عکسی از لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با برند مایکروسافت

اولین تصاویر منتشر شده از گوشی لومیا 830 که به روز شده لومیا 820 سال 2012 است، حاکی است که نوکیا با برند مایکروسافت در راه است.

 

در عکس لو رفته روی سایتهای چینی که در زیر مشاهده می کنید لوگوی NOKIA by Microsoft به چشم می خورد که می تواند اولین گوشی با برند مایکروسافت باشد که پس از خرید و ادغام نوکیا در مایکروسافت به واقعیت می‌پیوندد.

بنابراین پس از الحاق رسمی نوکیا با مایکروسافت کم کم شاهد ورود اولین گوشی مایکروسافتی نوکیا خواهیم بود اما یکی دو سالی را باید همچنان این برند جدید را دو اسمه ببینیم.

لومیا 830 نمایشگر 4.5 اینچی داشته و دوربین 13 مگاپیکسلی (از نوع pureview) مجهز به لنز Zeiss است.

اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دست نیست و باید منتظر لو رفتنی دیگر باشیک تا اطلاعات بهتری بدست آید.

منبع: جی اس ام ارنا

5656 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موبایل فروش A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    3 37
    گوشیهای جدید نوکیا کیفیت گوشیهای سابق این شرکت رو نداره درسته گوشیهای سامسونگ به قول دکتر طراحیشون یه جوره ولی از لحاظ نرم افزاری فوالعاده قوتر از نوکیاست در ضمن الان دیگه به طراحی گیر نمیدن خوبی گوشیها رو باید از نوع دوربین و سیستم عامل وحافظه داخلی انتخاب کرد که الان سامسونگ و سونی یه سرو گردن بالاتر از بقیه گوشیها هستن....
    • ناشناس A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
      6 0
      موبایل فروش جان، سامسونگ از لحاظ نرم افزاری قویتر از نوکیا بود ولی تموم شد رفت این مربوط به عصر قدیم بود که وینفون 8 و 8.1 نیومده بود.
  • aeen IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    15 1
    جناب موبایل فروش شما که نمیخوای ادعا کنی دوربین سامسونگ ا نوکیا بهتره؟؟؟؟؟ برو ا نزدیک دوربین 1520 و1020 رو مقایسه کن با اس5 و نوت3... وینفون غولو با اندروید ننداز تو یه کاسه سر جدت.. برو حافظه در دسترس کاربر نوت3 رو ببین داداش... مقایسه برندای اصیل وباکیفیتی مث نوکیا و اپل با اسباب بازای سامسونگ که فقط رو کاغذ جذابن وججججدانا خنده داره
  • جمیاد A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    2 0
    من لومیا 625 دارم.دوربینش 5 مگاس عکسشو با اپل 5 اس مقایسه کردم.از ائن خیلی بهتر بود.خداعیش من قبلن نوکیارو دوس نداشتم اما از وقتی ک ماکروسافت نوکیا رو خرید کلن زیر و روشده چ از لحاظ طراحی چه از لحاظ نرم افزار. فقت مترو ویندوز فون می ارزه ب کل اندروید.