رئیس فدراسیون فوتبال می گوید: «مسائل مالی برای کروش اهمیتی ندارد. او برای ماندن در ایران ابراز علاقه کرده.»

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه مراسم ختم مادر محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان در مورد شرايط تيم ملي ايران و كارلوس كروش گفت: «بعد از بازگشت از برزيل ملي پوشان ايران درگير مسائل مربوط به نقل و انتقالات شدند و خبر خاصي از آنها نيست. در مورد كروش هم بايد بگويم كه او در ايميلي پاسخ ما را داد و نظراتش را بيان كرد. ما هم تا چند روز ديگر نظراتمان را به كروش اعلام مي كنيم. در كل نظرات هر دو طرف به هم نزديك است و احتمال تمديد قرارداد او وجود دارد.»

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد مبلغ قرارداد كارلوس كروش گفت: «در صورت تمديد قرارداد كروش مطمئنا مبلغ آن از پيشنهاد اوليه او كمتر خواهد بود. به هر حال كروش براي ماندن در ايران ابراز علاقه كرده و به نظر مي رسد كه مسائل مالي اهميت چنداني براي او ندارد.»

علي كفاشيان در واكنش به شايعه حضور مربيان خارجي ديگر در تيم ملي گفت: «مربيان خارجي بزرگي بازي ايران را در جام جهاني ديده اند و از طريق واسطه ها براي هدايت تيم ملي اعلام آمادگي كرده اند اما فدراسيون تنها با كروش مذاكره كرده است.»

او در پاسخ به اين سوال كه كدام مربيان براي حضور در ايران ابراز علاقه كرده اند، گفت: «حدود 10، 15 مربي هستند اما من كه اسم مربيان خارجي را بلد نيستم كه به شما بگويم.» كفاشيان سپس خطاب به اطرافيانش گفت: «بچه ها اسم چند مربي خارجي را بگوييد كه من به دوربين ها اعلام كنم!»

رئيس فدراسيون با بيان اينكه از مذاكرات كروش با كشورهايي چون الجزاير و آفريقاي جنوبي خبر ندارد، گفت: «كروش چيزي در اين زمينه به من نگفته است.»

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه اگر مذاكرات با كروش به نتيجه رسد، تكليف سرمربي تيم ملي چه خواهد شد گفت: «در آن صورت سراغ ديگر گزينه هاي مورد نظرمان مي رويم و يك مربي ايراني را از ميان مربيان خوب داخلي انتخاب خواهيم كرد.»

او در بخش ديگري از صحبت هايش در مورد مسابقات فصل آينده ليگ برتر گفت: «بعد از تيم ملي اولويت ما ليگ برتر است و مي خواهيم در فصل آينده جوانگرايي كنيم. همچنين يكي ديگر از اهداف ما براي فصل آينده انتشار بازي ها را به صورت عمومي منتشر كنيم تا همه از سطح كيفي مسابقات باخبر شوند.»

كفاشيان در واكنش به مسائل اخير در مورد اختلاف مربيان ايراني و خارجي گفت: «من اختلافي نديدم. اتفاقا اين مربيان ايراني بودند كه كروش را تاييد كردند اما با اين حال در قرارداد جديد از خواستيم كه تعامل خود را با مربيان ايراني بيشتر كند. يكي از شرط ها ما حضور يك مربي ايراني به عنوان دستيار كروش است. او هم مي خواهد خودش گزينه نهايي را انتخاب كند. البته تا امروز هم مربي ايراني در كادرفني كروش حضور داشته است.»

او درمقايسه پيشرفت دو رشته واليبال و فوتبال در ايران گفت: «در واليبال كار كارشناسي صورت گرفته و اين رشته پيشرفت خوبي داشته است. با اين حال اگر در فوتبال هم نقاط ضعف خود را برطرف كنيم چيزي از واليبال كم نخواهيم داشت.»

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: «براي تدارك ديدن بازي هاي دوستانه با كروش صحبت كرده ايم كه تا زماني كه در برزيل حضور دارد با مربيان ديگر تيم ها صحبت كند.»

كفاشيان در پايان در مورد پاداش فيفا به تيم ملي گفت: «پولي كه فيفا به ايران داده براي خرج تيم ملي در جام جهاني است. پاداشي كه براي بازيكنان تعيين كرديم يا به آنها پرداخت كرديم و يا حواله پرداخت را به آنها داده ايم.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    7 23
    خداییش صادقه
  • befermatooo A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    8 9
    دوستان باور کنید اسم مربیان خارجی را نمیداند . کفاشیان اسم مربیان نیجریه ، آرژانتین ، کرواسی و .. چیه ؟
  • آرمین 68 A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    22 2
    والا همون دو تا هم که میدونستی فایده ای نداشت. یکبار گفتیتید با سوسیچ صحبت کردید این مربی اگه توانایی داشت که همون بوسنی را با اون همه ستاره اوت نمیکرد. تازه همونم گفته تمایلی به مربیگری در ایران ندارم خواهشا شخصیت تیم ملی رو جلوی هر مربی درجه سومی پایین نیاورید یکبار هم گفتید کارولوس البرتو پریرا مذاکره کردید که اگه اشتباه نکنم از دنیای مربیگری خداحافظی کرده
  • مجيد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    13 4
    شما ك گفتين مسائل مالي باعث عدم تمديد قرارداد كي روش است؟؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    25 6
    رییس فدراسیون ما نوبره. . .
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    30 6
    این بشر 75میلیون ایرانی رو به تمسخر گرفته چقدر لابیش قویه که توپ هم تکونش نمیده فدراسیون یه خونه تکونی حسابی میخواد
  • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    5 7
    خالی بندیه
  • بی نام A1 ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    1 0
    معلوم که شماکسی را نمی شناسید.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    2 0
    حدود 10، 15 مربي هستند اما من كه اسم مربيان خارجي را بلد نيستم كه به شما بگويم.واقعا خاك بر سر اين فوتبال كه رييسي چنين سطح بالا داره