ایسنا نوشت:

 دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با رهبر جریان المرده با اعلام حمایت از مقاومت فلسطین بر لزوم حمایت از وحدت عراق نیز تاکید کرد.

به گزارش سایت شبکه المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با سلیمان فرنجیه، رئیس جریان المرده در خصوص اوضاع کلی لبنان و منطقه بویژه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنایت‌های این رژیم در حق مردم فلسطین بحث و گفت‌وگو کرد.

دو طرف بر حمایت از مقاومت در فلسطین و پایداری مردم غزه در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی تاکید و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

در این دیدار همچنین تحولات عراق و بیرون راندن مسیحیان از موصل و کشته شدن مسلمانان توسط تکفیری‌ها مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف این اقدامات را محکوم و بر لزوم حمایت از وحدت عراق و حفظ ساختار طائفه‌ای آن و تنوع سیاسی آن تاکید کردند.

سید حسن نصرالله و سلیمان فرنجیه نسبت به خطرات اقدامات داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق و پیامدهای آن بر منطقه از جمله لبنان هشدار دادند. آن‌ها در خصوص اوضاع داخلی لبنان نیز گفت‌وگو و بر لزوم تشریک مساعی در جهت حفظ ثبات سیاسی و امنیتی و مقابله با تروریسم تکفیری تاکید کردند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    7 1
    ما منتظر بيانيه هاي آتي حزب الله هستيم .دمتان گرم