روابط عمومی دانشگاه تهران درپی وقوع انفجاری که به شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی عضو هیات علمی این دانشگاه منجر شد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دراطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تهران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه استاد فرهیخته و نخبه علمی دانشگاه تهران - دکتر مسعود علی‌محمدی- به جامعه علمی کشور آمده است:« دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران با این خون‌ها روز به روز تنومندتر و پرثمرتر می گردد.»

در همین ارتباط سرپرست امنیتی استانداری تهران نیز از بررسی علل انفجار صورت گرفته اخیر در قیطریه خبر داد. صفرعلی براتلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر دست داشتن منافقین در این اتفاق نیز گفت: این یکی از احتمالات است، ولی فعلا چیزی قطعی نیست و درحال حاضر درحال بررسی بیشتر این موضوع هستیم.

وی با بیان این‌که " این فرد استاد دانشگاه بود و 50 سال سن داشت " در توضیح بیشتری اظهارکرد: این فرد موقع خارج شدن از خانه ماشینش را روی پل پارک می‌کند، از ماشین پیاده می‌شود، وقتی بار دوم می‌خواسته سوار ماشین شود، بر اثر انفجار موتوری که در آن‌جا بوده، هم خودش و هم ماشینش دچار آسیب می‌شوند.

وی ادامه داد: ماشین دیگری نیز در این حادثه صدمه دیده و شیشه‌های برخی خانه‌های اطراف نیز شکسته، ولی کسی زخمی نشده است و تنها فرد کشته شده این استاد دانشگاه است.

سرپرست امنیتی استانداری تهران بار دیگر تاکید کرد که تحقیقات در مورد این مساله همچنان ادامه دارد.

براتلو در ساعات اولیه انتشار این خبر نیز با تایید وقوع انفجار در ساعت 30 : 7 صبح سه‌شنبه در منطقه قیطریه تهران اظهار کرد که احتمال می‌دهد این انفجار با کنترل از راه دور انجام شده باشد و گفت: تا آن‌جا که اطلاع داریم این فرد استاد دانشگاه تهران بوده ولی تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

قاضی فخرالدین جعفرزاده،معاون دادستان تهران، نیز از آغاز بررسی‌های قضایی برای پیگیری کشته شدن این استاد دانشگاه خبر داد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: زمانی که خبر انفجار منتهی به مرگ مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد، بلافاصله بازپرس جنایی با حضور در صحنه، تحقیقات خود را آغاز کرد.

وی افزود: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این استاد دانشگاه سوار بر خودروی خود درحال خروج از پارکینگ منزلش واقع در محله پل رومی بر اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت کشته شده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد بمبی که به این موتورسیکلت در مقابل خانه آقای علی محمدی بسته شده بوده به وسیله ریموت از راه دور کنترل و منفجر شده است. معاون دادستان تهران از پیگیری‌های قضایی و امنیتی برای شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این بمب گذاری خبر داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 36525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر منافقين كوردل. خداوند به خانواده ايشان صبر عنايت بفرمايد.