۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷
کرکری‌ دربی در ترکیه شروع شد

آبی ها اگرچه در ترکیه هستند اما به شدت اخبار داخل ایران را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از خبرورزشی؛استقلالی‌‌ها همچنان در ترکیه تمرینات آماده‌سازی‌شان را پشت سر می‌گذارند. آنها اگرچه کیلومترها از ایران دورتر هستند اما به دقت پیگیر اخبار فوتبالی هستند.

پیگیری قرعه‌کشی لیگ برتر
پیگیری استقلالی‌ها برای قرعه‌کشی لیگ برتر جالب بود. آنها سخت در تلاش بودند هرچه سریع‌تر از این اتفاق باخبر شوند. آبی‌ها برای رسیدن به خواسته خود دو روش را انتخاب کردند. برخی در اینترنت جست‌وجو کرده و به دنبال اخبار قرعه‌کشی بودند و برخی دیگر از طریق تلفن پیگیری می‌کردند. هرکدام از بازیکنان نیز برنامه بازی‌های لیگ برتر را برای دیگران کارشناسی و نکات مثبت و منفی را بازگو می‌کردند!

واکنش قلعه‌نویی به قرعه‌کشی 
امیر قلعه‌نویی خونسرد و آرام به نظر می‌رسید و علاقه‌ای به پیگیری قرعه‌کشی لیگ‌ برتر نداشت. وقتی دستیاران او لپ‌تاپ‌شان را نزد سرمربی برده و برنامه بازی‌های استقلال را به اطلاعش رساندند، یک جمله را بر زبان آورد: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فرقی نمی‌کند با چه تیم‌هایی و در کدام هفته روبه‌رو می‌شود. ما باید کارمان را انجام دهیم. به این مسائل نیز توجهی نداشته باشیم. دربی هفته آخر هم جالب است، تنوع شد همیشه هفته هشتم، نهم یا دهم بود.

کری در اینستاگرام
برگزاری دربی در هفته آخر لیگ برتر سوژه بامزه‌ای برای استقلالی‌ها بود. یکی از بازیکنان اعتقاد داشت این اتفاق باعث می‌شود حساسیت و هیجان در هفته آخر به اوج خود برسد و یکی دیگر می‌گفت اگر سرنوشت قهرمانی به روز پایانی کشیده شود قهرمان شدن سخت خواهد شد چرا که هم استرس دربی را داریم و هم استرس قهرمانی... البته این ماجرا ادامه داشت و وقتی چند بازیکن در اینستاگرام دیدند همبازیان پرسپولیسی‌شان کری خواندن را شروع کرده‌اند همان روش را در پیش گرفته و پیغام‌های آنچنانی گذاشتند!

رحمتی سمت قلعه‌نویی می‌رود یا نه؟!
به جز تاریخ دربی چند بازی دیگر نیز برای استقلالی‌ها اهمیت زیادی دارد. برخی از آبی‌پوشان به دنبال زمان بازی استقلال و پیکان بودند. این دیدار به واسطه حضور رحمتی در پیکان و مصاحبه‌های تندی که او علیه امیر قلعه‌نویی انجام داد حساسیت ویژه‌ای دارد. برخی از پسران آبی می‌گفتند با ماجرای پیش آمده رحمتی سمت نیمکت استقلال نمی‌آید و برخی دیگر می‌گفتند حتماً این اتفاق شکل می‌گیرد.

تعطیلی تمرین استقلال
باتوجه به اینکه استقلال دیشب روبه‌روی یواس‌ام الجزایر قرار گرفت، تمرین صبح این تیم از سوی کادرفنی لغو شد. دیروز پس از صرف ناهار بازیکنان در سالن کنفرانس هتل ازمیت در کلاس تئوری قلعه‌نویی شرکت کردند. در نشست فوق ترکیب ثابت استقلال مقابل نماینده الجزایر مشخص شد.

درخواست استقلال از تیم الجزایری
دیروز میرشاد ماجدی به اردوی یواس‌‌ام الجزایر رفت و از آنها درخواست کرد باتوجه به اینکه ورزشگاه محل برگزاری بازی دوستانه‌شان از نور کافی برخوردار است، بازی در شب برگزار شود که این مسئله با موافقت آنها روبه‌رو شد.

احیای استقلالی‌ها در ترکیه
دیروز نماینده کنسولگری ایران در ترکیه به اردوی استقلال رفت. او از آبی‌پوشان خواست در مراسمی که سفارت ایران برای شهادت حضرت علی (ع) تدارک دیده است، شرکت کنند. این موضوع مورد موافقت آبی‌پوشان قرار گرفت و قرار شد فردا این اتفاق رخ دهد.

قلعه‌نویی پیگیر آندو
امیر قلعه‌نویی که می‌دانست آندرانیک تیموریان قرار است دیروز برای مذاکره به باشگاه استقلال برود، این موضوع را پیگیری می‌کرد. او با بهرام افشارزاده تماس گرفت تا از آخرین وضعیت این بازیکن باخبر شود. قلعه‌نویی وقتی فهمید باز هم توافقی میان طرفین صورت نگرفته، ناراحت شد!

بازی سوم در ترکیه
استقلالی‌ها قصد دارند پیش از بازگشت به ایران یک بازی دوستانه دیگر را برگزار کنند البته هنوز برگزاری بازی سوم آبی‌ها در ترکیه قطعی نشده است اما یک تیم رومانیایی که در ازمیت اردو زده، خواهان بازی دوستانه با استقلال شده است که پاسخی به آنها نداده‌اند. آن‌طور که از شواهد امر پیداست پاسخ قلعه‌نویی به نماینده رومانیایی بستگی به ساعت برگزاری مسابقه دارد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =