تسنیم نوشت:

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۱۸ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: جمعی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در چند محور آماده کردند که این طرح روز چهارشنبه هفته گذشته تقدیم هیئت رئیسه شد.
او با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه شهرسازی با 18 امضا تقدیم هیئت رئیسه شد، مشکلات مربوط به مسکن مهر، راه‌های روستایی و شهری، راه‌آهن، عدم پاسخگویی وزارت مسکن به طرح‌های تملک اراضی و زمین، توزیع ناصحیح بودجه شرکت فرودگاه‌ها و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای تامین هواپیما و خطوط پروازی برای مناطق مورد نیاز در کشور را از جمله مهمترین محورهای استیضاح آخوندی برشمرد.
این نماینده مجلس همچنین از طرح استیضاح وزیر کشور نیز خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر نمایندگان زیادی در سه گروه، طرح استیضاح وزیر کشور را به صورت مجزا آماده‌ کرده‌اند که طرحی که بنده برای آن امضا جمع‌آوری می‌کردم، روز چهارشنبه با 50 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
ثروتی گفت: موضوعات مربوط به تقسیمات کشوری حواد غیرمترقبه، مواد مخدر، انتصابات مدیران و به کارگیری بازنشستگان و ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی در وزارتخانه از جمله محورهای طرح استیضاح وزیر کشورند.
او بر هیمن اساس گفت: در مورد طرح استیضاح وزیر کشور مقرر شد نشست مشترکی بین نمایندگان خواهان استیضاح برگزار شود تا پس از هماهنگی‌های لازم این طرح‌های استیضاح تجمیح شوند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس در پایان گفت: بنده روز چهارشنبه این دو طرح استیضاح را به شخص لاریجانی تحویل دادم و رئیس مجلس هم قول برگزاری جلسه‌ای برای بررسی این موضوع را به بنده دارد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    83 6
    بنا بر این است که هر هفته یک وزیر را یا استیضاح کنند یا کارت زرد بدهند تا این 4 سال بگذرد.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    12 64
    خب مگه بیراه میگند. راست میگه وایسه جواب بده
  • بی نام US ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    10 31
    اقا یک کارت زرد هم به وزیر نیرو دهید ما از دیروز 3 بار تو 24 ساعت برقمان رفته میانه
  • بی نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 3
    بااین استبضاحها میخواهند فکروزرارامشغول کنندتاانهانتوانند به به کاراصلی خودبپردازند تاازاین طریق دولت راناکارامدکرده ودردوره اینده به نفع خودشان بهره برداریکنند
  • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    1 4
    آقاي ثروتي به جاي طرح اين مسائل نگاهي به حوزه انتخابيه خود بياندازيد و ببينيد مديران آقاي احمدي نژاد چه بر سر پروژه آلوميناي جاجرم آورده اند
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    6 0
    با وجود اینکه بنده مخالف شدید سیاست های مجلس فعلی هستم و از طرفداران پر و پا قرص دولت اعتدال..اما از استیضاح آقای آخوندی حمایت می کنم چون ایشان طی این یک سال اخیر در حوزه مسکن هیچ کار مثبتی که انجام نداده
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    5 0
    مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد و ورامین وضعیت بغرنجی دارد این وزیر ظاهرا هیچ اقدامی قرار ندارد انجام بدهد
  • شریفی RO ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    18 13
    واقعاباعث تعجب است بجای تشکر ازوزیرراه ومسکن وشهرسازی که 3وزارتخانه رااداره میکند میخواهید ایشان رااستیضاح کنید