۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵

کریستوفر رنزی، دانشجوی 43 ساله آمریکایی و شیفته بدنسازی حالا از کریستیانو رونالدو به خاطر استفاده از مارک CR7 شکایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛كريستيانو رونالدو در سال 2009 اين مارك تجاري را ثبت كرده. كريستيانو رونالدو اخيراً قصد دارد تا برند خود را در آمريكا گسترش داده و دنياي تجارت آمريكا را نيز در دست بگيرد اما حالا وكلاي كمپاني JBS Textile كه يك كمپاني دانماركي است، اعلام كرده‌اند اين مارك در آمريكا ثبت شده است. از همين ‌رو نامه‌اي را براي آقاي رنزي ارسال كرده‌اند. حالا رنزي دراين‌باره گفته: «از من درخواست كرده‌اند تا اين مارك را رها كنم. چون آنها برنامه‌هاي زيادي دارند تا وارد بازار آمريكا شوند.» كمپاني JBS به علاوه از دفاتر ثبت آمريكا خواسته است تا مارك كريستوفر رنزي را كنسل كنند. اين در حالي است كه آقاي رنزي حدود 4 سال پيش اين مارك را در آمريكا ثبت كرده و به توليد ژاكت و پيراهن مي‌پردازد. آقاي رنزي اعلام كرده كه اين مارك را به خاطر حروف اول نام و نام خانوادگي‌‌اش و تاريخ تولدش كه 7 اكتبر است، برگزيده است. 

تمرين انفرادي
جلسه تمريني روز چهارشنبه رئال‌مادريد در زمين دانشگاه ميشيگان برگزار شد و كمتر از 55 دقيقه به طول انجاميد. 
در اين جلسه تمريني، آنها دقايقي هم فوتبال آمريكايي بازي كردند اما كريستيانو رونالدو به تنهايي و جداي از ساير بازيكنان تمرين مي‌كرد و بعيد است كه بتواند در بازي بعدي تيمش مقابل منچستريونايتد تيمش را همراهي كند. گرت ‌بيل و ژابي آلونسو هم قبل از اتمام جلسه تمريني تيم‌شان، اين جلسه را ترك كردند و 30 دقيقه قبل از اتمام جلسه تمريني، از زمين خارج شدند. در درون دروازه، ديگو لوپس و پاچكو دورتر از كاسياس و خســــوس تمرينات‌شان را دنبال كردند.

در پايان جلسه تمريني، ديگو لوپس به تنهايي با خوان كانالس تمرين مي‌كرد و آخرين نفري بود كه زمين تمرين را ترك كرد. روز جمعه رئالي‌ها آخرين جلسه تمريني‌شان را قبل از بازي با منچستريونايتد در آمريكا برگزار كردند. تماشاي جلسه تمريني روز جمعه رئالي‌ها آزاد بود و هواداران با پرداخت 26 يورو مي‌توانستند از اين جلسه تمريني بازديد كنند. تيم بانوان دانشگاه ميشيگان هم با حضور در محوطه تمريني رئالي‌ها با آنها عكس‌هايي به يادگار گرفتند و مسئولان دانشگاه هم يك كلاه فوتبال آمريكايي را به عنوان يادگار به رئالي‌ها اهدا كردند.

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =