۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

فارس نوشت:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ناپدید شدن یک دختر اسرائیلی در شهر «یافا» و تلاش گسترده نیروهای پلیس برای یافتن اثری از وی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند سه جوان در حالیکه صورت خود را پوشانده بوده‌اند یک دختر اسرائیلی در منطقه «حولون» واقع در جنوب «یافا» را به زور سوار یک خودرو می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

بر اساس این گزارش این خودرو بدون سرنشین در منطقه حولون کشف شده و تعداد بسیار زیادی از نیروی پلیس رژیم صهیونسیتی به علاوه یک بالگرد متعلق به پلیس در حال جستجو برای پیدا کردن اثری از فرد گمشده هستند.

این حادثه چند روز پس از دو حادثه جنجالی قبلی رخ داد. ابتدا ناپدید شدن سه نظامی اسرائیلی در شهر الخلیل در کرانه باختری، که سرانجام پس از سه هفته جسد آنان کشف شد و رژیم صهیونیستی به بهانه این حادثه که گروه‌های فلسطینی را به دخالت در آن متهم کرد، حملاتی گسترده به غزه و کرانه باختری و قدس انجام داد و دوم اقدام شهرک نشینان صهیونیست به ربودن نوجوان ۱۷ ساله از اردوگاه شعفاط و به شهادت رساندن وی که اعتراضات گسترده مردم فلسطینی را در چند روز اخیر در پی داشته است.

روز گذشته که کرانه باختری و قدس شاهد تظاهرات مردمی بود، پیکر نوجوان فلسطینی در جمع دهها هزار فلسطینی خشمگین تشییع شد؛ فلسطینی‌هایی که با شعارهای خود خواهان شروع انتفاضه سوم بودند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    3 0
    بجای سیاسی کردن این موضوع باید بگردن دنبال بیماران روانی
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    5 2
    خدايا چه ميشد زماني كه قوم هاي سركشي چون لوط و .. را بدليل نافرماني عذاب فرستادي و نابود كردي قوم سركش بني اسرائيل را هم عذاب مي فرستادي و ساير انسانها را از شر آنها راحت مي كردي؟مگر كم موسي ع را آزار دادند ؟ و حالا هم در عصر حاضر ساير انسان ها ي بي گناه فلسطين را ؟ نمي دانم چه حكمتي داشت؟
  • شب افروز IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    8 4
    ازکجا معلوم؟ دزدیدن ها کار اسرائیلیها نباشه بهانه ای نباشه برای ظلم جنایت علیه فلسطینیهای مظلوم ازاین صهیونیستها هرمکرفریب که بگید برمی آید
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    6 2
    اگر بشود روحیه داعشی ها را علیه عوامل رژیم غاصب تحریک کرد در این صورت میشود از این وحشیها علیه دشمن دیگر استفاده کرد.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    4 2
    بنظرم نیروهای اطلاعات و امنیت ایران باید روی این موضوع کار کنه و خشم جهان عرب خصوصا داعشی ها و تکفیری ها و وهابی ها رو بسمت اسرائیل بچرخونه
  • ایرانی RO ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    8 6
    از کی تا حالا سه نوجوان 16 ساله شدن نظامی اسرائیلی؟؟البته مردم از خبرگزاری فارس انتظاری ندارن اما حداقل انتظار میره خبرآنلاین حرفه ای باشه و بده که اون سه نفر فقط سه تا نوجوان بودن و نه نظامی
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    6 2
    سه نظامی نبود و سه نوجوان بود
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    7 3
    اسراییلی های کشته شده هم نوجوان بوده اندازخبرانلاین دروغ گوی بعیداست
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    4 0
    و البته با در دست داشتن پرچم داعش یاد پیام حماس هنگام کشته شدن ضرغاوی در عراق افتادم... چرا ما نفوذ فرهنگی و کاریزماتیک روی حماس نداریم نمیدونم کاش اوون نفوذ که روی حزب الله لبنان داریم روی اینا هم داشتیم حداقل هزینه های مالی و فرهنگی زیادی بابت حمایت از آرمان فلسطین میدیم بدون اینکه فلسطینی ها ما رو ببینند