ایسنا نوشت:

دومین همکاری «آنجلینا جولی» و «برد پیت» پس از ۹ سال در جزیره «گازو» در کشور مالت ساخته می‌شود.

«جوزف موسکات»‌، نخست‌وزیر مالت اعلام کرد «برد پیت» و «آنجلینا جولی»، دو چهره سرشناس هالیوودی پس از سفر به این کشور جزیره «گازو» را به عنوان لوکیشن اصلی فیلم جدیدشان انتخاب کردند.

برد پیت سال ۲۰۱۱ نیز برای ایفای نقش در فیلم «جنگ جهانی z» به این کشور سفر کرده بود.

نخست وزیر مالت با ابراز خوشحالی از انتخاب کشورش به عنوان محل ساخت این فیلم گفت: از این که در این چند سال اخیر برای دومین‌بار میزبان این زوج هنرمند و خانواده‌اش هستیم بسیار خوشحالیم. من مطمئنم این فیلم به شناخته شدن جزیره زیبای «گازو» در سراسر جهان کمک می‌کند.

جولی ۳۹ ساله که خود نویسندگی این فیلم جدید را بر عهده دارد، این فیلم را یک فیلم تجربی و مستقل معرفی کرده بود که فیلمبرداری آن به مدت هشت هفته در اواخر اوت در کشور مالت صورت می‌گیرد.

جولی که اولین تجربه کارگردانی خود را در سال ۲۰۱۱ با فیلم «در سرزمین خون و عسل» تجربه کرد، اخیرا فیلم «شکست ناپذیر» را کارگردانی کرده است که قرار است از کریسمس امسال اکران شود اما هنوز مشخص نیست که کارگردانی این فیلم جدید را نیز بر عهده می‌گیرد یا خیر.

برد پیت نیز که تهیه‌کنندگی فیلم «دوازده سال بردگی» را همراه با نقش کوتاهی در آن بر عهده داشت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم اسکار امسال شد.

فیلم «آقا و خانم اسمیت» که تاکنون تنها فیلمی است که «جولی» و «پیت» با هم بازی کردند در سال 2005 موفق به فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلار شد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    9 1
    فقط تارانتینو از این پیت میتونه ی «آلدو» ی جذاب بسازه بقیه هیچی