تسنیم نوشت:

داریوش فرضیایی گفت: کمپین «کودک برای کودک» با هدف حمایت از حقوق کودکان مظلوم غزه راه‌اندازی شده است و ما به دنبال جهانی شدن آن هستیم.

داریوش فرضیایی، چهره محبوب برنامه‌های کودک تلویزیون ایران از راه‌اندازی کمپینی به نام «کودک برای کودک» خبر داد و گفت: این کمپین به زودی جهانی خواهد شد.

او گفت: با توجه به فعالیت در حوزه کودک و درک فضای موجود و نیز دیدن تصاویر کشتار کودکان مظلوم غزه در رسانه‌ها و فضاهای مجازی، از وقوع چنین جنگ ناجوانمردانه‌ای بسیار متاثر شدم و این فکر به ذهنم خطور کرد که کمپینی برای حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی شود.آرزوی کودکان دنیا آسایش و زندگی راحت و بدون جنگ برای کودکان غزه است و ما می‌خواهیم با راه‌اندازی این کمپین، این آرزو راتحقق بخشیم.

مجری برنامه عموپورنگ با بیان اینکه کودکان نباید وارد بازی‌های سیاسی شوند گفت: نباید دنیای قشنگ کودکان وارد فضاهای سیاسی بیهوده شود، کودکان باید از دوران کودکی خود لذت ببرند و بتوانند زندگی آرام و راحت و شادی داشته باشند، اما ظاهرا در قسمت‌هایی از دنیا نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

فرضیایی گفت: من معتقدم که کلیه قشرهای هنری و فرهنگی کشور باید از حقوق کودکان دنیا، به ویژه کودکان غزه حمایت کنند.امروز بیشترین کشتار کودکان در غزه انجام می‌شود و ما باید همه سعی و تلاش‌مان را انجام دهیم تا آرامش و زندگی بدون جنگ برای کودکان غزه فراهم شود.کمپین «کودک برای کودک» هم به همین منظور و برای حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی شده است.
فرضیایی درخصوص جزییات این پروژه گفت: در حال حاضر کارهای ابتدایی و مقدماتی این کمپین انجام شده است و در حال تسریع ادامه کارهای آن هستیم و تلاش داریم حمایت همه گروه‌های مختلف و به خصوص جامعه هنری را در این راستا داشته باشیم.

حمایت ما بطور ویژه از حقوق کودکان مظلوم غزه است و تلاش داریم تا همه جوامع هنری وارد این کمپین شوند و آن را جهانی کنیم تا بتوانیم همه دنیا را برای برقراری صلح و بازگشت آرامش به کودکان غزه متحد کنیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمالی A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    48 8
    دمش گرم
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    34 5
    عالیه. اصولا اینگونه کارها باید دست مردم باشد نه حکومت.
  • نریمان A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    5 0
    سلام عمو ، آفرین، اما فکر میکنم کودکان عراق و سوریه به دلیل مظلومیت غیر قابل وصفشان و بریده شدن اعضایشان و ذبح شدن پدرانشان و تعرض دشمنان به مادر و خواهرانشان و....با این همه سکوت رسانه ای نسبت به کودکان غزه که از حمایت جامعه جهانی برخوردارند بیشتر نیازمند اینگونه فعالیت های حمایتی هستند.
  • عسل IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    4 1
    ای کاش یک نفربه فکر کودکان کار در کشور خودمون بیفته.