مراسم شب های پر فیض قدر در حالی در مسجد جامع بازار تهران برگزار می شود که برای دومین سال از حضور حاج آقا مجتبی تهرانی (که روانش غرق رحمت الهی باد) محروم هستیم.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله آقا مجتبی تهرانی با اعلام برگزاری مراسم شب های قدر از فراق ایشان در این شب ها این گونه نوشته است: «ایام ماه مبارک رمضان همواره برای ما خاطرات استاد فقیدمان حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) را به همراه دارد. او که صدای «واسمع ندایی ...» اش هنوز در گوش جان ما طنین انداز است. آداب دعا را از او آموختیم و دانستیم که در این ایام پر فیض، فرصت بازگشت به درگاه معبود را غنیمت شماریم. شاید بتوان فراق «حاج آقا مجتبی» را در دیگر ایام سال باور کرد، اما فراموشی شب های قدر او دشوار است. شب های احیاء که کاسه هایمان خالی بود تا دوباره برایمان «یا ایها العزیز...» بگوید و از مولایمان، «قطب عالم امکان» (عج) بخواهد که تقدیرمان را به بهترین نحو ثبت و ضبط فرماید. افسوس که دیگر میان ما نیست تا مرجعیت و فقاهت را کنار گذارد و با توسل به باطن لیله قدر، برایمان روضه درب نیم سوخته بخواند.»

مراسم شب های قدر امسال از ساعت 22:15 با اقامه نماز جماعت قضاء به امامت حجت الاسلام علی تهرانی آغاز می شود و در ساعت 23:15 با قرائت دعای جوشن کبیر ادامه می یابد. در ساعت 1 بامداد نیز حجت الاسلام حسین تهرانی سخنرانی کرده و مراسم احیا را انجام می دهد.

علاقه مندان برای شرکت در مراسم شبهای قدر در مسجد جامع بازار تهران می توانند به آدرس خیابان پانزده خرداد - بازار آهنگرها - مسجد جامع بازار مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد قاسمی A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    19 3
    یک جمله از آقا مجتبی: اگر درس بخوانی و معلم اخلاق نداشته باشی، بر فرض آیت الله هم بشوی، نفس تو هم آیت الله می شود، آن وقت بیچاره می شوی.
  • علي IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    9 2
    خيلي دلم گرفته چه شب هاي احيايي بود خدا رحمت اش كنه اين معلم اخلاق مرجع عاليقدر والا مقام را .