تسنیم نوشت:

تعدادی از کماندوهای دریایی رژیم صهیونیستی با مبارزان جنبش حماس در ساحل نوار غزه درگیر شدند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه روسیا الیوم، برای نخستین بار طی 6 روز گذشته از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، نیروهای کماندوی دریایی این رژیم با هدف ممانعت فلسطینیان از شلیک موشک به سمت اهداف اسرائیلی با مبارزان جنبش حماس در ساحل غزه درگیر شدند.
در بیانیه نظامی رژیم صهیونیستی آمده است که یک گروه از نظامیان صهیونیست به یک پایگاه در شمال غزه که برای شلیک موشک های دور برد استفاده می شود، حمله کردند اما هدف تیراندازی از سوی مبارزان قرار گرفتند و در این بین چهار نفر از نظامیان زخمی شدند.
جنبش حماس نیز اعلام کرد که مبارزان این جنبش به سمت نیروهای اسرائیلی در سواحل غزه تیراندازی کرده و مانع ورود آنها به ساحل شدند.
این در حالی است که رژیم صهیونیستی همچنان تاکید دارد که یورش زمینی به غزه یکی از گزینه هاست و به همین منظور 20 هزار نفر از نیروهای ذخیره خود را فراخوانده است اما با این حال بیشتر حملات این رژیم به حدود 1200 نقطه در نوار غزه، حملات هوایی بوده است.
بر اساس این گزارش، روز گذشته صهیونیست ها در این حملات 46 فلسطینی را شهید و صدها نفر را زخمی کردند.
در همین رابطه دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه، بامداد امروز در صفحه کاربری خود در «فیس‌بوک» نوشت «قربانیان تجاوزهای مکرر اسرائیل به نوار غزه به 163 شهید فلسطینی و 1085 زخمی افزایش یافته است.»

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =