1
    کیروش معلومه که علاقه داره بمونه شرایطش هم منطقیه ای کاش براش کارشکنی نکنن ما دوست داریم بمونه
  • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    50 3
    کیرررررررروش بمون لطفا دوستت داریم کارت درسته
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    2 0
    فوتبال آسیا خصوصا ایران از این بهتر نمیشه. ربطی به پول و مربی نداره . فقط پول کلان ردو بدل میشه ژست فوتبالیهارو میگرن.